-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
одноразові гумові рукавички
6 найменувань
Завершена
635 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 635.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 635.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2017 13:59 - 25.03.2017 23:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником прав та законних інтересів ПП ГЕРМЕСФАРМ
Номер:
564db9fd8cd14de8a1b99d6cc47b44af
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000824-a.b3
Назва:
Порушення Замовником прав та законних інтересів ПП ГЕРМЕСФАРМ
Вимога:
Відповідно до Протоколу засідання комітету Комунальної установи «Міська лікарня №8» (надалі -Замовника), про відхилення пропозиції ПП ГЕРМЕСФАРМ (надалі - Кандидата), відповідно до процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 Аксесуари для одягу (одноразові гумові рукавички) від 04.04.2017 року тендерна пропозиція ПП ГЕРМЕСФАРМ була відхилена Замовником торгів.
ПП ГЕРМЕСФАРМ повідомляє про свою вимогу щодо усунення порушення Замовником своїх прав та законних інтересів, а також з метою запобігання вчинення Замовником корупційного порушення, надає пояснення щодо його неправомірних дій.
Вимога з поясненнями додається в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушення Замовником.pdf 06.04.2017 19:27
Дата подачі:
06.04.2017 19:27
Вирішення:
Процедуру оскарження щодо рішення Замовника необхідно проводити у відповідності до статті 18 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення норм чинного законодавства
Номер:
15fbd22fdce14afba0fea4e67e44928b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000824-a.b2
Назва:
Порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника Medicom Healthcare B.V., а саме «Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні SAFETOUCH Rejuvenate з ланоліном та вітаміном Е». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва Medicom Healthcare B.V., що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 в окремий лот, або видалити з п.6 таб. «Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку №3 вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2017 11:00
Вирішення:
Добрий день, повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти, враховуючи розпорядження міського голови м. Одеси «Про затвердження схеми фінансування галузі «Охорони здоров'я та ведення бухгалтерського обліку централізованими бухгалтеріями» № 765 від 29.07.2016 р., яким до централізації, що обслуговуються ЦБ при КУ «Міська лікарня № 8» обслуговується 8 (вісім) установ. Ділення предмету закупівлі на лоти призведе до збільшення укладених договорів у геометричній прогресії, у відповідності до кількості лотів. Крім цього, ані Законом ані тендерною документацією замовника не встановлено обмежень щодо участі у закупівлях тільки виробників предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо змін у тендерній документації згідно чинного законодавства
Номер:
66639cc9ff8341e68627a9ae6a21d6e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-000824-a.b1
Назва:
Вимоги щодо змін у тендерній документації згідно чинного законодавства
Вимога:
Тендерна документація Замовника містить підстави для відхилення тендерних пропозицій Учасників згідно Закону «Про державні закупівлі», який втратив свою чинність на підставі Закону N 1197-VII ( 1197-18 ) від 10.04.2014, ВВР, 2014, N 24, ст.883, а саме:
Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - «…Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток* на окремих документах, технічні помилки та описки не більше ніж у п’яти випадках….»
У зв’язку з втратою чинності Закону «Про державні закупівлі» вимога щодо нумерації сторінок тендерних пропозицій на сьогодні не являється обов’язковою, тому відповідно повна відсутність нумерації сторінок (а не лише «не більше ніж у п’яти випадках») не повинна призвести до відхилення тендерних пропозицій.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства, а саме видалити формулювання «відсутність нумерації сторінок» з Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2017 21:33
Вирішення:
Замовником не вимагається обов'язкова нумерація сторінок.
Статус вимоги:
Задоволено