• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

20П(СЗ)-008_79110000-8 Юридично-консультаційні послуги (юридично-консультаційні послуги)

Замовник: Акціонерне товариство «Укргазвидобування» (Код за ЄДРПОУ: 30019775), 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28. Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання,

Завершена

605 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 12 100.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2020 15:23 - 17.12.2020 15:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6a5fef6922c549fe920dc64e409242dc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-012516-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник: АТ "Укргазвидобування" Україна, 04053, Київська область, Київ, вул. Кудрявська, 26/28 Код ЄДРПОУ: 30019775 http://ugv.com.ua/ Учасник закупівлі: АО «Корт Райдер» 61166, м. Харків, просп. Науки, 38 , кім. 414 Код ЄДРПОУ: 40921415 Вимога 29.12.2020 відбувся аукціон у процедурі спрощеної закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 79110000-8 Юридично-консультаційні послуги (юридично-консультаційні послуги), ідентифікатор закупівлі № UA-UA-2020-12-11-012516-c. Протоколом №20П(СЗ)-008-а від 05.01.2021 визнано переможцем спрощеної закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем АДВОКАТСЬКЕ БЮРО ОЛЕКСАНДРА КАПЛІ "АСПЕКТ" (код ЄДРПОУ 41521052) з ціною пропозиції 283 500, 00 грн. без ПДВ. Адвокатське об’єднання «Корт Райдер» є одним із учасників вказаної закупівлі. Детально проаналізувавши пропозицію Переможця та вищевказаний протокол вбачається, що під час розгляду пропозиції Замовник помилково встановив, що пропозиція Учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція Переможця не в повній мірі відповідає умовам, визначеним в оголошенні, що вбачається з наступного. 1. Перша невідповідність тендерної пропозиції – це цінова пропозиція Переможця. Так, у ціновій пропозиції (додаток №1) зазначено, шо ціна пропозиції (загальна ціна договору про закупівлю) становить 492 000,00 грн., а ціна без ПДВ 20% складає 410 000,00 грн. У пропозиції Учасника зазначено, що він не є платником податку ПДВ, оскільки є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5% без сплат ПДВ, що в свою чергу, унеможливлює зазначення у пропозиції суми з урахуванням ПДВ. З чого слідує, що у ціновій пропозиції учасник мав зазначити у пунктах 9 та 9.1 одну й ту ж суму як ціну пропозиції, так і ціну пропозиції без ПДВ. Згідно п.180.1 ст. 180 ПК України для цілей оподаткування платником податку є: 1) будь-яка особа, що провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку у порядку, визначеному статтею 183 цього розділу; 2) будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку; 3) будь-яка особа, що ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню, та на яку покладається відповідальність за сплату податків у разі переміщення товарів через митний кордон України відповідно до Митного кодексу України, а також: особа, на яку покладається дотримання вимог митних режимів, які передбачають повне або часткове умовне звільнення від оподаткування, у разі порушення таких митних режимів, встановлених митним законодавством; особа, яка використовує, у тому числі при ввезенні товарів на митну територію України, податкову пільгу не за цільовим призначенням та/або всупереч умовам чи цілям її надання згідно із цим Кодексом, а також будь-які інші особи, що використовують податкову пільгу, яку для них не призначено. Норми цього пункту не застосовуються до операцій з ввезення на митну територію України фізичними особами (громадянами) чи суб'єктами підприємницької діяльності, які не є платниками податку, культурних цінностей, зазначених у пункті 197.7 статті 197 цього Кодексу; 4) особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без утворення юридичної особи; 5) особа - управитель майна, яка веде окремий податковий облік з податку на додану вартість щодо господарських операцій, пов'язаних з використанням майна, що отримане в управління за договорами управління майном. Для цілей оподаткування господарські відносини між управителем майна з власної господарської діяльності та його діяльності з управління майном прирівнюються до відносин на основі окремих цивільно-правових договорів. Норми цього підпункту не поширюються на управителів майна, які здійснюють управління активами інститутів спільного інвестування, фондів банківського управління, фондів фінансування будівництва та фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону; 6) особа, що проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у статті 243 Митного кодексу України), незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг, визначеної пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством; 7) особа, що уповноважена вносити податок з об'єктів оподаткування, що виникають внаслідок поставки послуг підприємствами залізничного транспорту з їх основної діяльності, що перебувають у підпорядкуванні платника податку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 8) особа - інвестор (оператор), який веде окремий податковий облік, пов'язаний з виконанням угоди про розподіл продукції. Відповідно до п.3 п. 297.1 ст. 297 ПК України платники єдиного податку звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів: податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім податку на додану вартість, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену підпунктом 1 пункту 293.3 статті 293 цього Кодексу, а також що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи; Згідно з п.293.3. ст. 293 ПК України відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом; 2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку. Згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Тому замовник має чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника. Об’єктивно неплатники ПДВ не можуть привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме, так щоб цінова пропозиція включала ПДВ (20%). У тендерній документації (розділ VII інша інформація) зазначено, що вартість пропозиції з ПДВ (20%) вноситься у п. 9. додатку №1 до Оголошення (цінова пропозиція). При поданні пропозиції учасник зазначає вартість з урахуванням ПДВ (згідно з п. 9 додатку №1 до Оголошення), і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. В даному випадку, Переможцем вказано ціну з урахуванням ПДВ 20% - 492 000,00 грн. у пункті 9, проте після цього у пункті 9.1. вказано ціну без ПДВ - 410 000,00 грн., в той же час у процесі проведення аукціону Переможець розпочав робити ставки від суми 410 000,00 грн, а не від суми 492 000,00 грн. Таким чином, Переможець почав робити ставки не у відповідності до вимог, виставлених Замовником, і як це було передбачено тендерною документацією, а навпаки, як неплатник ПДВ вказав вартість з урахуванням ПДВ у пункті 9, а потім почав робити ставки від ціни без врахування ПДВ, вказаної у пункті 9.1., тим самим очевидно порушивши вимоги тендерної документації. У зв’язку з чим, він не міг вказувати у пропозиції суму з урахуванням ПДВ у зв’язку з відсутністю статусу платника ПДВ та, відповідно, відсутністю законної можливості для включення розміру ПДВ 20% до вартості послуг, які ним надаються. Тобто у п. 9 цінової пропозиції учасник мав зазначити одну й ту ж суму як ціну пропозиції, так і ціну пропозиції без ПДВ. Відповідно до даних електронного аукціону, розміщеного за посиланням https://auction.openprocurement.org/tenders/c37a0a5958694947b5ac36a8f300d70b, початкова заявка учасника складала 492 000,00 грн., тобто суму з ПДВ. Отже, ця сума 492 000,00 грн. не є помилкою, а є саме початкова заявка пропозиції. Проте, цей факт залишився поза увагою Замовника, який неправомірно визнав АБ Олександра Каплі «Аспект» переможцем закупівлі. 2. Щодо неправильності розрахунку вартості послуг. У додатку № 2 до проекту договору про надання юридично-консультаційних послуг (додаток № 4) міститься розрахунок вартості послуг. Так, у таблиці учасником наведено ціну за кожну послугу, яка буде надаватися. Додатково у оголошенні Замовником зазначено, що запланований обсяг надання послуг та їх очікувана вартість на 2021 рік формується із розрахунку супроводження та оформлення документів для роботи в АТ «Укргазвидобування» 30 іноземців та їх законного перебування на території України. Таким чином, Замовник може звернутися до виконавця за наданням послуг щодо щонайменше 30 осіб, тобто учасник має надати розрахунок послуг, який передбачатиме їх надання з урахуванням кількості осіб, яка вже зазначена у тендерній документації. Тобто ціна пропозиції 492 000,00 грн., яка зазначена у п. 9 Додатку 1, має бути розрахована на надання всіх очікуваних послуг для 30 осіб. Якщо підрахувати вартість кожної послуги, яка вказана у розрахунку та помножити на 30 осіб, а саме кількість осіб, яку особисто визначив Замовник, то отримуємо наступне: (3800+3800+4322+5366+700)*30 = 539 640,00 грн. Тобто, 539 640,00 грн. це саме та сума, яку Переможець визначив для себе спочатку, надаючи розрахунок вартості кожної послуги, яку він буде надавати у майбутньому. В той час коли пропозиція учасника складала 410 000, 00 грн. Таким чином, розрахунок вартості послуг не співпадає з оголошеною ціновою пропозицією учасника, та навіть набагато її перевищує, що знову ж таки свідчить про невідповідність пропозиції учасника тендерній документації та власну суперечливість одного документа іншому. Даний факт також залишився поза увагою Замовника, який вочевидь поспішно визнав АБ Олександра Краплі «Аспект» переможцем. Відповідно до тендерної документації Замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у оголошенні. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в оголошенні. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у оголошенні, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.. В свою чергу, вищевказані порушення, допущені Переможцем, не належать до переліку формальних помилок, визначених Замовником. Згідно ч. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. У зв’язку з вищевикладеним та враховуючи наявні невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаю відхилити пропозицію Адвокатського бюро Олександра Каплі «Аспект».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Початкова ціна, яку зазначає учасник при поданні своєї пропозиції впливає на черговість, згідно якої система надає право на зниження пропозиції під час аукціону. Зазначивши ціну пропозиції 492 000,00 грн учасник тим самим погіршив свій рейтинг. Разом з тим, згідно Розділу VII п.3. Ціною договору вважається ціна пропозиції учасника за результатом електронного аукціону без ПДВ (п. 9.1. додатку №1 до Оголошення). Таким чином, договір буде укладено з переможцем торгів у відповідності до результатів аукціону у відповідності до вимог оголошення (в тому числі із збереженням обсягів закупівлі та приведенням цін за одиницю до зниженої ціни пропозиції учасника-переможця)
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні