-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (капуста, цибуля, буряк, морква)
Завершена
561 050.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 805.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 805.25 UAH
Період оскарження:
11.12.2020 15:02 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження визначення переможця
Номер:
852948aeb72446cb87ce94501cc7f2c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-011701-c.c1
Назва:
оскарження визначення переможця
Вимога:
ФОП Гребенюк Олена Олександрівна
25014, м.Кропивницький, вул..Кільцева 11/34
Тел. 0993532783
ЄДРПОУ 3259515082
р/р UA783510050000026002672131100
в ПАТ «Укрсиббанк» МФО 351005
Особам, яких це може стосуватися
Оскарження визначення переможця процедури закупівлі UA-2020-12-11-011701-c Овочі, фрукти та горіхи (капуста, цибуля, буряк, морква)
Учасник ФОП Гребенюк О.О. категорично не погоджується з рішенням Замовника, про визнання переможцем закупівлі UA-2020-12-11-011701-c Овочі, фрукти та горіхи (капуста, цибуля, буряк, морква)Фі зична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович, з наступних причин Замовник прописує наступні вимоги до тендерної пропозиції учасника:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (копія аналогічного договору з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, а також лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 2);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або копією одного з вищеперелічених документів.
- Також, учасником (уповноваженою особою учасника) надається копія сторінок паспорту (а саме 1, 2 сторінки та сторінка із зазначенням місця реєстрації);
- тендерної пропозиції учасника з початковими показниками (згідно Додатку 4);
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (повний перелік документів вказаний в Додатку 1).
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Також у додатку 4 чітко зазначено : « У разі надання тендерної пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ, а графа «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ» та графа «Сума, грн. (з ПДВ)» не заповнюється. Додатково учасником надається документальне підтвердження того, що він не є платником податку на додану вартість.»
Відповідно до вказаних вимог учасником ФОП Похилко Віталій Сергійович не надано :
1. інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 2);-учасник надає лише 4 окремі довідки, проте інформацію відносно п.6 ч.1 ст.17 –не надано.
2. Повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або копією одного з вищеперелічених документів.-учасником не надано жодного з вищевказаних документів та не надано пояснення,чому дані документи не подаються.
3. Подано аналогічний договір №110 від 16.04.2020 року на загальну сумму 398000,00, Замовником за яким є КНП Обласна клінічна психіатрична лікарня КОР , в той же час Замовник КНП Обласна клінічна психіатрична лікарня КОР за ідентифікатором закупівлі UA-2020-04-16-002993-a викладає зовсім інший договір під тим же номером та датою, проте з іншим предметом закупівлі та суммою.- таким чином інформація щодо аналогічного договору , подана учасником, є недостовірною .
4. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5), які є обов’язковими при оформленні будь-якої документації в Україні : засвідчена копія ― копія службового документа, що містить реквізити, які в окремих випадках надають їй юридичної сили оригіналу;
копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину.
Факсимільні та вільні копії документів, що видаються іншим підприємствам і громадянам, а також копії вихідних документів, підлягають засвідченню відповідно до пунктів 8, 9 глави 10 розділу ІІ Правил № 1000/5
,Для того щоб певні копії або витяги набули юридичної сили, вони мають бути засвідчені у встановленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається:
― зі слів «Згідно з оригіналом»;
― з назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища;
― з дати засвідчення копії.
Також напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки.
Відповідно до вищевикладеного жодна копія документів (паспорт , аналогічний договір і т.д.) не засвідчена належним чином, а отже не може вважатися такою ,що має будь-яку юридичну силу, таким чином не може вважатися, що учасник подав відповідні документи.
5. Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо оформлення пропозицій учасників : зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи Учасника, його печатки, номера, тощо);
-будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Якщо у складі пропозиції учасника надано копію документу, яка відтворена через технічні засоби копіювання/друку, та текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), необхідно вважати , що учасник не надав копію такого документу, або надав останню у неповному об’ємі з настанням відповідних наслідків згідно цієї документації.
Також відповідно до вимог тендерної документації Замовника Додаток 1 учасник має надати : Копія сторінок паспорту Учасника (уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) Учасника, на підписання документів пропозиції), а саме 1,2 сторінки та сторінки із зазначенням місця реєстрації.
Учасником ФОП Похилко В.С.надано напівобрізані з нечітким чорно-білим зображенням 2 ,3 , 10,11 сторінки, та сторінку , яку через жахливу якість зображення, неможливо ідентифікувати .
Таким чином не може вважатися поданим належним чином даний документ.
6. Додаток 4 Форма тендерної пропозиції чітко регламентує , що
Учасник/Переможець не повинен відступати від даної форми та форма подається Учасником та Переможцем на фірмовому бланку
Учасником ФОП Похилко В.С. не дотримано форми подання тендерної пропозиції.
7. Також якщо учасник не платник ПДВ, відповідно до Додатку 4 У разі надання тендерної пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ, а графа «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ» та графа «Сума, грн. (з ПДВ)» не заповнюється. Додатково учасником надається документальне підтвердження того, що він не є платником податку на додану вартість.»- враховуючи те, що учасник ФОП Похилко В.В. вказував ціни без ПДВ-він мав надати підтвердження того. Що учасник не є платником ПДВ-такого підтвердження надано не було.
Таким чином відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник Підстави для відхилення пропозиції Учасника тендеру
Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам.
Тут мова йде про інші документи (не згідно статті 16 та 17 Закону), які вимагались замовником, але не були надані Учасником. Наприклад, копія установчого документу, документ, що підтверджує статус платника ПДВ тощо.
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону;
А тому просимо ВАС привести рішення щодо визначення переможця у правове поле та усунути явні порушення Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 29.12.2020 18:33
- протокол відхилення.pdf 30.12.2020 13:19
Дата подачі:
29.12.2020 18:33
Вирішення:
Вимога задоволена, учасника відхилено
Статус вимоги:
Задоволено