• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

хліб пшеничний формовий із борошна вищого гатунку, булочки здобні в асортименті із борошна вищого гатунку, пиріжки в асортименті із борошна вищого гатунку, калачі «різдвяні» із борошна вищого гатунку, кулічі святкові із борошна вищого гатунку, кекси творожні із борошна вищого гатунку, тістечка із борошна вищого гатунку

Потреба в обсягах Товару на 2021 рік розрахована в штуках, з урахуванням кількості осіб які знаходяться на утриманні в відділенні стаціонарному догляду для постійного або тимчасового проживання комунальної установи «Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» для виконання добових норм харчування підопічних стаціонарного відділення згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» та недопущення залишку продукції після строку реалізації.

Торги не відбулися

100 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501.50 UAH
Період оскарження: 11.12.2020 18:24 - 17.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: f40a7c44586e4c2d87d6ce4682828ec6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-007678-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)", надалі – Замовник, оголосив про проведення спрощеної закупівлі. Найменування предмету закупівлі: Код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Відповідно до ч. 1 ст. 14. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Згідно з ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема: - назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; - кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; умови оплати; - очікувана вартість предмета закупівлі; - період уточнення інформації про закупівлю; тощо. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників (ч. 4 ст. 14 Закону). Разом з тим, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як то передбачено ч. 5 ст. 14 Закону. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Стаття 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Головна ознака оголошення та/або умов тендерної документації замовника відповідно до вимог Закону, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Отже, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" в складі інформації про предмет закупівлі зазначена вага кожного із виробів за Кодом: ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Проте вважаємо, що така вимога до предмета закупівлі є занадто деталізованою у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Поруч з тим, прописуючи такі характеристики товару, замовник може звузити коло потенційних учасників торгів, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями та функціональним призначенням товар. Відповідно до норми ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, вважаємо, що вимоги до предмета закупівлі, наведені в оголошені КУ "Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"про проведення спрощеної закупівлі, в порушення вимог ч. 5 ст. 14 Закону містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, просимо: 1) Усунути порушення законодавства під час проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення змін до вимог предмета закупівлі, а саме: виключення інформацію про вагу товару (кожного виробу (лоту). 2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно абз.3 п. 7 статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Замовник ознайомився з вашою вимогою щодо усунення порушення законодавства під час проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення змін до вимог предмета закупівлі, а саме: виключення інформацію про вагу товару (кожного виробу (лоту). І роз’яснює наступне. Замовником в даному оголошенні про спрощену закупівлю, а саме, щодо вимог до предмету закупівлі, було зазначено, що відповідно до специфіки роботи комунальної установи «Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»( далі-Замовник), а саме: утримання осіб похилого віку у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування, технічні, якісні та інші характеристики та вимоги до предмету закупівлі визначенні на підставі виконання добових норм харчування підопічних згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» та на підставі кількості підопічних які перебувають на обслуговуванні у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування, щоб не допустити виникнення залишку товару, зазначеного в оголошені, на наступний день та керуючись строками реалізації предмету закупівлі. Якщо виконати вимоги Скаржника, то Замовник порушить виконання нормативних актів, щодо видачі щоденно згідно строку реалізації продукції , зазначеної у номенклатурному ряді предмету закупівлі та порушить виконання добових норм згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». Тому Замовник не вважає, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників по вимогам , а саме: інформація про вагу товару (кожного виробу) зазначену в оголошені щодо закупівлі: хліб пшеничний формовий із борошна вищого гатунку (вагою 0,600 кг), булочки здобні в асортименті із борошна вищого гатунку (вагою 0,100 кг), пиріжки в асортименті із борошна вищого гатунку (0,080 кг), калачі «різдвяні» із борошна вищого гатунку (вагою 0,500 кг), кулічі святкові із борошна вищого гатунку (вагою 0,200 кг), кекси творожні із борошна вищого гатунку( 0,080кг), тістечка із борошна вищого гатунку (вагою 0,140 кг). Відтак Замовник не вбачає підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.12.2020 12:58