-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали (катетери, індефлятор, набір для коронарографії, інтродюсер, провідники, мікроспіралі, голки пункційні)
Завершена
725 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 247.50 UAH
мін. крок: 0% або 247.50 UAH
Період оскарження:
10.03.2017 15:28 - 24.03.2017 23:00
Вимога
Вирішена
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
3804f40260b04890bf0c99bb3480b8bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-10-001260-a.c2
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю медичних матеріалів (катетери, індефлятор, набір для коронарографії, інтродюсер, провідники, мікроспіралі, голки пункційні) – ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-10-001260-a звертаємось до Вас з наступним.
В тендерній документації в розділі 3 п. 4.2. зазначений розподіл процедури закупівлі на три лоти. Вивчивши Додаток 3 до документації «Медико-технічне завдання» у нас виник ряд запитань, а саме:
1. Вся продукція, яка зазначена в трьох лотах, має єдине призначення: для використання в ендоваскулярних процедурах. Тому, не зовсім зрозумілим є принцип, за яким предмет закупівлі був поділений на лоти саме таким чином. Складається враження, що такий розподіл є штучним, аби взяти участь у процедурі закупівлі могло лише певне коло учасників, що постачають продукцію конкретно визначеного виробника.
В зв’язку з цим, просимо Вас внести зміни до документації, а саме: дозволити подання тендерної пропозиції окремо за кожною позицією.
2. Щодо позиції 1.1. лоту № 1 - Провідниковий катетер Launcher. По-перше, в назві предмету закупівлі міститься торгова назва, що є прямим порушенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, медико-технічні вимоги, що зазначені в документації відповідають характеристикам товару тільки одного виробника - Medtronic (США). Для підтвердження зазначеного, ми надаємо порівняльну характеристику у вкладеному файлі. Тому, ми вважаємо такі вимоги дискримінаційними та просимо також внести зміни до документації, зазначивши параметри, під які могли б підпадати товари різних виробників, наприклад: прибрати пункт про мінімальний внутрішній діаметр, або прописати вимогу в діапазоні.
3. В найменуваннях предмету закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку, наприклад: Launcher (виробник – Medtronic), Coyote (виробник – Boston Scintific), Everest (виробник – Medtronic), Excelsior та Transend (виробник – Stryker), що порушує ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою забороняється посилання на конкретну торгову марку, та, тим самим, п. 3 ст. 5 Закону, щодо заборони встановлення дискримінаційних вимог.
Приймаючи до уваги вищевикладене просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують коло учасників. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до органу оскарження з метою приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідність технічним вимогам 16.03.2017 16:56
Дата подачі:
16.03.2017 16:56
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2017-03-10-001260-a.c2
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2017 16:10
Підтвердження вирішення:
Засіданням тендерного комітету прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Тендерну документацію у новій редакції, із внесеними змінами, прикріплено до оголошення про проведення процедури закупівлі
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
7cc8b11171bd4845b98e668c34297aa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-10-001260-a.c1
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю медичних матеріалів (катетери, індефлятор, набір для коронарографії, інтродюсер, провідники, мікроспіралі, голки пункційні) – ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-10-001260-a звертаємось до Вас з наступним.
В тендерній документації в розділі 3 п. 4.2. зазначений розподіл процедури закупівлі на три лоти. Вивчивши Додаток 3 до документації «Медико-технічне завдання» у нас виник ряд запитань, а саме:
1. Вся продукція, яка зазначена в трьох лотах, має єдине призначення: для використання в ендоваскулярних процедурах. Тому, не зовсім зрозумілим є принцип, за яким предмет закупівлі був поділений на лоти саме таким чином. Складається враження, що такий розподіл є штучним, аби взяти участь у процедурі закупівлі могло лише певне коло учасників, що постачають продукцію конкретно визначеного виробника.
В зв’язку з цим, просимо Вас внести зміни до документації, а саме: дозволити подання тендерної пропозиції окремо за кожною позицією.
2. Щодо позиції 1.1. лоту № 1 - Провідниковий катетер Launcher. По-перше, в назві предмету закупівлі міститься торгова назва, що є прямим порушенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, медико-технічні вимоги, що зазначені в документації відповідають характеристикам товару тільки одного виробника - Medtronic (США). Для підтвердження зазначеного, ми надаємо порівняльну характеристику у вкладеному файлі. Тому, ми вважаємо такі вимоги дискримінаційними та просимо також внести зміни до документації, зазначивши параметри, під які могли б підпадати товари різних виробників, наприклад: прибрати пункт про мінімальний внутрішній діаметр, або прописати вимогу в діапазоні.
3. В найменуваннях предмету закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку, наприклад: Launcher (виробник – Medtronic), Coyote (виробник – Boston Scintific), Everest (виробник – Medtronic), Excelsior та Transend (виробник – Stryker), що порушує ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою забороняється посилання на конкретну торгову марку, та, тим самим, п. 3 ст. 5 Закону, щодо заборони встановлення дискримінаційних вимог.
Приймаючи до уваги вищевикладене просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують коло учасників. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до органу оскарження з метою приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
З повагою…
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2017 16:49
Опис причини скасування:
Не додання відповідного файлу, до даного звернення.
Дата скасування:
16.03.2017 16:57