• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту мереж центрального опалення житлового будинку за адресою: вул. Київська, 62 у м. Маріуполі

розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту мереж центрального опалення житлового будинку за адресою: вул. Київська, 62 у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)

Завершена

22 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2017 14:18 - 07.02.2017 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 0780faa564744d58a45152da7fbee64f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-02-001631-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі: розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту мереж центрального опалення житлового будинку за адресою: вул. Київська, 62 у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат), № у ЦБД: UA-2017-02-02-001631-b 20.02.2017 року Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (надалі - Замовник) визначив переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «НВП«МЕПАЛ-ПРОЕКТ» (надалі Переможець) (Протокол (рішення) Замовника про визначення Переможця №11 від 20.02.2017р.). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі Учасник) не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення допорогових закупівель. Відповідно до абзацу 2 пункту 9.2 розділу 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. (надалі - Порядок), виключними підставами дискваліфікації є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі або відмова учасника, який запропонував найменшу ціну, від підписання договору. Розглянувши пропозицію Переможця Учасник встановив наступну невідповідність у пропозиції Переможця. Відповідно до пункту 7 Переліку сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги учасники подають: «Договірна ціна (пропечатана та підписана організацією учасником) на проектно-вишукувальні роботи. УВАГА!!! Розрахунок договірної ціни, згідно результатів аукціону, додається до тендерної пропозиції у форматі (pdf.) впродовж 1 (одного) робочого дня.» 17.02.2017 року Переможцем надано розрахунок договірної ціни («Кошторис new.pdf») але розрахунок є необґрунтованим та містить хибні розрахунки. Відповідно до ст. 134.1.1 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу. Відповідно до п. 137.4. Податкового кодексу України податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду. Разом з тим, Переможцем сума податку на прибуток обчислена як 18% від «Всього з урахуванням витрат на експертизу» з застосуванням понижуючого коефіцієнту торгів, тобто від суми 10 847,46 грн. Подібний розрахунок суперечить методиці визначення бази оподаткування для даного податку, оскільки Переможець розглядає суму 10 847,46 як ПРИБУТОК по конкретній операції, або інакше, як – дохід без будь-яких витрат. Але сума 10 847,46 включає у себе «Витрати на проходження експертизи» - 1 026,00 грн. Безпосередньо термін «Витрати» виключає можливість включення даної суми (1 026,00 грн.) до бази оподаткування податку на прибуток. Крім того, ЗЦПР для капітального ремонту будівель і споруд (п.4) передбачає планові накопичення у розмірі 12%. Тобто, якщо застосовувати рядок «Податок на прибуток (18%)» при складанні кошторису, то до рядка «Разом по кошторису» із застосуванням Понижуючого коефіцієнта з урахуванням тендерних торгів, а саме: 1.Визначення бази спадкування: 9 821,46*12%=1 178,58 грн. 2.Визначення суми податку на прибуток: 1 178,58*18%=212,14 грн. Тому, сума 1 952,54 грн. «Податок на прибуток (18%)» Переможцем вказана безпідставно та із застосуванням хибних розрахунків. Отже, пропозиція Переможця не відповідає умовам Закупівлі та повинна бути дискваліфікована. На думку Учасника вищевказані дії Замовника свідчать про порушення принципів, зазначених в п. 6.2 розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ст. 3 Закону України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2105 року № 922-VIII : - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з цим, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2105 року № 922-VIII, прошу: 1. Скасувати Протокол (рішення) Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради про визначення Переможця №11 від 20.02.2017р. 2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ «НВП«МЕПАЛ-ПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам закупівлі. 3. Розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. та керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2105 року № 922-VIII. Директор О.І. Вишинський
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ"- нормальна, АДЕКВАТНА робоча контора. Хай працює.
Дата скасування: 23.02.2017 10:21