Лот № 1 – Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Лот № 2 – Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Обсяг надання послуг: 3080 людино/годин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження станції технічного обслуговування
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 21 грудня 2021 року.
Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт)
Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100%
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 11.01.2021 до 09 год. 00 хв. за київським часом.
Завершена
6 656 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 29 052.00 UAH
Період оскарження:11.12.2020 16:44 - 07.01.2021 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Офісу Генерального прокурора про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» від 22 лютого 2021 року № 97
Номер:dc45f7c6920e498993d0284743a587b2
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", UA-EDR 36555734
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.c8
Назва:Скарга на рішення Офісу Генерального прокурора про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» від 22 лютого 2021 року № 97
Скарга:
Безпідставне відхилення Офісом Генерального прокурора пропозиції ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» відповідно до абзацу 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога до Замовника
На неправомірне відхилення тендерної пропозиції. Щодо рішень, дій замовника які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Офіс Генерального прокурора (надалі-Замовник), оголосив тендер на закупівлю Лот № 1 –Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Лот № 2 – Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), з очікуваною вартістю предмета закупівлі :
- Лот №1- 3 751 200,00 грн з ПДВ;
- Лот №2 -2 905 200,00 грн з ПДВ;
Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-11-015033-c.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» прийняло участь по даних торгах.
На авторизованому електронному майданчику (системі закупівель) ProZorro відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю послуг.
За результатами аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» була визначена такою, що має аномально низьку ціну. Від 10 лютого 2021 року за результатами аукціону, Замовником було викладено вимогу про усунення не відповідності, а саме надати обґрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до протоколу №75 від 12.02.2021 року (надалі-Протокол) засідання тендерного комітету Офісу Генерального прокурора, було винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», через розціненя довідки на обґрунтування аномально низької ціни як неналежного доказу.
Скаржник вважає, що рішення про відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є – неправомірним, безпідставним та таким що порушує наше право на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінка пропозицій конкурсних торгів. .
Підставою подання скарги - є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що викладене у протоколі №75 від 12.02.2021 року.
Замовником у протоколі зазначено як за підставу відхилення наступну інформацію: «Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни. Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості».
Звертаємо вашу увагу, що частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обгрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним.
Від 10.02.2021 року, Скаржником вчасно та в строк відповідно до Закону було надано в довільній формі обгрунтування аномально низької ціни, що міститься у документі: «Лист обгрунтування аномально низької ціни». Вказаний файл містить пояснення Скаржника щодо аномально низької ціни, обгрунтування з поясненнями, а саме сприятливі умови, за яких може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Відповідно до вищезазначеної інформації вбачається, що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» є первинним надавачем послуг, що дозволяє надавати послуги з більш меншим ціновим показником.
Не погоджуючись з рішенням Замовника, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» подав Вимоги на рішення Замовника від 17.02.21, лот 1- 13:09:19 та лот 2 - 13:10:12, які було не задоволено Замовником від 19.02.2021 року.
Закон не містить вичерпного переліку інформаційних відомостей щодо обгрунтування аномально низької ціни, як і не містить методики оцінки Замовником такої інформації. Крім того, тендерна документація Замовника не місить опису, яка саме інформація обов’язково має міститися в обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції.
Тому рішення тендерного комітету щодо «конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни.» - є неправомірним.
Адже тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною вищевказаних документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Не має жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію на тендері, та відмовлятись від економії бюджетних коштів, не обираючи переможцем тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» порушує наше право на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну неупереджену оцінку, як забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі, рівних прав усіх надавачів послуг у сфері ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання в Україні.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Максимальна економія, ефективність та пропорційність.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України; ст. 5,18,29,31,32 Закону враховуючи вищезазначене
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. У порядку положень ст.18 Закону, прийняти відповідне рішення, в рамках чинного законодавства України, та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
Генеральний директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.02.2021 20:02
Вирішення:Відповідно до вимог абзацу 1 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора розглянуто надані учасником ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» обґрунтування аномально низької ціни, а саме: файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 1.pdf», файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 2.pdf».
Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку).
Відповідно до ціни за результатами аукціону за лотом № 1 учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 290 980,32 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 218 235,24 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 52 автомобілів марок Тойота, Лексус, Міцубісі, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 218 235,24 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 2 264 167,14 грн з ПДВ , в 2020 році – 1 806 388,34 грн з ПДВ.
Відповідно до ціни за результатами аукціону за лотом № 2 учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 134 478,48 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 100 858,86 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 22 автомобілів марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 100 858,86 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 844 844,48 грн з ПДВ, в 2020 році – 1 059 221,58 грн з ПДВ.
Таким чином, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав НАЛЕЖНОГО обгрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни.
