-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2020 18:46 - 16.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення закону!
Номер:
23f822b8529f451bbd53112a307f074d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b7
Назва:
Порушення закону!
Вимога:
Договір виложений на прозоро,коли ще йде період оскаржень,порушені закони Украіни про публічні закупівлі, та змову! Участників пидписання договору!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 05:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов'язком, а не правом замовника.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника через систему з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції. Порядок проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може не будь-якому етапі процедури звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначені звернення не зупиняють перебігу спрощеної закупівлі. Етап визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю починається з оприлюднення в системі повідомлення про намір укласти оговір про закупівлю відповідно до пункту 8 частини першої статті 10 Закону.
Ми вдячні Вам за участь у спрощеній закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
1
Номер:
840ac7041c90467d916acad11ec23f4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b6
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовнику! Відхиливши пропозицію ТОВ «Компаком-2000» як саму
економічно доцільну та вигідну,Ви порушили закони України,проаналізувавши торги по
тендеру
https://auction.openprocurement.org/tenders/c845670e41dd4422b2e3b7fa95e86ec5?bidder_id=
3da4e6a1f58d47fda6f2cad70a7aa575&hash=87b94b5c600890a8182e7200585af3b11ffea5d5&wa
it=1 можно бачити що,переможець а саме : ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
запропонувавши тіж самі комплектуючи, але на суму вище на 25000 гривень
ніж ТОВ «Компаком-2000» , ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не приймало
участі у торгах, за перше,або друге місце, що залишає багато питань….
З огляду на усе зазначене вище, пропозиція учасника-переможця ТОВ
"СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" має бути відхилена на підставі п.1 ч.13 Ст.14 ,а
проопозиція ТОВ «Компаком-2000» як саму економічно доцільну та вигідну,
повернути на кваліфікацію.! ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон).
Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на
відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за
результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена
набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на
підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись
принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а
саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного
та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі.Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ
"КОМПАКО-2000" та інших учасників, а також нівелюєте по-перше, норми
чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж
документації. Доводимо до Вашого відома, що за порушення вимог Закону
України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові)
особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За
порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень
відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа
(особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про
адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які
підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення
штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі
п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня
2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження
Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro
з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в
Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти
дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково
повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми
будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби
України, Національного антикорупційного бюро України та органів
прокуратури України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГУ.pdf 30.12.2020 05:35
Дата подачі:
30.12.2020 05:35
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-12-10-008122-a від 10.12.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом предметом закупівлі є Персональні комп`ютери (апаратна частина) у складі (монітор, клавіатура, миша) з програмним забезпеченням (код -30210000-4 – машини для обробки даних).
Замовником у Додатку 1 до оголошення вимагалося надання порівняльної таблиці із зазначенням інформації про виробника та модель запропонованого товару. На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надано Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р. в якій зазначає країну походження обладнання та технічні характеристики. Разом з тим, проаналізувавши пропозицію учасника, а саме Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р., в якій зазначено технічні характеристики, що повністю відповідають вимогам Замовника.
Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА». Водночас зауважуємо, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», яка після розгляду та оцінки виявилась найбільш економічно вигідною, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень, тим паче – кримінальних, тож вважаємо, що підстави звернення до НАБУ – відсутні. Аналогічно, варто зазначити, що функції прокуратури, визначені статтею 2 Закону України «Про прокуратуру», та полягають зокрема у наступному: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Таким чином, система органів прокуратури – не є органом, уповноваженим державою на розгляд скарг у сфері публічних закупівель. Додатково, просимо Вас звернути увагу, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», наразі законодавчо не передбачено оскарження процедур закупівель до Державної аудиторської служби України.
