• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3)).

Завершена

320 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 604.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2020 11:35 - 23.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про внесення змін до тендерної документації.

Номер: c473f040d774413084545d583430fd19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-001229-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» оголошено тендер на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3)). Згідно п.4.1 тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3)). П.4.2. визначено, що Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Тобто Замовник в порушення ч.2 п.9 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначив предмет закупівлі однім лотом замість трьох. Згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.2 п.9 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами. Належними діями Замовника, згідно правової норми передбаченої ч.2 п.9 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», повинно бути зазначення частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, а саме: Лот 1- «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Лот 2 - Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Лот 3 - Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3). Зазначене випливає з того, що при збиранні та перевезенні відходів Учасник застосовує не тільки різні контейнери, але і різний спецавтотранспорт, що в свою чергу не дозволяє подання тендерної пропозиції щодо всього предмету закупівлі. Натомість, ч.2 п.9 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами, що в свою чергу також підтверджує, що предмет закупівлі має бути декількома Лотами. Згідно ч.1, ч.2 ст.1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Недобросовісною конкуренцією є дії у конкуренції, зокрема визначені главами 2-4 цього Закону. Враховуючи викладене, вимагаємо виключити з Розділу 1 п.4.2. тендерної документації вимогу про те, що Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Внести зміни у Розділ 1 п.4.1 тендерної документації шляхом зазначення частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, а саме: Лот 1- «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Лот 2 - Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Лот 3 - Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" на Вашу вимогу на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3)) повідомляє : Закупівля проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) враховуючи принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Згідно розділу 1 частини 3 «Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020 року затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно розділу 1 частини 5 «Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020 року замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно частині 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівлі та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. При визначенні предмету закупівлі Замовник керується інформацією на веб- порталі Уповноваженого органу про публічні закупівлі, яка формується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» . Враховуючи дотримання замовником Закону України «Про публічні закупівлі», «Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020 року, «Порядку формування та використання електронного каталогу» №822 від 14.09.2020 року при підготовці тендерної документації та оголошення тендеру на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 1,1 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 8 м3); Вивіз безпечних відходів (контейнери об'ємом 15 м3)) , вважаємо, що порушень з боку КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР допущено не було. Закупівля, яку проводить КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР» з метою забезпечення потреб лікарні, здійснюється з дотриманням Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР» розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.12.2020 11:44