Статус вимоги:Відхилено
114b2f70c12240c789169620de3c8fbb
declined
answered
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:ae94dd4342cd469dab3e9a07ee7c253d
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
СКАРГА
(На дії Замовника)
На неправомірне відхилення тендерної пропозиції. Щодо рішень, дій замовника які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Офіс Генерального прокурора (надалі-Замовник), оголосив тендер на закупівлю Лот № 1 –Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Лот № 2 – Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), з очікуваною вартістю предмета закупівлі :
- Лот №1- 3 751 200,00 грн з ПДВ;
- Лот №2 -2 905 200,00 грн з ПДВ;
Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-11-015033-c.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» прийняло участь по даних торгах.
На авторизованому електронному майданчику (системі закупівель) ProZorro відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю послуг.
За результатами аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» була визначена такою, що має аномально низьку ціну. Від 10 лютого 2021 року за результатами аукціону, Замовником було викладено вимогу про усунення не відповідності, а саме надати обґрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до протоколу №75 від 12.02.2021 року (надалі-Протокол) засідання тендерного комітету Офісу Генерального прокурора, було винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», через розціненя довідки на обґрунтування аномально низької ціни як неналежного доказу.
Скаржник вважає, що рішення про відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є – неправомірним, безпідставним та таким що порушує наше право на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінка пропозицій конкурсних торгів. .
Підставою подання скарги - є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що викладене у протоколі №75 від 12.02.2021 року.
Замовником у протоколі зазначено як за підставу відхилення наступну інформацію: «Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни. Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості».
Звертаємо вашу увагу, що частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обгрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним.
Від 10.02.2021 року, Скаржником вчасно та в строк відповідно до Закону було надано в довільній формі обгрунтування аномально низької ціни, що міститься у документі: «Лист обгрунтування аномально низької ціни». Вказаний файл містить пояснення Скаржника щодо аномально низької ціни, обгрунтування з поясненнями, а саме сприятливі умови, за яких може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Відповідно до вищезазначеної інформації вбачається, що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» є первинним надавачем послуг, що дозволяє надавати послуги з більш меншим ціновим показником.
Не погоджуючись з рішенням Замовника, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» подав Вимоги на рішення Замовника від 17.02.21, лот 1- 13:09:19 та лот 2 - 13:10:12, які було не задоволено Замовником від 19.02.2021 року.
Закон не містить вичерпного переліку інформаційних відомостей щодо обгрунтування аномально низької ціни, як і не містить методики оцінки Замовником такої інформації. Крім того, тендерна документація Замовника не місить опису, яка саме інформація обов’язково має міститися в обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції.
Тому рішення тендерного комітету щодо «конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни.» - є неправомірним.
Адже тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною вищевказаних документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Не має жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію на тендері, та відмовлятись від економії бюджетних коштів, не обираючи переможцем тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» порушує наше право на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну неупереджену оцінку, як забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі, рівних прав усіх надавачів послуг у сфері ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання в Україні.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Максимальна економія, ефективність та пропорційність.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України; ст. 5,18,29,31,32 Закону враховуючи вищезазначене
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. У порядку положень ст.18 Закону, прийняти відповідне рішення, в рамках чинного законодавства України, та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
Генеральний директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.02.2021 20:01
Вирішення:Відповідно до вимог абзацу 1 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора розглянуто надані учасником ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» обґрунтування аномально низької ціни, а саме: файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 1.pdf», файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 2.pdf».
Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку).
Відповідно до ціни за результатами аукціону за лотом № 1 учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 290 980,32 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 218 235,24 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 52 автомобілів марок Тойота, Лексус, Міцубісі, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 218 235,24 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 2 264 167,14 грн з ПДВ , в 2020 році – 1 806 388,34 грн з ПДВ.
Відповідно до ціни за результатами аукціону за лотом № 2 учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 134 478,48 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 100 858,86 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 22 автомобілів марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 100 858,86 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 844 844,48 грн з ПДВ, в 2020 році – 1 059 221,58 грн з ПДВ.
Таким чином, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав НАЛЕЖНОГО обгрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни.
Статус вимоги:Відхилено
5350af6531ec4e64b957b5361a250aad
declined
answered
Скарга
Скасована
не правомірні дії Замовника
Номер:89382419d13d4229a720ecca8ac30425
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.b5
Назва:не правомірні дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
(На дії Замовника)
На неправомірне відхилення тендерної пропозиції. Щодо рішень, дій замовника які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Офіс Генерального прокурора (надалі-Замовник), оголосив тендер на закупівлю Лот № 1 –Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Тойота, Лексус, Міцубісі (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). Лот № 2 – Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Офісу Генерального прокурора марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), з очікуваною вартістю предмета закупівлі :
- Лот №1- 3 751 200,00 грн з ПДВ;
- Лот №2 -2 905 200,00 грн з ПДВ;
Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-11-015033-c.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» прийняло участь по даних торгах.
На авторизованому електронному майданчику (системі закупівель) ProZorro відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю послуг.
За результатами аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» була визначена такою, що має аномально низьку ціну. Від 10 лютого 2021 року за результатами аукціону, Замовником було викладено вимогу про усунення не відповідності, а саме надати обґрунтування аномально низької ціни.
Відповідно до протоколу №75 від 12.02.2021 року (надалі-Протокол) засідання тендерного комітету Офісу Генерального прокурора, було винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», через розціненя довідки на обґрунтування аномально низької ціни як неналежного доказу.
Скаржник вважає, що рішення про відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є – неправомірним, безпідставним та таким що порушує наше право на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінка пропозицій конкурсних торгів. .
Підставою подання скарги - є неправомірні дії та рішення Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що викладене у протоколі №75 від 12.02.2021 року.
Замовником у протоколі зазначено як за підставу відхилення наступну інформацію: «Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни. Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості».
Звертаємо вашу увагу, що частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обгрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним.
Від 10.02.2021 року, Скаржником вчасно та в строк відповідно до Закону було надано в довільній формі обгрунтування аномально низької ціни, що міститься у документі: «Лист обгрунтування аномально низької ціни». Вказаний файл містить пояснення Скаржника щодо аномально низької ціни, обгрунтування з поясненнями, а саме сприятливі умови, за яких може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Відповідно до вищезазначеної інформації вбачається, що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» є первинним надавачем послуг, що дозволяє надавати послуги з більш меншим ціновим показником.
Не погоджуючись з рішенням Замовника, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» подав Вимоги на рішення Замовника від 17.02.21, лот 1- 13:09:19 та лот 2 - 13:10:12, які було не задоволено Замовником від 19.02.2021 року.
Закон не містить вичерпного переліку інформаційних відомостей щодо обгрунтування аномально низької ціни, як і не містить методики оцінки Замовником такої інформації. Крім того, тендерна документація Замовника не місить опису, яка саме інформація обов’язково має міститися в обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції.
Тому рішення тендерного комітету щодо «конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку), а отже, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни.» - є неправомірним.
Адже тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною вищевказаних документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Не має жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію на тендері, та відмовлятись від економії бюджетних коштів, не обираючи переможцем тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» порушує наше право на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну неупереджену оцінку, як забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі, рівних прав усіх надавачів послуг у сфері ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання в Україні.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Максимальна економія, ефективність та пропорційність.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України; ст. 5,18,29,31,32 Закону враховуючи вищезазначене
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
4. У порядку положень ст.18 Закону, прийняти відповідне рішення, в рамках чинного законодавства України, та зобов’язати Замовника Офіс Генерального прокурора, повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
Додатки:
1. Обґрунтування аномально низької ціни.
Генеральний директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:Період оскарження закінчився
Дата скасування:23.02.2021 00:05
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Бондаренко Віктор Сергійович 380503518122,, office@auto-spec.in.ua http://auto-spec.in.ua
5350af6531ec4e64b957b5361a250aad
mistaken
Вимога
Є відповідь
Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 2
Номер:5e40b8ddb9c54d7d80d3455673341ac3
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.a4
Назва:Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 2
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам, що тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було неправомірно та безпідставно відхилено з наступних підстав:
Тендерна документація не містить чіткої вимоги, як саме повинно виглядати обґрунтування, а лише міститься вимога про надання довідки в довільній формі. Так відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається наступне:
«учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.»
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним. Нами було в строк (протягом одного робочого дня) надане обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Зазначаємо, що тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Вважаємо, що нашу тендерну пропозицію було прискіпливо розглянуто та порушено наше право на добросовісну конкуренцію та об’єктивний неупереджений розгляд тендерної пропозиції.
Задля відновлення нашого порушеного права просимо, скасувати протокол №75 від 12.02.2021 року про, неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції, та повторно розглянути нашу тендерну пропозицію .
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2021 13:10
Вирішення:Відповідно до вимог абзацу 1 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора розглянуто надане учасником ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» обґрунтування аномально низької ціни, а саме: файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 2.pdf».
Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку).
Відповідно до ціни за результатами аукціону учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 134 478,48 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 100 858,86 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 22 автомобілів марок Богдан, Мерседес, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Форд, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 100 858,86 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 844 844,48 грн з ПДВ, в 2020 році – 1 059 221,58 грн з ПДВ.
Таким чином, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав НАЛЕЖНОГО обгрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни.
