-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо
Завершена
464 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 649.40 UAH
мін. крок: 1% або 4 649.40 UAH
Період оскарження:
14.12.2020 11:39 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
22242cbc5f6241e98985d585d3738c97
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-002370-b.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Згідно п. 1.6.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до учасників:
«1.6.3. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря) АЗС визначеної переліком згідно п.1.6.1. цього додатку до тендерної документації про можливість відпуску палива на умовах передбачених п. 1.5. цього додатку до тендерної документації на користь Замовника. Змістом такого листа має бути передбачено номер оголошення даної закупівлі та найменнування Замовника цих торгів.»
Встановивши вимогу надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС Замовник НЕХТУЄ той факт, що відповідно до договору, укладеного між нами та власниками товару – НАЩІ ПАРТНЕРИ ЗДІЙСНЮЮТЬ ПРОДАЖ ПАЛИВА. Це їх основний вид діяльності. Вони не здійснюють друк та розсилку кореспонденції. За 2020 рік, а це 12 місяців, наше підприємство прийняло участь у більше ніж в 1 400 закупівлях. Кожен раз просити партнера надати листи - є не етично з нашого боку, а ми ЗДІЙСНЮЄМО ДОБРОСОВІСНУ ДІЯЛЬНІСТЬ та цінуємо час нашого партнера.
Варто зауважити, що Замовник може звернутися за підтвердженням наданої у складі пропозиції інформації. ДОКАЗОМ наявності співпраці та гарантією відпуску палива з АЗС є не лист, а сам договір.
Дана вимога позбавлена будь-якого сенсу, оскільки СУТЬ ІНСУВАННЯ ТАЛОНІВ встановленого зразка і ПОЛЯГАЄ В ГАРАНТІЇ заправок автотранспорту на АЗС власника (емітента, партнера). В дійсності, вимоги про надання гарантійного листа від партнера учасника, фактично полягають в ВИТРЕБУВАНІ ДОКУМЕНТІВ не від самих учасників, а ВІД ТРЕТІЇ ОСІБ, які не є Учасниками.
ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ГОСПОДАРСЬКИХ ВІДНОСИН між Учасниками та партнером можуть бути відповідні ПАРТНЕРСЬКІ ДОГОВОРИ, які надаються Учасниками. У випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
А в даному випадку Замовник значно ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, На підставі вищевикладеного, вважаємо, що Тендерна документація Замовника МІСТИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО АМКУ за оскарженням умов документації.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» –
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, щодо надання Гарантійного лист від власника (орендаря) АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2020 17:26
Вирішення:
При здійснення закупівлі Замовник має керуватися принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності. А при складанні тендерної документації Замовник керується положеннями ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону та визначає інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Належний спосіб документального підтвердження згідно п. 1.6. додатку № 1 тендерної документації встановлений відповідно до вищезазначеного та з метою перевірки можливості здійснення Учасником відпуску палива на АЗС в адміністративних межах Черкаського району, Черкаської області, що виражається в наявності законних підстав в Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника – а саме сукупності прав, що встановлюють можливість відпускати паливо в достатній кількості на користь Замовника за його вимогою, яке виникає на підставі набуття права власності на АЗС, або на підставі договору найму (оренди) АЗС, або на підставі змішаного договору зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання і відпуску від імені Учасника відповідних обсягів палива тендерною документацією.
Відповідно при наявності партнерських відносин між Учасником та АЗС за умови відповідності вимогам встановлених тендерною документацію пропозиції Учасника, в частині наявності законних підстав Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п.1.6.1. додатку 1 до тендерної документації відповідатиме вимогам тендерної документації.
А наявність партнерських відносин між Учасником та третьою особою, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС в адміністративних межах Черкаського району, Черкаської області не підтверджує можливості здійснення Учасником відпуску палива за вимогою Замовника, так як в такого Учасника не має належних та законних підстав на підпуск палива на вказаних АЗС.
Тож, гарантійний лист від третьої особи, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС немає жодного правового наслідку, тому що зміст таких гарантій від третьої особи не підкріплюється жодними правами останнього на такі АЗС. А відсутність в учасника або в третьої особи, що надає гарантійний лист законних підстав на підпуск палива з АЗС не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено