Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Торги не відбулися
2 275 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 375.00 UAH
Період оскарження:10.12.2020 18:10 - 22.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:00aa5d71175f4e38a7bcd5fa5a4a441e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-10-007944-a.c5
Назва:ВИМОГА
Вимога:
В п. 1.1, п.2.1., 3.1 Додатку 2 до тендерої документації зазначені наступні вимоги щодо предмета закупівлі:
«Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічну умови» на паливо дизельне ( далі – паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також НАДАТИ ДОГОВІР З УПОВНОВАЖЕНИМ (АКРЕДИТОВАНИМ) ОРГАНОМ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.»
Договір з УПОВНОВАЖЕНИМ (акредитованим) органом з оцінки відповідності має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки палива через АЗС.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що Тендерна документація Замовника МІСТИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНИ ВИМОГИ і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
ВИМАГАЄМО вилучити дискримінаційну умову тендерної документації ЩОДО НАДАННЯ договірУ З УПОВНОВАЖЕНИМ (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.12.2020 15:08
Вирішення:Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.12.2020 19:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:793a154bcdd0404bbc7eb99f4dca405a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-10-007944-a.c4
Назва:ВИМОГА
Вимога:
10 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівська обласна клінічна лікарня було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-10-007944-a та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Вважаємо, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
4. В п. 3.8 Розділу ІІІ до тендерої документації зазначені наступні вимоги щодо предмета закупівлі:
«3) Спроможність учасника запропонувати та поставити товар повинна підтверджуватись оригінальним ЛИСТОМ АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС. У разі, якщо такий лист підписується іншою уповноваженою особою, на підтвердження додатково надаються: довіреність (доручення) про надання відповідних повноважень, а саме право на підпис листів такого змісту та копія документу, що посвідчує особу (копія паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами)»
ВИМОГОЮ надання ОРИГІНАЛЬНОГО ЛИСТА Авторизаціївід власника (орендаря-оператора) АЗС Замовник нехтує той факт, що відповідно до договору, укладеного між нами та власниками товару – наші партнери здійснюють продаж палива. Це їх основний вид діяльності. Вони не здійснюють друк та розсилку кореспонденції. За 2020 рік, а це 12 місяців, наше підприємство прийняло участь у більше ніж в 1 400 закупівлях. Кожен раз просити партнера надати листи - є НЕ ЕТИЧНО з нашого боку, а ми здійснюємо добросовісну діяльність та цінуємо час нашого партнера.
Варто зауважити, що Замовник може звернутися за підтвердженням наданої у складі пропозиції інформації. ДОКАЗОМ наявності співпраці є не лист, а сам договір.
Дана ВИМОГА ПОЗБАВЛЕНА будь-якого СЕНСУ, оскільки суть існування талонів встановленого зразка і полягає в гарантії заправок автотранспорту на АЗС власника (емітента, партнера). В дійсності, вимоги про надання оригіналу листа від партнера учасника, фактично полягають в ВИТРЕБУВАНІ ДОКУМЕНТІВ не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками.
Підтвердженням господарських відносин між Учасниками та партнером можуть бути відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. У випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
А в даному випадку Замовник значно ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є ПРИНЦИП НЕДИСКРИМІНАЦІЇ учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
ВИМАГАЄМО вилучити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ОРИГІНАЛУ ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (ОРЕНДАРЯ-ОПЕРАТОРА) АЗС.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.12.2020 13:11
Вирішення:Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Вимога щодо надання оригінального ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником . ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС підтверджує факт чинності партнерського договору/договору оренди, у зв’язку із можливістю можливість дострокового розірвання його між Учасником та власником, про що Замовник не може бути обізнаний.
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.12.2020 19:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:413c3f4998a04b7887440ca10f495f0e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-10-007944-a.c3
Назва:ВИМОГА
Вимога:
10 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівська обласна клінічна лікарня було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-10-007944-a та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Вважаємо, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
3. В п.8 Додатку 2 до тендерої документації зазначені наступні вимоги щодо предмета закупівлі:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимагаючи від Учасників підтвердження впровадження системи управління якістю від Учасника – Замовник ДИСКРИМІНУЄ УЧАСНИКІВ, які не мають відповідних документів. Вищезазначена вимога жодним чином не впливає на якість наданих послуг з боку Учасника. Підтвердженням добросовісності нас, як Постачальника та підтвердженням можливості надання якісних послуг є аналогічні договори та відгуки від Замовників за цими договорами, які будуть надані у складі нашої пропозиції.
ВИМАГАЄМО вилучити ДАНУ дискримінаційну умову тендерної документації.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.12.2020 12:47
Вирішення:Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом).Дана умова в повному обсязі підтверджує факт впровадження системи управління якістю в Учасника, що впливає на якість надання послуг Учасником торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.12.2020 19:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:c3551d3c84a3491ab47efa12cc699c66
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-10-007944-a.c2
Назва:ВИМОГА
Вимога:
10 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівська обласна клінічна лікарня було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-10-007944-a та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Вважаємо, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
2. В п.3 Додатку 2 до тендерої документації зазначені наступні вимоги щодо предмета закупівлі:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ товару, що є предметом закупівлі виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі.»
Вищезазначена вимога ОБМЕЖУЄ УЧАСНИКІВ, які мають змогу надати протокол випробувань на товар, що є предметом закупівлі та оригінал/копію актів наданих послуг, виконаних в рамках цього договору в поточному році датований виданий РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ даної закупівлі.
Цей факт жодним чином не може впливати на якість наданих послуг.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ УМОВУ Додатку 3 щодо надання КОПІЇ ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ бензину З НАЯВНІСТЮ ТЕРМІНІВ ЙОГО ВИДАЧІ.
Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.12.2020 12:40
Вирішення:Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Одним з основних завдання, які мають місце під час проведення закупівлі, є перевірка технічних характеристик предмета закупівлі. Початок закупівлі бере місце з моменту її оголошення. Тому умова щодо надання протоколу випробовування не раніше дати оголошення закупівлі є цілком обґрунтована. Метою є перевірка технічних властивостей предмету закупівлі станом на період кваліфікації учасника до моменту укладення договору задля укладення договору із добросовісним постачальником, який пропонує товар належної якості.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.12.2020 19:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:eaeff929ab5e4efd901d496d01cd2f11
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-10-007944-a.c1
Назва:ВИМОГА
Вимога:
10 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівська обласна клінічна лікарня було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-10-007944-a та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
1. В п.3 Додатку 2 до тендерої документації зазначені наступні вимоги щодо предмета закупівлі:
«3) В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ(знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони). ТАЛОНИ, які Учасник надає в складі тендерної пропозиції, повинні бути ЄДИНОГО ЗРАЗКАта забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником.»
Незважаючи на те, що ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАПЕРЕЧУЄТЬСЯ можливість участі в процедурі Закупівлі, учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів, Замовник зазначає явно дискримінаційні умови, щодо наявності інтелектуальних прав на використання торгової марки. Вимагаючи від учасників наявність талонів власної торгової марки - Замовник ПОРУШУЄ принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично УНЕМОЖЛИВЛЮЄ виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька ПАРТНЕРСЬКИХ МЕРЕЖ АЗС та продають талони торгової марки власника мережі АЗС.
Отже, фактично тендерна документація та позиція Замовника викладена в запереченнях на скаргу, містить ВНУТРІШНІ ПРОТИРІЧЧЯ – з одного боку Замовник не заперечує можливість участі учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів – з іншого боку, без жодного належного обґрунтування необхідності, вимагає в п. 3 талони єдиного зразка та наявність інтелектуальних прав на використання цієї торгової марки.
В своїх запереченнях Замовник сам того не бажаючи, ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР оскаржуваних вимог тендерної документації, оскільки стверджує про обов’язок Учасників укласти субліцензійні договори з партнерами. При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Так само відсутні і належні заперечення Замовника, щодо необхідності надання Учасником талонів торгової єдиного зразка. В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу ТД, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Враховуючи РЕКОМЕНДАЦІЇ Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка та наявності права на використання об’єктів інтелектуальної власності, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність талонів марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація Замовника МІСТИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені ЗВЕРНУТИСЯ до АМКУ за оскарженням умов документації.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» –
ВИМАГАЄМО:
- ВИЛУЧИТИ дискримінаційні умови, щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ(знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (талони).
- ВИЛУЧИТИ дискримінаційні умови щодо ПРОПОЗИЦІЇ ТАЛОНІВ ЄДИНОГО ЗРАЗКА.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.12.2020 12:20
Вирішення:Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір). Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання-талони.
Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.12.2020 19:01