-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92, дизельне паливо
Завершена
296 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 960.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2017 17:25 - 27.02.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1ca782f69b3745e08f55bea05bf0fc47
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-15-002538-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
15.02.2017 року Комунальною установою “Бершадський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про закупівлю нафти та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) шляхом проведення відкритих торгів (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” — 09130000-9).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Катран» (Скаржник) вирішило взяти участь у вищевказаних торгах через електронну систему закупівель.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» скаржник підготував та подав необхідний пакет документів передбачений документацією конкурсних торгів по предмету закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, протоколом засідання тендерного комітету від 10.03.2016 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Катран», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації – з наступних підстав:
1) Учасник надав в складі тендерної пропозиції копії паспортів якості на бензин А-92 та дизельне паливо, що викладені російською мовою, а це не відповідає частині 7 розділу I. Загальні положення тендерної документації, адже тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. У разі надання учасником документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально.
Ознайомившись з вказаним протоколом, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу, 13.03.2017 року ТОВ «Катран» через електронну систему закупівель звернулося до замовника з заявою (оскарженням), в якій зазначав, що не погоджується з вказаним рішенням Замовника, оскільки воно є незаконним, необгрунтованим та таким, що порушує права Скаржника. При цьому посилався на те, що згідно п.6 Розділу ІІІ замовником вимагається надання сертифікату відповідності, або іншій документ. На цю вимогу учасником ТОВ «Катран» було надано чинний на дату подання сертифікат, який відповідає усім вимогам замовника. Паспорт якості який було додано до пропозиції є документом який включено додатково що дозволено Законом України «Про публічні закупівлі» та відсутність цього документа не призводить до невідповідності пропозиції ТОВ «Катран». Також слід зазначити, що ТОВ «Катран» у разі необхідності було запропоновано надати Замовнику автентичний переклад паспорту якості.
Також, 10.03.2017 року Замовником через електронну систему на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокол засідання тендерного комітету, згідно якого були ухвалені рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) (показник національного класификатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”— 09130000-9) учасника торгів — Приватне підприємство “ОККО Контракт” та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
14.03.2017 року Замовником через електронну систему на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено відповідь на заяву (оскарження) ТОВ “Катран”, а саме, що вимога учасника не задоволена.
З такими висновками Замовника не можливо погодитися з огляду на наступне.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також слід зазначити, що ч. 3 ст. 5 вказаного Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 вищевказаного Закону України тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
В порушення вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ “Катран”. Також зауважуємо, що на вимогу Замовника учасником ТОВ «Катран» було надано чинний на дату подання сертифікат, який відповідає усім вимогам замовника., тобто учасником надані усі документи які вимагалися Замовником. Паспорт якості який додано до пропозиції є документом який включено додатково що дозволено Законом України «Про публічні закупівлі» та відсутність цього документа не призведе до невідповідності пропозиції ТОВ «Катран».
За таких підстав, вважаємо, що рішення згідно протоколу засідання терндерного комітету від 10.03.2017 року є незаконним, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинному законодавству України.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України “Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Визнати рішення Комунальної установи “Бершадський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” від 10.03.2017 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран», ЄДРПОУ: 32935905, за предметом закупівлі нафти та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) шляхом проведення відкритих торгів (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” — 09130000-9) незаконним та скасувати його.
3.Витребувати тендерні пропозиції всіх учасників в оригіналі, дослідити їх та встановити правомірність рішення тендерного комітету Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран» та скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 10.03.2017 року щодо визначанння переможця процедури відкритих торгів — ПП “ОККО Контракт”.
4.Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України та прийняти рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів — ТОВ “Катран”.
5.Зобов’язати Комунальну установу “Бершадський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” укласти з ТОВ «Катран» договір про закупівлю.
Додатки:
-Підтвердження сплати за подання скарги (Платіжне доручення №6567 від 16.03.2017р.)
-Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 16.03.2017 15:31
- Скарга 16.03.2017 15:31
- Рішення від 20.03.2017 1321 + Запит до публікації.pdf 20.03.2017 19:12
- Інформація про резулютивну частину рішення 1795.pdf 06.04.2017 18:46
- Рішення від 05.04.2017 1795 до публікаціїї.pdf 10.04.2017 18:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2017 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.04.2017 18:55
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2017 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
11.04.2017р. замовником скасовані рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАТРАН» та рішення про намір укласти договір з учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
26c5c4ce2f7e40ecaabddd78c036f2a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-15-002538-c.c1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Оскарження
Згідно протоколу від 10.03.2017р було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАТРАН» процедури відкритих торгів, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації - з наступних підстав:
1) учасником надані копії паспортів якості на бензин А-92 та дизельне паливо, що викладені російською мовою, а це не відповідає частині 7 розділу I. Загальні положення тендерної документації, адже тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. У разі надання учасником документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально.
Згідно п.6 Розділу ІІІ замовником вимагається надання сертифікату відповідності, або іншій документ. На цю вимогу учасником ТОВ «Катран» надано чинний на дату подання сертифікат, який відповідає усім вимогам замовника.
Паспорт якості який додано до пропозиції є документом який включено додатково що дозволено Законом України «Про публічні закупівлі» та відсутність цього документа не призведе до невідповідності пропозиції ТОВ «Катран». У разі необхідності буде надано автентичний переклад паспорту якості.
Таким чином учасником надані усі документи які вимагалися Замовником, тобто не має підстав для відмови.
ТОВ «Катран» в особі директора Саричева Віктора Михайловича наполягає додатково розглянути пропозицію та дотримуватись чинного законодавства.
Директор ТОВ «Катран» _____________ Саричев Віктор Михайлович
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 13.03.2017 15:39
Дата подачі:
13.03.2017 15:39
Вирішення:
Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2017 11:54
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Катран», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерний комітет керувався положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч. 7 розділу I. Загальні положення тендерної документації «Тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. У разі надання учасником документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально». Наявність паспортів якості на товар, які не вимагалися згідно тендерної документації (як зазначає учасник) є складовою тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катран», поданої на участь у торгах по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09130000-9– Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)». Тендерні пропозиції учасників розглядаються в цілому. Також, відповідно до пункту В частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «у випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону». Тому, наданий паспорт якості з автентичним перекладом не буде розглядатися після розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином, повідомляємо, що рішення тендерного комітету є остаточним та не суперечить закону, тому повторному перегляду з метою внесення до нього змін не підлягає.