• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сирні продукти (сир: твердий, плавлений, кисломолочний)

Завершена

434 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.75 UAH
Період оскарження: 11.12.2020 14:27 - 23.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: a5c0584e6c854866b2dfe285dd4aa383
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-010365-c.b2
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
ТОВ “СПК” розглянувши вашу відповідь на скаргу про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та обвинувачення в наклепі та неповагі до замовника повідомляє, що для того щоб учасник не вдавалися до застосування вказаних терміні, а саме “Хабар” рекомендуємо під час проведення процедур закупівель керуватися виключно Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та не вдавати до видуманих хитрощів з метою відхилення пропозиції, яка відповідає вимога тендерної документації. Наголошуємо, що саме тендерній документації повинна відповідати тендерна пропозиція учасника, підтвердженням цього є визнання учасника переможцем торгів. Щодо обвинувачення в аномально низькій ціні, повідомляємо, що замовник не має права на припущеннях визнавати підозрілою ціну учасника, тим більше обгрунтовуючи тим що оперувався цінами виробників на сири, без надання доказів результатів звернення до виробників. Обвунувачення в запропонуванні продукції в якій міститься немолочний жир свідчать лише про професійну невідповідність осіб які проводять закупівлю, оскільки такі обвинувачень є перевищенням своїх повноважень. Для ознайомлення Замовнка з нормами Закону повідомляємо, що відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Як бачимо система самостійно визначає аномально низьку пропозицію, а не замовник на догадках і баченнях. В тому числі Замвоник обгрунтовує свої права на проведення дослідження в лабораторії відповідно до п. 6.2.7 договору, який ще не було укладено, тому ТОВ “СПК” не зобовʼязане його виконувати. Наголошуємо, що ваші звинувачення щодо запропонування ТОВ “СПК” неналежної якості продукції є лише вигадкою. Щодо права на ознайомлення з товаром який пропонує переможець торгів до підписання договору повідомляємо, що ні тендерною документацією, ні законом такі права не встановлено. Якщо Замовник іншої думки, просимо вказати норми права, якими він кереється, домисли не місться підгрунтя. Щодо статистичних цін – то вони не показують оптові ціни, вони вказують середньостатистичні в різних торгових точках. Взагалі не зрозуміло як пов’язані обгрунтування середньостатистичних цін та оптові ціни виробників? Щодо фальсифікованої продукції – просимо не здійснювати необдумані наклепи. Просимо надати розяснення щодо обізнаності замовника в цінах на продукцію з немолочним жиром та продукції яка цого не містить, яким чином було проведене дане дослідження, на підставі яких даних здійснене дане твердження, статистика такого не пише. Для ознайомлення замовника: “Хабар” - гроші або інші матеріально цінні речі, які передаються посадовій особі для її стимулювання діяти в інтересах особи, що передає його, або в інтересах третіх осіб. В даному випадку можна розцінати навіть з вимогою. Якщо замовник іншої думки просимо надати розʼяснення як можно в даному випадку розцінити по іншому вимогу в передачі інших матеріальних ціностей без укладеного договору. Щодо ствердження надання учаснику 13 днів для надання часу надати зразки разом з договором повідомляємо, що дист був напрвлений 18.01.2021 року, тому на виконання такої вимоги було надано лише 1 день. Отже, порушення законодавства Замовника дуже багато. Щодо визнання переможцем закупівлі Проскурника Віталія Ілліча, повідомляємо, що його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, оскільки відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: постачальник має провадити закупівлю продукції безпосередньо у виробника або у їх офіційних представників. В складі тендерної пропозиції переможця вказані документи відсутні. В тому числі виникають питання в тому, що якість запропонованої аналогічної продукції Проскурником не викликала підозру у замоника, а тільки ТОВ “СПК”, чому так? З вищевикладного слідує, що Замовник грубо порушив принципи публічних закупівель та процедуру закупівель, тому дана процедура підлягає відміні, а пропозиція переможця відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підстави нашої вимоги про надання зразків продукції, згідно ЗУ «Про захист прав споживачів»: Ст.4 Споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право, зокрема, на: безпеку продукції (в розумінні ст.1цього Закону); Ст.5 Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності; Ст.14 Споживач має право на те, щоб продукція за звичайних умов її використання, зберігання і транспортування була безпечною для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавала шкоди його майну; П.4 ст.17 Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання; Щодо підприємницької практики. Ч.3 ст.19 Забороняються як такі, що вводять в оману: 1) пропонування для реалізації продукції за визначеною ціною, якщо існують підстави вважати, що продавець або виконавець не зможе надати таку продукцію за такою ціною або у таких обсягах, що можна передбачити з огляду на пропоновану ціну та характеристики продукції. Учасником в своїй скарзі не наведено жодних законодавчих підстав, які забороняють перед підписанням договору ознайомлюватись покупцю зі зразками продукції. В скарзі на адресу замовника є лише купа безпідставних звинувачень в вигадках, припущеннях, підозрах, порушеннях законодавства. Питання лише в тому, чому переможець не надав зразки продукції у встановлені строки і тепер всілякими способами намагається звинуватити замовника в неправомірних діях щодо не підписання договору? Якщо продукція відповідала всім вимогам наданої до цінової пропозиції документації, чому переможець особисто не приїхав до замовника зі зразками щоб підписати договір? І цих питань в загали б не було. До закінчення строку для підписання договору, з боку ТОВ «СПК» не було надано не лише зразків продукції, а і оригіналу самого договору з підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства. Яка в такому випадку може бути мова про порушення законодавства з боку замовника? Перш ніж застосовувати в своїй скарзі гучномовне слово «Хабар», радимо ТОВ «СПК» спочатку дослідити поняття «зразок продукції». Ми не встановлювали вимог надати фасовану продукцію для власних потреб в якійсь кількості. Зразком в даному випадку могло бути по 50 гр. кожного виду сиру, запропонованого до поставок по договору, лише для ознайомлення та оцінки на зовнішній вигляд, смак, запах, відповідність документам щодо якості тощо. Директор інтернату, як уповноважена підписувати договори особа, є відповідальним за життя та здоров’я недієздатних підопічних, також за використання бюджетних коштів, тому має всі права та зобов’язаний користуватись всіма нормами законодавства України щодо захисту підопічних від нечесної підприємницької практики та недоброякісної харчової продукції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: cd1822c2ce4c4e8e89d8c7c3ef5702ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-010365-c.b1
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Розглянувши підстави для відхилення пропозиції ТОВ "СПК" учасник дійшов висновку, що замовник порушує Закон "Про публічні закупівлі" оскільки відповідно до нього вся інформація подається в електронному вигляді. Стає незрозуміли яким чином ТОВ "СПК" в електронному вигляді зобов₴язаний надати зразки продукції. Також просимо вказати норми законодавства якими керувався замовник, коли вимагав надання продукції. В даному випадку, без договору, дану вимогу можливо розцінювати як вимогу надання хабара. В тому числі замовник затягував процедуру укладення договору. Отже, замовник порушив норми законодавства, тому дана процедура закупівлі підлягає відміні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В листі замовника № 15 від 18.01.2021, направленому учаснику переможцю - ТОВ «СПК» чітко визначена потреба в наданні зразків продукції, а саме, тому що відповідно вимог тендерної документації (далі ТД) (додаток 4), в складі сиру не може бути замінений молочний жир на рослинний, не може бути транс - жирів. Не допускається сирний продукт. Запропонована Вами низька ціна на сири викликає підозру, що вказані вимоги не можуть бути дотримані. Замовник має право на належну якість продукції відповідно до ст.6 Закону України «Про захист прав споживачів». В зв’язку з цим замовник мав намір, відповідно умовам п.6.2.7 договору, перевірити зразки товару в лабораторії Білопільського районного управління Держпродспоживслужби. Більше того, запропонована учасником переможцем ціна є навіть нижчою від аномально низької ціни в розумінні п.3 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тому що відхиляючи наступного учасника, ціна якого була більшою, система визначила його ціну аномально низькою. Щоб уникнути розірвання договору в зв’язку з невідповідністю якості товару, що призведе до збою поставок товару, проведення знову відкритих торгів про закупівлю для чого потрібен тривалий час, замовник має право ознайомитись з товаром який пропонує переможець торгів до підписання договору. В свою чергу в вищевказаному листі була вимога не надіслати зразки товару, а надати їх на адресу замовника, що передбачає безпосередню доставку зразків товару на цю адресу представником переможця з необхідними документами, підтверджуючими якість, і це ніяк не стосується електронного документообігу. Учасника – ТОВ «СПК» було визнано переможцем у відповідності до вимог Закону. Вимога надати зразки продукції досконало обґрунтована. Якщо учасник переможець гарантує якість продукції і її відповідність умовам тендерної документації не тільки на папері, йому не складно було б надати зразки продукції, доставивши їх на адресу замовника з підписаним договором. Якщо цього зроблено не було, переможець не зміг підтвердити відповідність продукції вимогам ТД і є всі підстави вважати що аномально низька ціна не має обґрунтування (товар фальсифікований). Оптова ціна від виробника на натуральні сири є вищою від запропонованої учасником (підтвердженням є статистичний бюлетень середніх споживчих цін). Запропоновану ціну має лише сирний продукт або продукт, який має в своєму складі замінники молочного жиру на рослинний. Відповідно ТД це не допускається. Тому, ненадання на адресу замовника зразків продукції у визначений Законом строк разом з підписаним договором розглядається, як відмова учасника-переможця від підписання договору про закупівлю, відповідно ч.7 ст.33 Закону. На рахунок твердження ТОВ «СПК», що дану вимогу замовника можливо розцінювати як вимогу надання хабара, вважаємо що це є прямим наклепом та неповагою до замовника. Учаснику переможцю було надано достатньо часу (13 днів) для надання зразків товару, а саме з 06.01.2021 до 19.01.2021 включно, відповідно вимогам ст.33 Закону. Отже, порушень норм законодавства з боку замовника немає.
Статус вимоги: Не задоволено