-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Торги відмінено
1 878 888.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 395.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2020 12:15 - 01.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
неправомірне визнання переможцем
Номер:
933dedcb2c7241b1b2093758ea5475f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-006584-c.c1
Назва:
неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Фізична особа підприємець Коновалова Світлана Петрівна
50065 ; місто Кривий Ріг ; вулиця Соборності ; будинок 38 квартира 12;
Розрахунковий рахунок UA233057500000026005053538669;
МФО 305750; в АТ «Приватбанк ; іпн 2227606823
телефон 0970619218;e-mail; konovalova_cp@ukr.net
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, ул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана
Петрівна
код ІПН 2227606823
місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Соборності, буд.,38, кв.12
тел.0970619218; e-mail- konovalova_cp@ukr.net
Замовник: Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я»» Дніпропетровської обласної ради» 50031, Україна, Дніпропетровська обл.,
м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9
тел. 380564063850.
СКАРГА
на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я»» Дніпропетровської обласної ради» (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-12-11-006584-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора:
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги гарячого харчування».
Очікувана вартість послуг 1 878 888,00 грн без ПДВ.
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали:
1. ТОВ «Сокол-імпорт».
2. ТОВ «Олімпус-консалт».
3. ТОВ «Контракт продрезерв 5».
4. ФОП Коновалова С.П. – скаржник..
5. ФОП Головченко Д.О.
18 січня 2021 року Замовник прийняв рішення про визначення ТОВ «Контракт продрезерв 5» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір .
Вважаємо, що Замовником визначено Переможця без належних правових підстав.
1.Перша підстава для відхилення Тендерної пропозиції Переможця
Умови Тендерної пропозиції
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються документи передбачені тендерною документацією.
Відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону документи учасника повинні бути завантажені з накладанням діючого кваліфікованого електронного підпису/електронної печатки (КЕП) або електронного цифрового підпису (ЕЦП). Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Аналіз тендерної пропозиції Переможця
Переможцем на Тендерну пропозицію поставлено кваліфікаційний електронний підпис
Підписувачі
Підписувач
Авілко Ганна Олексіївна
П.І.Б.
Авілко Ганна Олексіївна
РНОКПП
2563218688
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Код ЄДРПОУ
35601826
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
08:56:37 05.01.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
07E92F0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Проте слід звернути увагу на наступне.
Згідно із п.23 ч.І ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Відповідно до п. 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 19 вересня 2018 р. № 749, державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, - виключно захищені носії особистих ключів.
Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Контракт продрезерв 5» повинно бути накладено КЕП з виключно захищеним носієм особистого ключа.
В той же час накладений на тендерну пропозицію КЕП є незахищеним, що не відповідає вимогам законодавства.
Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Контракт продрезерв 5» повинна бути відхилена відповідно до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.Друга підстава для відхилення Тендерної пропозиції Переможця
Умови Тендерної пропозиції
Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2).
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази учасник повинен надати:
- довідку щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. транспортних засобів) у кількості, необхідній для надання послуг (Зразок № 1);
- копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення, зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару);
- копію документу, що підтверджує право власності на власні складські приміщення, які зазначені у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копії договорів суборенди, або договори на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж по 31.12.2021 року;
- копії технічних паспортів на автотранспорт;
- копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених в довідці транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру, виданих на ім’я учасника або на особу, яка використовує такі транспортні засоби;
- для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж по 31.12.2021 року.
Аналіз тендерної пропозиції Переможця
В складі тендерної пропозиції Переможця, зокрема, надано наступні документи що стосуються транспортних засобів:
довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.12.2020 р. №811 та довідку щодо наявності транспортних засобів, якими буде здійснено постачання продуктів харчування від 21.12.2020 р. №67 в яких зазначено інформацію про наявність 4 транспортних засобів які орендовано у Шаркун Т.А. до 08.11.2022 р.:
- автотранспорт для доставки продуктів харчування спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP;
- автотранспорт для доставки продуктів харчування фургон малотоннажний В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP;
- автотранспорт для доставки продуктів харчування фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP;
- автотранспорт для доставки продуктів харчування фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
довідку про санітарну обробку автомобіля №10/03-1 на фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
довідку про санітарну обробку автомобіля №10/03-2 на фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP;
довідку про санітарну обробку автомобіля №10/03-3 на фургон малотоннажний В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP;
довідку про санітарну обробку автомобіля №10/03-4 на спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP;
свідоцтва про реєстрацію на зазначені транспортні засоби; спеціалізованого вантажного фургону ізотермічного-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP; фургону малотоннажного В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
договір оренди транспортних засобів від 08.11.2020 р. укладеного з Шаркун Тетяною Анатоліївною на оренду спеціалізованого вантажного фургону ізотермічного-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP; фургону малотоннажного В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
- акт прийому-передачі траспортного засобу спеціалізованого вантажного фургону ізотермічного-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP; фургону малотоннажного В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP; фургону малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
Невідповідності в наданих документах
Серед зазначених документів необхідно звернути увагу на наступні:
- довідку про санітарну обробку автомобіля від 04.01.2021 р. №10/03-1 на фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-27 KP;
-довідку про санітарну обробку автомобіля від 04.01.2021 р. №10/03-2 на фургон малотоннажний В RENAULT KANGOO реєстраційний № AE 50-28 KP;
- довідку про санітарну обробку автомобіля від 04.01.2021 р. №10/03-3 на фургон малотоннажний В OPEL VIVARO реєстраційний № AE 50-29 KP;
-довідку про санітарну обробку автомобіля від 04.01.2021 р. №10/03-4 на спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-В 3 холодильним обладнанням RENAULT MASTER реєстраційний № АЕ 50-31 KP
Відповідно до вимог Замовника в складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених в довідці транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру, виданих на ім’я учасника або на особу, яка використовує такі транспортні засоби.
Разом з тим зазначені довідки не містять інформацію про те, на кого дані довідки були видані: на ім’я учасника або на особу, яка використовує такі транспортні засоби.
В зазначених довідках лише наявна інформація про те, що власником транспортного засобу є Шоркун Т.А. (хоча правильно Шаркун Т.А.).
Проте, зважаючи на те, що Шаркун Т.А. передала в оренду транспортні засоби вона не може їх використовувати (це умова для договору надання послуг з експедирування), а тому, довідок про санітарну обробку повинні бути видані на ім’я учасника процедури закупівлі - ТОВ «Контракт продрезерв 5».
Таким чином надані Переможцем довідки про санітарну обробку транспорту не відповідають вимогам Замовника.
Разом з тим, згідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником 15 січня 2021 р. було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідності проте серед зазначених невідповідностей не було зазначено про необхідність усунення порушень щодо довідок про санітарну обробку транспортних засобів.
3.Третя підстава для відхилення Тендерної пропозиції Переможця
Умови Тендерної пропозиції
Відповідно до п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2).
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг), дати останнього проходження курсів гігієніного навчання. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2).
Відповідно до Зразка 2 встановлено наступну форму для подання інформації:
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ,
ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД*
№/
з/п Посада ПІБ Стаж роботи,
(років) Освіта
(вища, середня, інше) Наявність трудової книжки з записом про працевлаштованість у Виконавця / трудовий договір Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату) (останнього медогляду)
В складі тендерної пропозиції Переможця надано наступні документи:
- довідку про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг від 21.12.2020 № 88.
Невідповідності в наданих документах
Аналіз зазначеної довідки дає можливість встановити відсутність в ній інформації щодо стажу роботи (років), що не відповідає умовам тендерної документації.
І хоча Замовником не було встановлено вимог щодо необхідного стажу роботи, в той же час ним було встановлено вимогу щодо наявності стажу роботи для підтвердження наявності досвіду.
Разом з тим, згідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником 15 січня 2021 р. було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідності проте серед зазначених невідповідностей не було зазначено про необхідність усунення порушень щодо довідки про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг.
Визначивши ТОВ «Контракт продрезерв 5» Переможцем процедури закупівлі, Замовником було порушено норми чинного законодавства, в тому числі і закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Я приймаю активну участь на ринку забезпечення харчуванням організацій та установ України та маю значний відповідний досвід поставки. Діями Замовника порушуються мої права і інтереси стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю та отримати прибуток.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 1, 5, 16, 18, 22, 26, 29 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Контракт продрезерв 5»
3. Повідомити про дату, час та місце розгляду даної скарги для забезпечення реалізації права скаржника взяти участь у розгляді скарги.
Фізична особа-підприємець С.П.Коновалова
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.01.2021 15:31
- платіжне доручення 27.01.2021 18:52
- рішення від 29.01.2021 №1561+лист замовнику.pdf 01.02.2021 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2021 №2137.pdf 09.02.2021 17:51
- рішення від 08.02.2021 №2137.pdf 11.02.2021 19:44
- пояснення по скарзі.pdf 02.02.2021 16:56
- пояснення по скарзі.doc 03.02.2021 10:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2021 15:35
Дата розгляду скарги:
08.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2021 11:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.02.2021 19:44