Статус вимоги:Відхилено
114b2f70c12240c789169620de3c8fbb
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 1
Номер:72a1d27685fa4a8f8f73e7d448703e5f
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.a3
Назва:Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 1
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам, що тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було неправомірно та безпідставно відхилено з наступних підстав:
Тендерна документація не містить чіткої вимоги, як саме повинно виглядати обґрунтування, а лише міститься вимога про надання довідки в довільній формі. Так відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається наступне:
«учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.»
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним. Нами було в строк (протягом одного робочого дня) надане обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Зазначаємо, що тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Вважаємо, що нашу тендерну пропозицію було прискіпливо розглянуто та порушено наше право на добросовісну конкуренцію та об’єктивний неупереджений розгляд тендерної пропозиції.
Задля відновлення нашого порушеного права просимо, скасувати протокол №75 від 12.02.2021 року про, неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції, та повторно розглянути нашу тендерну пропозицію .
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2021 13:09
Вирішення:Відповідно до вимог абзацу 1 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Тендерним комітетом Офісу Генерального прокурора розглянуто надане учасником ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» обґрунтування аномально низької ціни, а саме: файл «Лист обгрунтування аномально низької ціни ЛОТ 1.pdf».
Обгрунтування аномально низької ціни, яку надав учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», не містить конкретної інформації щодо того завдяки чому досягнуто саме такої низької ціни, економічних розрахунків щодо формування приведеної ціни. Не обгрунтовано завдяки чому учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» має можливість надати спеціальну цінову пропозицію (знижку).
Відповідно до ціни за результатами аукціону учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» 290 980,32 грн з ПДВ, вартість запасних частин та витратних матеріалів становить 218 235,24 грн з ПДВ (300% від суми вартості тендерної пропозиції).
Водночас орієнтовний розрахунок вартості запасних частин та витратних матеріалів, які необхідні для проведення технічного обслуговування та ремонту 52 автомобілів марок Тойота, Лексус, Міцубісі, враховуючи ціни попередніх укладених договорів аналогічних послуг минулих періодів з урахуванням зміни курсів іноземних валют, значно перевищує суму в 218 235,24 грн з ПДВ, а саме: в 2019 році – 2 264 167,14 грн з ПДВ , в 2020 році – 1 806 388,34 грн з ПДВ.
Таким чином, учасник ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не надав НАЛЕЖНОГО обгрунтування вказаної у тендерній пропозиції ціни.
Статус вимоги:Відхилено
5350af6531ec4e64b957b5361a250aad
declined
answered
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 2
Номер:3a5e6e3b8dbc46bf9ea6585ff499d8c8
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.a2
Назва:Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" лот 2
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам, що тендерну пропозицію ТОВ «АСТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було неправомірно та безпідставно відхилено з наступних підстав:
Тендерна документація не містить чіткої вимоги, як саме повинно виглядати обґрунтування, а лише міститься вимога про надання довідки в довільній формі. Так відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається наступне:
«учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.»
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним. Нами було в строк (протягом одного робочого дня) надане обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Зазначаємо, що тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Вважаємо, що нашу тендерну пропозицію було прискіпливо розглянуто та порушено наше право на добросовісну конкуренцію та об’єктивний неупереджений розгляд тендерної пропозиції.
Задля відновлення нашого порушеного права просимо, скасувати протокол №75 від 12.02.2021 року про, неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції, та повторно розглянути нашу тендерну пропозицію .
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2021 13:05
Опис причини скасування:помилка контрагента в назві. технічна опечатка
Дата скасування:17.02.2021 13:08
114b2f70c12240c789169620de3c8fbb
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Номер:369d17f2838f411ab9669afabb4891cc
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-11-015033-c.a1
Назва:Вимога від ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам, що тендерну пропозицію ТОВ «АСТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було неправомірно та безпідставно відхилено з наступних підстав:
Тендерна документація не містить чіткої вимоги, як саме повинно виглядати обґрунтування, а лише міститься вимога про надання довідки в довільній формі. Так відповідно до п.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається наступне:
«учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі надходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї часини.»
При цьому критерії визначення належності такого обґрунтування Законом не встановлені, а перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, визначений Законом як такий, що може міститися в обґрунтуванні, тобто не є вичерпним. Нами було в строк (протягом одного робочого дня) надане обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Зазначаємо, що тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною документів, а саме у вигляді фінансових розрахунків та числових показників.
Вважаємо, що нашу тендерну пропозицію було прискіпливо розглянуто та порушено наше право на добросовісну конкуренцію та об’єктивний неупереджений розгляд тендерної пропозиції.
Задля відновлення нашого порушеного права просимо, скасувати протокол №75 від 12.02.2021 року про, неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції, та повторно розглянути нашу тендерну пропозицію .
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2021 13:06
Опис причини скасування:помилка контрагента в назві. технічна опечатка