Ми вдячні Вам за участь у спрощеній закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» переможцем торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
не правомірні дії
Номер:
ac578d1824d6411f9bf9902c9f2d968c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b5
Назва:
не правомірні дії
Вимога:
Шановний Замовнику! Відхиливши пропозицію ТОВ «Компаком-2000» як саму
економічно доцільну та вигідну,Ви порушили закони України,проаналізувавши торги по
тендеру
https://auction.openprocurement.org/tenders/c845670e41dd4422b2e3b7fa95e86ec5?bidder_id=
3da4e6a1f58d47fda6f2cad70a7aa575&hash=87b94b5c600890a8182e7200585af3b11ffea5d5&wa
it=1 можно бачити що,переможець а саме : ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
запропонувавши тіж самі комплектуючи, але на суму вище на 25000 гривень
ніж ТОВ «Компаком-2000» , ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не приймало
участі у торгах, за перше,або друге місце, що залишає багато питань….
З огляду на усе зазначене вище, пропозиція учасника-переможця ТОВ
"СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" має бути відхилена на підставі п.1 ч.13 Ст.14 ,а
проопозиція ТОВ «Компаком-2000» як саму економічно доцільну та вигідну,
повернути на кваліфікацію.! ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон).
Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на
відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за
результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена
набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на
підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись
принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а
саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного
та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі.Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ
"КОМПАКО-2000" та інших учасників, а також нівелюєте по-перше, норми
чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж
документації. Доводимо до Вашого відома, що за порушення вимог Закону
України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові)
особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За
порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень
відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа
(особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про
адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які
підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення
штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі
п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня
2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження
Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro
з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в
Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти
дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково
повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми
будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби
України, Національного антикорупційного бюро України та органів
прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 05:34
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-12-10-008122-a від 10.12.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом предметом закупівлі є Персональні комп`ютери (апаратна частина) у складі (монітор, клавіатура, миша) з програмним забезпеченням (код -30210000-4 – машини для обробки даних).
Замовником у Додатку 1 до оголошення вимагалося надання порівняльної таблиці із зазначенням інформації про виробника та модель запропонованого товару. На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надано Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р. в якій зазначає країну походження обладнання та технічні характеристики. Разом з тим, проаналізувавши пропозицію учасника, а саме Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р., в якій зазначено технічні характеристики, що повністю відповідають вимогам Замовника.
Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА». Водночас зауважуємо, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», яка після розгляду та оцінки виявилась найбільш економічно вигідною, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень, тим паче – кримінальних, тож вважаємо, що підстави звернення до НАБУ – відсутні. Аналогічно, варто зазначити, що функції прокуратури, визначені статтею 2 Закону України «Про прокуратуру», та полягають зокрема у наступному: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Таким чином, система органів прокуратури – не є органом, уповноваженим державою на розгляд скарг у сфері публічних закупівель. Додатково, просимо Вас звернути увагу, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», наразі законодавчо не передбачено оскарження процедур закупівель до Державної аудиторської служби України.
Ми вдячні Вам за участь у спрощеній закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» переможцем торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Обурення
Номер:
ee69348f848f4dd48aa00522ed287069
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b4
Назва:
Обурення
Вимога:
Вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до п.1.3 Додатку №1 до Оголошення про
закупівлю вимогою було надання порівняльної таблиці відповідності
запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки
запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником
обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника
та модель запропонованого товару. Та КраЇни походження! : ТОВ
"СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" – вказало лише країну походження свого
бренду- системного блоку ,але комплектуючи країна
походження,бренд, не вказано, та є велика вирогідність,що вони с
країни агресора,так як це перевірити не можливо, метою додержання
вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного
законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження
запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації
(вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає
вимогам документації. Всупереч вищезазначеній вимозі Учасником ТОВ
"СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не надано в порівняльній таблиці інформації
про виробника комплектуючих та запропонованого товару Монітора
,клавіатури та миши,модель запропонованого товару. Відповідно до Додатку
№1 до Оголошення про закупівлю, Замовником вимагалося не менше не
менш 4-х USB 2.0, проте Учасник ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
пропонує 2 x USB 2.0, та не вказало модель корпусу взагалі,що є що не
відповідає встановленим технічним характеристикам до предмету закупівлі.
Окрім того, Учасником пропонується товар, що не відповідає технічним
вимогам Замовника, в частині - роз’ємів живлення блоку живлення:
«потужність не менш -450Вт
охолодження - Вентилятор 120 мм
тип роз’єму підключення живлення процесора - 1x4+4pin
тип додаткових роз’ємів живлення - 2x6+2pin
кількість роз’ємів підключення HDD/FDD/SATA - 4 / 1 / 4».
Аналізуючи документ №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна
таблиця», ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» пропонує блок живлення Cougar
XTC500, який не відповідає вимогам замовника по наступним критеріям:
Кількість роз’ємів підключення HDD – 2 (вимагалося 4);
Відсутні роз’єми для підключення FDD (вимагалося 1).
Посилання на офіційний сайт виробника обладнання: https://cougarukraine.com/1604547.html З огляду на усе зазначене вище, пропозиція
учасника-переможця ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" має бути відхилена
на підставі п.1 ч.13 Ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон).
Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на
відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за
результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена
набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на
підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись
принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а
саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного
та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі.Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ
"КОМПАКО-2000" та інших учасників, а також нівелюєте по-перше, норми
чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж
документації. Доводимо до Вашого відома, що за порушення вимог Закону
України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові)
особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За
порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень
відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа
(особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про
адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які
підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення
штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі
п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня
2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження
Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro
з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в
Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти
дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково
повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми
будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби
України, Національного антикорупційного бюро України та органів
прокуратури України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГУ.pdf 30.12.2020 05:12
Дата подачі:
30.12.2020 05:12
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-12-10-008122-a від 10.12.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом предметом закупівлі є Персональні комп`ютери (апаратна частина) у складі (монітор, клавіатура, миша) з програмним забезпеченням (код -30210000-4 – машини для обробки даних).
Замовником у Додатку 1 до оголошення вимагалося надання: «порти - не менш 2-х USB 3.0, не менш 4-х USB 2.0, RJ-45». На підтвердження зазначених технічних характеристик ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надано Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р.. в якій вказано, «порти - 2-х USB 3.0, не менш 4-х USB 2.0, RJ-45».
Разом з тим, проаналізувавши пропозицію учасника, а саме Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р., в якій зазначено технічні характеристики, що повністю відповідають вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують характеристики товару. До такого висновку також прийшла Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, РІШЕННЯ №11418-р/пк-пз від 10.06.2020 (оголошення № UA-2020-04-30-001333-a). Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження у правовому полі та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
З огляду на усе вищевикладене, пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом. дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону, а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА». Водночас зауважуємо, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши пропозиціюТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», яка після розгляду та оцінки виявилась найбільш економічно вигідною, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень, тим паче – кримінальних, тож вважаємо, що підстави звернення до НАБУ – відсутні. Аналогічно, варто зазначити, що функції прокуратури, визначені статтею 2 Закону України «Про прокуратуру», та полягають зокрема у наступному: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Таким чином, система органів прокуратури – не є органом, уповноваженим державою на розгляд скарг у сфері публічних закупівель. Додатково, просимо Вас звернути увагу, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», наразі законодавчо не передбачено оскарження процедур закупівель до Державної аудиторської служби України.
Ми вдячні Вам за участь у спрощеній закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА»переможцем торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
не правомірність
Номер:
546a04440e9b4739aea331135d99b7fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b3
Назва:
не правомірність
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас відмінити «Протокол №35 щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 28 грудня 2020 р., так як він порушує норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» є таким, що порушує права учасників закупівлі. Неправомірність даного рішення обґрунтовується наступним:
Відповідно до Додатку №1 до оголошення про закупівлю, а саме п. 1.3: «Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам документації»
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» ми можемо дійти висновку, що наведена вище вимога не була виконана учасником так, як у документі №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця» - немає інформації про модель таких товарів:
- Оперативна пам'ять (ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» зазначає тільки виробника товару);
- Жорсткий диск (ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» зазначає тільки виробника товару).
У зв’язку з невиконанням визначеної вимоги, у Замовника та в учасників закупівлі немає жодної можливості перевірити відповідність запропонованого ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» товару вимогам Додатку №1.
Відповідно Додатку №1 до оголошення про закупівлю Замовником було встановлено наступні вимоги до блоку живлення: «потужність не менш -450Вт
охолодження - Вентилятор 120 мм
тип роз’єму підключення живлення процесора - 1x4+4pin
тип додаткових роз’ємів живлення - 2x6+2pin
кількість роз’ємів підключення HDD/FDD/SATA - 4 / 1 / 4».
Аналізуючи документ №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця», ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» пропонує блок живлення Cougar XTC500, який не відповідає вимогам замовника по наступним критеріям:
Кількість роз’ємів підключення HDD – 2 (вимагалося 4);
Відсутні роз’єми для підключення FDD (вимагалося 1).
Посилання на офіційний сайт виробника обладнання: https://cougar-ukraine.com/1604547.html
Відповідно Додатку №1 до оголошення про закупівлю Замовником було встановлено наступні вимоги до монітору: «… покриття – матове». Аналізуючи документ №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця», ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» пропонує монітор EvroMedia 75Hz i22, який не відповідає вимогам замовника в цій частині, бо не має матового покриття.
Посилання на офіційний сайт виробника обладнання: https://www.evromedia.eu/tonkij-monitor-i22,-75-gcz.html
Враховуючи вище наведену інформацію, пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» має бути відхилена згідно ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі незадоволення наших законних вимог, Ми зобов’язуємся використати всі засоби надані нам ч.20 ст. 14 та ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» для захисту наших охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2020 19:24
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-12-10-008122-a від 10.12.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом предметом закупівлі є Персональні комп`ютери (апаратна частина) у складі (монітор, клавіатура, миша) з програмним забезпеченням (код -30210000-4 – машини для обробки даних).
Замовником у Додатку 1 до оголошення вимагалося надання: «порти - не менш 2-х USB 3.0, не менш 4-х USB 2.0, RJ-45». На підтвердження зазначених технічних характеристик ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надано Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р.. в якій вказано, «порти - 2-х USB 3.0, не менш 4-х USB 2.0, RJ-45».
Разом з тим, проаналізувавши пропозицію учасника, а саме Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р., в якій зазначено технічні характеристики, що повністю відповідають вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують характеристики товару. До такого висновку також прийшла Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, РІШЕННЯ №11418-р/пк-пз від 10.06.2020 (оголошення № UA-2020-04-30-001333-a). Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження у правовому полі та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом. дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону.
Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА». Водночас зауважуємо, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши пропозиціюТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», яка після розгляду та оцінки виявилась найбільш економічно вигідною, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне рішення
Номер:
7b26c01f8c42465fb65d833bc0dc4f90
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.b2
Назва:
Неправомірне рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас відмінити «Протокол №35 щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 28 грудня 2020 р., так як він порушує норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» є таким, що порушує права учасників закупівлі. Неправомірність даного рішення обґрунтовується наступним:
Відповідно до Додатку №1 до оголошення про закупівлю, а саме п. 1.3: «Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам документації»
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» ми можемо дійти висновку, що наведена вище вимога не була виконана учасником так, як у документі №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця» - немає інформації про модель таких товарів:
- Оперативна пам'ять (ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» зазначає тільки виробника товару);
- Жорсткий диск (ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» зазначає тільки виробника товару).
У зв’язку з невиконанням визначеної вимоги, у Замовника та в учасників закупівлі немає жодної можливості перевірити відповідність запропонованого ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» товару вимогам Додатку №1.
Відповідно Додатку №1 до оголошення про закупівлю Замовником було встановлено наступні вимоги до блоку живлення: «потужність не менш -450Вт
охолодження - Вентилятор 120 мм
тип роз’єму підключення живлення процесора - 1x4+4pin
тип додаткових роз’ємів живлення - 2x6+2pin
кількість роз’ємів підключення HDD/FDD/SATA - 4 / 1 / 4».
