-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне пальне
Торги не відбулися
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2020 11:11 - 26.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c995ff12237e46629d9affc9d08d8cb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-14-003667-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Тендерної документації присутня дискрінаційна вимога "Учасник має бути власником АЗС та надати копію відповідного правовстановлюючого документу" яка НЕЙМОВІРНО ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ. Ця вимога суперечить п. 4 Статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, в п.3 Додатку 3 є слідуюча вимога: "наявність у власності або орендовані АЗС, що знаходяться на території міста Дружківка", яка суперечить п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Тендерної документації.
Тож, вимагаємо вилучити такі дискримінаційні вимоги :"Учасник має бути власником АЗС та надати копію відповідного правовстановлюючого документу" та додати інші можливості щодо використання АЗС, такі як партнерські договори, договори зберігання тощо
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 22.12.2020 15:48
Дата подачі:
18.12.2020 16:32
Вирішення:
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено, як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення кваліфікаційного критерію як наявність власних або орендованих АЗС не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, адже всі АЗС, котрі знаходяться на території міста Дружківки Донецької область можуть прийняти участь у закупівлі, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС за талонами в продовж всього терміну їх дії, і виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного виконання функцій покладених на Замовника. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального з досвіду проведених закупівель, тому що партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено