• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб житньо-пшеничний, батон пшеничний

Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2021 рік

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2020 09:36 - 17.12.2020 17:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: e402118e4f304f6497b67c033071eca6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-11-001523-c.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
1) Просимо виключити з Додатку 2 до тендерної документації 1, 2 та 3-й абзац пункту 3.1., якими зобовязано: 3.1. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати: - позитивний Акт аудиту, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; - позитивний Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; - позитивний Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Даний Акт надається у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.; як дискримінацційні умови. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло. 2) абзац 4 Додатку 2 до тендерної документації просимо викласти в наступній редакції: "копію експлуатаційного дозволу для потужностей (для учасників - виробників) або наказ про реєстрацію потужностей";
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний учасник! 1) Під час підготовки документації для проведення закупівлі КУ Сумська ЗОШ №23 користувалась Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208 та листом Сумського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 12.10.2020 року №379-20.1/20. Одним із нормативно-правових актів, який регламентує закупівлю продуктів харчування, в тому числі закладами освіти, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон). Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Тому, під час проведення закупівлі нами, як Замовником, була передбачена необхідність надання інформації про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. З 20 вересня 2019 року всі українські підприємства харчової галузі мають впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР. Статтею 20 Закону визначено обов’язки операторів ринку, зокрема, п.1 ч. 2 ст. 20 визначено, що оператор ринку зобов’язаний забезпечувати дотримання вимог Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; п. 2 ч. 2 ст. 20 Закону визначено, що оператор ринку зобов’язаний розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» передбачений державний контроль, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Відповідно, нами передбачено надання позитивного Акта аудиту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (п.2 ч.2 ст.20 Закону), позитивного Акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (п.1 ч.2 ст.20 Закону) та позитивного Акта перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Слід зазначити, що Акт перевірки транспортного засобу надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Постановою Кабінету Міністрів України № 896 від 31.10.2018 року затверджений «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності оператора ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою України з питань безпечності та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюють ступінь ризику від її провадження». Згідно цього Порядку заходи державного контролю проводять як згідно графіку перевірок, так і позапланово, якщо виявлені невідповідності або є обґрунтована підозра щодо невідповідності. Аудит постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, передбачає перевірку безперервності та ефективності їх застосування. Під час аудиту інспектором здійснюється незалежне вивчення певної дії з метою визначення того, чи відповідає така діяльність та пов’язані з нею результати запланованим заходам і чи такі заходи впроваджені результативно та у спосіб, який дозволяє досягти поставленої мети, а саме виробництво та/або обіг харчових продуктів безпечних для життя та/або здоров’я людини або тварини. Законодавством України не заборонено Учаснику звернутись до компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з метою підтвердження Учасником дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. 2) Дякуємо за зауваження стосовно абзацу 4 п. п. 3.1 п.3 Додатку 2 до оголошення. Зміни внесені та опубліковані в електронній системі закупівель. Строк для подання пропозицій продовжений до 17 години 24 грудня 2020 року.
Статус вимоги: Задоволено