• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 –37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі 37412000-9 Інвентар для водних видів спорту (водолазне спорядження різне)

код ДК 021:2015 –37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі 37412000-9 Інвентар для водних видів спорту (водолазне спорядження різне)

Завершена

608 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 087.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2017 11:27 - 22.03.2017 23:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рiшення

Номер: b11f65873b974d5da0fb6b563855273f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-10-000530-a.b1
Назва: Скарга на рiшення
Скарга:
найменування замовника - Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Комбінат комунальних підприємств" суб’єкт оскарження – ТОВ «Український морський та портовий сервіс» 65023, Украина, Одесса, Люстдорфська дор., 56а, кв. 20 підстави подання скарги - Протокол розгляду тендерних пропозицій по закупівлі водолазного спорядження від 04 квітня 2017р. № б/н за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УМПС» по Закупівлі UA-2017-03-10-000530 (Відкриті торги) обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси: Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій по закупівлі водолазного спорядження від 04 квітня 2017р. № б/н за результатами розгляду пропозиції ТОВ «УМПС» по Закупівлі UA-2017-03-10-000530 (Відкриті торги) було відмовлено, у зв’язку з тим, що: 1. Бланк підприємства викладений російської мовою, що суперечить п.7 Тендерної документі, згідно всі документи, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, мають бути викладені українською мовою, крім установчих документів, які можуть бути подані як українською, так і російською мовами. Однак,з цією позицією ТОВ «УМПС» не згодне та вважає це незаконною підставою для відмови у зв’язку з тим, що, той же час, цим же пунктом 7 ТД зазначено, що документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу. Фірмовий бланк ТОВ «УМПС» є оригінальним та взагалі не може оцінюватися як окремий документ тендерної документації. Отже, не є окремим документом в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Позиція 1 у Тендерній пропозиції Учасника «Регулятор AQUA LUNG LEGEND GLACIA ACD DIN (або еквівалент) містить назву «або еквівалент». У зв’язку з чим Замовник зробив висновок, що може бути проданий інший товар, що не відповідає тендерній пропозиції. Однак,з цією позицією ТОВ «УМПС» не згодне та вважає це незаконною підставою для відмови у зв’язку з тим, що усі технічні характеристики викладені у документі «Опис комплектації/Технічні характеристики», що є складовою Тендерної документації. ТОВ «УМПС» виклало усі Технічні характеристики регулятора, що відповідають моделі регулятора AQUA LUNG LEGEND GLACIA ACD DIN, а отже не може поставити товар з іншими технічними характеристиками. Крім того, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні по У зв’язку з тим,що ТОВ «УМПС» визначило усі технічні характеристики що відповідають тендерній документації, та те що вони є тотожними з регулятором AQUA LUNG LEGEND GLACIA ACD DIN, наявність «або еквівалент» взагалі є формальною (несуттєвою) помилкою. Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції (ст..24. ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні». Отже, відмова Замовника, не може ґрунтуватися лише на його судженнях, а повинна бути чітко обґрунтована чинним законодавством України. 3. Відповідно до п.6 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 4 до тендерної документації. Замовник зазначає, що ТОВ «УМПС» не підтвердило цю інформацію документально, а саме не додано сертифікатів відповідності, паспортів якості, протоколів випробувань, що підтверджуються достовірність поданої інформації. В той же час, Замовник не зазначив в Тендерні Документації які саме документи повинні бути подані. ТОВ «УМПС» надало усі документи, що були визначені Замовником у Тендерній Документації. ТОВ «УМПС» заповнило та надало Додаток №4 Опис комплектації/Технічні характеристики до Тендерної Документації. Крім того, пунктом 2.4. Проекту Договору, який ТОВ «УМПС» надало згоду на підписання, визначено, що відповідність якості Товару вимогам, вказаним у цьому Договорі, підтверджується сертифікатом якості та/або сертифікатом відповідності, іншими документами, які вимагаються згідно чинного законодавства, що мають бути надані під час поставки Товару. 4. Не відповідність по технічним характеристикам наступних позицій: а. Гідрокостюм мокрого типу – Замовником вимагалось, що товщина матеріалу повинна бути не менш 7мм, а учасником запропоновано 6,5 мм В той же час, ТОВ «УМПС» зазначив, що вказаний костюм йде з утеплювачем товщино 5мм, що значно перевищує заявлені технічні характеристики Замовником. б. Консоль робочий тис манометру повинен бути не більше 350 bar. Учасником пропонуєься 400 bar. Розрахункова глибина роботи глибиноміру повинна бути до 70 м. Учасником пропонується 80м. Отже учасник – ТОВ «УМПС» пропонує консоль яка за своїми технічними характеристиками краще ніж зазначив Замовник. У зв’язку з тим, що тиск 350 bar та глибина 70 м не э межею для визначення показань для запропонованої консолі. в. Жилет-компенсатор плавучості – Замовником вимагався матеріал Cordura 500 DEN, Учасником пропонується Cordura 1000 DEN. В той же час, визначення DEN 500 та 1000 це лінійна щільність волокон тканини. Отже, 1000 DEN в даному випадку э більш стійкою і довговічною, тобто, краще за визначене Замовником. Таким чином, Учасником ТОВ «УМПС» було запропоноване спорядження, що повністю відповідає технічним характеристикам та навіть перевищує їх. У зв’язку з чим, прошу - зобов’язати замовника повністю скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Український морський та портовий сервіс» ( Протокол розгляду тендерних пропозицій по закупівлі водолазного спорядження від 04 квітня 2017р. № б/н за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УМПС» по Закупівлі UA-2017-03-10-000530 (Відкриті торги) - Визнати ТОВ «УМПС» переможцем у Закупівлі UA-2017-03-10-000530 (Відкриті торги).
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.04.2017 18:05
Автор: ТОВ "Український морський та портовий сервіс", Лііненко Василь Сергійович 380487000326 uksps@ukr.net http://www.maritime-service.com.ua/