Аналізуючи документ №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця», ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» пропонує блок живлення Cougar XTC500, який не відповідає вимогам замовника по наступним критеріям:
Кількість роз’ємів підключення HDD – 2 (вимагалося 4);
Відсутні роз’єми для підключення FDD (вимагалося 1).
Посилання на офіційний сайт виробника обладнання: https://cougar-ukraine.com/1604547.html
Відповідно Додатку №1 до оголошення про закупівлю Замовником було встановлено наступні вимоги до монітору: «… покриття – матове». Аналізуючи документ №18/12/20-18 від 18.12.2020 року «Порівняльна таблиця», ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» пропонує монітор EvroMedia 75Hz i22, який не відповідає вимогам замовника в цій частині, бо не має матового покриття.
Посилання на офіційний сайт виробника обладнання: https://www.evromedia.eu/tonkij-monitor-i22,-75-gcz.html
Враховуючи вище наведену інформацію, пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» має бути відхилена згідно ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі незадоволення наших законних вимог, Ми зобов’язуємся використати всі засоби надані нам ч.20 ст. 14 та ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» для захисту наших охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2020 18:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-12-10-008122-a від 10.12.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом предметом закупівлі є Персональні комп`ютери (апаратна частина) у складі (монітор, клавіатура, миша) з програмним забезпеченням (код -30210000-4 – машини для обробки даних).
Замовником у Додатку 1 до оголошення вимагалося надання порівняльної таблиці із зазначенням інформації про виробника та модель запропонованого товару. На підтвердження зазначеної вимоги ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надано Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р. в якій зазначає країну походження обладнання та технічні характеристики. Звертаємо Вашу увагу, що окремої вимоги щодо зазначення країни виробника КОМПЛЕКТУЮЧИХ запропонованого обладнання – не встановлено.
Разом з тим, проаналізувавши пропозицію учасника, а саме Довідку Вих.№ №18/12/20-18 від 18.12.2020р., в якій зазначено технічні характеристики, що повністю відповідають вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують характеристики товару. До такого висновку також прийшла Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, РІШЕННЯ №11418-р/пк-пз від 10.06.2020 (оголошення № UA-2020-04-30-001333-a). Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження у правовому полі та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557 прийняття рішень та відповідальність, зокрема за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Ми вдячні Вам за участь у закупівлі, але вимушені повідомити Вам, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Наявність тотожних вимог з боку інших Учасників.
Дата скасування:
30.12.2020 15:21
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
8cec8babd6e54ba8b967d06bbe0fea5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-008122-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.1.3 Додатку №1 до Оголошення про закупівлю вимогою було надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам документації. Всупереч вищезазначеній вимозі Учасником ТОВ «КОМПАКОМ-2000» не надано в порівняльній таблиці інформації про виробника та модель запропонованого товару.
Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про закупівлю, Замовником вимагалося не менше не менш 4-х USB 2.0, проте Учасник ТОВ «КОМПАКОМ-2000» пропонує 2 x USB 2.0, що не відповідає встановленим технічним характеристикам до предмету закупівлі. Окрім того, Учасником пропонується товар, що не відповідає технічним вимогам Замовника, в частині - роз’ємів живлення -2x6+2pin , 1x4+4pin про що свідчить інформація, розміщена на офіційному сайті виробника за посиланням http://www.crown-micro.com/ru/catalog/corporate/cbox/sms-4200-cm-ps450w-one/
З огляду на усе зазначене вище, пропозиція учасника-переможця ТОВ "КОМПАКОМ-2000" має бути відхилена на підставі п.1 ч.13 Ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закон). Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" та інших учасників, а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Доводимо до Вашого відома, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2020 21:32
Вирішення:
Замовником розглянута та прийнята до уваги вимога ТОВ "СИСТЕМАТИКА Україна"
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.12.2020 17:12