• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.

Торги не відбулися

7 780 814.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 904.07 UAH
Період оскарження: 10.12.2020 16:47 - 06.01.2021 00:00
Скарга
Скасована

Щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників торгів

Номер: 330bfe7186234e0e80920797087ba18a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-014785-c.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників торгів
Скарга:
Ознайомившись з умовами та вимогами тендерної документації вважаємо, що замовником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників торгів, а саме: 1. У Формі 3 Додатку 6 тендерної документації, встановлено, що «та державних будівельних норм достовірну інформацію про готовність об’єкту до експлуатації та/або введення об’єкту в експлуатацію (номер та дата сертифікату/декларації готовності) з посиланням на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України у вигляді додатку до листа-відгука.». Вважаємо, що даною вимогою штучно обмежує коло учасників процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.3 Закону, з наступних підстав: Учасник процедури закупівлі позбавлений можливості надати у складі своєї пропозиції декларацію або сертифікат про ввод об’єкта в експлуатацію, який засвідчує відповідність поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення, оскільки такі документи є власністю замовників відповідних робіт/послуг. Зокрема, порядок видачі акту вводу об’єкта в експлуатацію або декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта регулюється положеннями Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461. При цьому, положення вказаних нормативно – правових актів імперативно визначають, що документи щодо вводу об’єктів будівництва в експлуатацію подаються й отримуються виключно замовником. Правові норми щодо видачі оригіналу чи копії такого документу виконавцю робіт/послуг відсутні. А також повідомляємо, що відповідно до затвердженого порядку Постанови №461 від 13.04.2011р. про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, декларуванню підлягають автомобільні дороги на яких було виконано реконструкцію або капітальний ремонт, тобто поточний середній ремонт автомобільної дороги (за предметом закупівлі) не є новим будівництвом або реконструкцією та не підлягає декларуванню. А саме надання декларації поточний середній ремонт автомобільної дороги (за предметом закупівлі) про готовність обьекту до експлуатації та/або введенню об’єкта в експлуатацію не є можливим згідно Законодавства України. Враховуючи наведене, учасники процедури закупівлі фактично позбавлені можливості належним чином виконати наведену умову тендерної документації. Тобто, Замовник порушив принцип недискримінації учасників процедури закупівлі 2. Крім того, вважаємо дискримінаційним надання учасником підтверджуючих документів щодо виконання аналогічних робіт/послуг виключно по закінченому будівництвом об’єкту. Роботи/послуги в галузі будівництва, у більшості випадків, є довготривалими за часом. Не за вини підрядника, їх виконання може бути значно подовжене у часі (з причин коригування замовником проектно-кошторисної документації, чи відсутності у нього фінансування робіт у повному обсязі). ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено примірні форми актів КБ 2в та КБ 3, які підтверджують факт належного виконання підрядником відповідних робіт/послуг. З аналізу вказаних форм вбачається, що їх обов’язковим реквізитом, у тому числі, є період виконання робіт/послуг, без обов’язкового зазначення інформації про приймання робіт/послуг по завершеному будівництвом об’єкту. Отже, чинним законодавством передбачена можливість прийняття належно виконаних робіт/послуг не лише по об’єкту в цілому, а й за окремий (відповідний) період будівництва. Таким чином, встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду аналогічних робіт/послуг лише за закінченими будівництвом об’єктами, замовник обмежує участь у торгах учасникам, які належно виконують аналогічні договори на об’єктах будівництва, роботи/послуги на яких, станом на проведення закупівлі, продовжуються. 3. Внести зміни до Форми 2 Додатку 6 (сторінка 39), а саме: чітко вказати: «Робітничі спеціальності, які є необхідними для надання послуг: - робітники зайняті керуванням» _______________ та яка кількість??? Можливо там має бути «робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин»???? Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область» .(ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 06.01.2021 00:03
Автор: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Сароян Азат Абрамович 380674104631 urartu@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника

Номер: 6c1a695ebcb945529e8cade162e29fbb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-014785-c.a3
Назва: Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника
Вимога:
Рішенням тендерного комітету ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ було відхилено нашу тендерну пропозицію на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг). Причини відхилення наступні: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації В тендерній пропозиції учасника відсутній розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівнитва об'єкту, що не відповідає частині 6.2 Розділу III вимогам тендерної документації.» Виробничо-комерційною фірмою «Урарту» не погоджується з цією причиною відхилення. Так як розрахунок кошторисної заробітної плати наявний у нашій пропозиції, однак переглянути його можливо після аукціону. Тому, що він містить інформацію про ціну пропозиції, яку згідно Закону розголошувати до аукціону не можна. Вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, інакше ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з вимогами п. 2 Розділу ІV, документи, що містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції). Відповідно до ч. 6. 2. Розділу ІІІ, в складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу з мокрою печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: договірну ціну; розрахунки до договірної ціни; пояснювальну записку; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкові вартісні параметри; розрахунки вартості складових ціни експлуатації будівельних машин; локальні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів; календарний графік надання послуг; Учасником ВКФ «Урарту», на порушення вищезазначених вимог, не було надано розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції. Тому, пропозицію учасника було правомірно відхилено у зв'язку з відсутністю необхідного документу та, відповідно, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення пропозиції

Номер: d01b061b3564409d86d620c77ee19f94
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-014785-c.b2
Назва: щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Рішенням тендерного комітету ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ було відхилено нашу тендерну пропозицію на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062209 Забріддя-Городище км 0+000 – км 1+540, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг). Причини відхилення наступні: В тендерній пропозиції у складі договірної ціни Учасником на етапі прекваліфікації надано Розрахунок вартості експлуатації 1 маш-год машин, в якому без решетування зазначені ціни або їх варіації, що розкривають інформацію про ціни тендерної пропозиції, що не відповідає пункту 2 Розділу IV вимогам тендерної документації. ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не погоджується з цією причиною відхилення. Згідно вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у двох частинах, одна з яких розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або або їх варіаціях, які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції. У складі нашої пропозиції дійсно надано розрахунок вартості експлуатації 1 маш-год машин, але вважаємо, що цей розрахунок розраховано на 2020 рік та жодним чином не розкриває інформацію про ціну нашої пропозиції. Крім того, на етапі прекваліфікації у складі пропозиції можуть також надаватись договори оренди або послуг техніки, які також містять інформацію щодо вартості 1 маш-год машин, але це не означає, що на етапі прекваліфікації розкривається ціна тендерної пропозиції. Вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, інакше ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з вимогами п. 2 Розділу ІV тендерної документації, документи, що містять технічний опис предмета закупівлі і зазначені у Частині 6. 2. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ тендерної документації - мають бути підготовлені учасником у двох частинах: І частина розкривається на етапі прекваліфікації із решетуванням усіх цін або їх варіаціях які б могли розкрити інформацію про ціну тендерної пропозиції; ІІ частина не розкривається на етапі прекваліфікації та має бути доступна замовнику для перегляду після завершення електронного аукціону (учасник має поставити відповідну відмітку на майданчику при завантаженні пропозиції). На порушення вказаних вимог, учасником ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" у складі документів частини І, які містять технічний опис предмета закупівлі та перелік яких зазначено у Частині 6. 2. тендерної документації було надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (Форма Т2) без решетування ціни. Тобто, учасником на етапі прекваліфікації було подано документ, який повинен бути доступний замовнику для перегляду лише після завершення електронного аукціону. Окрім того, надавши вищевказаний документ, що відноситься до документів частини ІІ, перелік яких зазначено у частині 6. 2. Розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" на етапі прекваліфікації не було надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (Форма Т2) з решетуванням цін або їх варіацій, подання якого вимагалося у складі згаданої частини І, відповідно до вимог п. 2 Розділу тендерної документації. Таким чином, відкривши на етапі преквалфікації розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (Форма Т2) із зазначенням ціни, та не надавши даний документ із решетованою ціною у складі частини І тендерної пропозиції, учасником ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" було порушено вимоги пункту 2 Розділу IV тендерної документації, що і послугувало причиною відхилененя його тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено