-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Володимирська, 82 (ОСББ «Володимирська, 82») в м. Ужгород
Завершена
1 602 292.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 011.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 011.46 UAH
Період оскарження:
10.12.2020 16:40 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Відміна повідомлення про намір укласти договір
Номер:
17bf50a3bc19487e924e4c5ffec97bab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-003351-b.c1
Назва:
Відміна повідомлення про намір укласти договір
Вимога:
ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" ІПН 2187516998 (надалі Учасник-1) не відповідає вимогам встановленим Департаментом міського господарства Ужгородської міської ради (надалі Замовник) щодо предмету закупівлі UA-2020-12-10-003351-b «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Володимирська, 82 (ОСББ «Володимирська, 82») в м. Ужгород (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» з наступних причин.
Замовник вимагав вносити інформацію по статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” в електронних полях системи, а Учасник-1 не заповнив відповідь на вимогу по критерію «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції».
Згідно додатку 1 «Технічна специфікація» за № з/п 24 і 25 вказано найменування робіт і витрат по вогнезахисту дерев'яних конструкцiй, які необхідно виконати.
Згідно Правил з вогнезахисту (затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230) розділ V. Виконання робіт з вогнезахисту п. 1. Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Згідно Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396) п. 2 Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком.
Згідно Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР встановлена відповідальність суб'єктів містобудування, які виконують будівельні роботи, що підлягають ліцензуванню, без отримання в установленому порядку ліцензії.
Згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п. 4.1 п.п. 3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На офіційному сайті Державної архітектурно-будівельна інспекція України (https://e-construction.gov.ua/licensees) відсутні дані про наявність у Учасника-1 ліцензії.
На сайті Державної служба України з надзвичайних ситуацій Портал електронних послуг (https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register) у Реєстрі ліцензіатів відсутні дані про Учасника-1.
На сайті Управління держпраці у Закарпатській області (http://uz.dsp.gov.ua/index.php/diialnist/reiestry) у Реєстр суб`єктів господарювання, які зареєстрували Декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки в Управлінні Держпраці у Закарпатській області також відсутні дані про Учасника-1.
Учасник-1 у завантажених у систему Прозоро довідках № 3, № 5, № 6 від 27.12.2020р. (документи 2.pdf) повідомляє Замовника про те, що не планує залучати субпідрядників/співвиконавців.
Учасник-1 у завантажених у систему Прозоро довідках № 12, № 13 від 27.12.2020р. (документи 1.pdf) повідомляє Замовника про те, що він відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій.
Отже, Учасник-1 не планує залучати субпідрядників/співвиконавців та не має необхідних ліцензій і дозволів, відповідно до законодавства України не має право на виконання робіт щодо предмету закупівлі UA-2020-12-10-003351-b.
У зв’язку із вищезазначеним просимо Замовника відмінити своє рішення про визнання Учасника-1 переможцем процедури закупівлі UA-2020-12-10-003351-b та відмінити повідомлення про намір укласти договір із Учасником-1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2021 11:56
Вирішення:
На Вашу вимогу від 02.02.2021, 11:56. ID: UA-2020-12-10-003351-b.c1 надаємо наступне роз’яснення:
Замовником проводилися відкриті торги, предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Володимирська, 82 (ОСББ «Володимирська, 82») в м. Ужгород (ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша пропозиція не розглядалася та відхилена не була, отже, звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення (вимоги) надаємо наступну інформацію:
Щодо мови пропозиції:
Статтею 17 Закону не передбачено, що підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є мова пропозиції.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошені про проведення відкритих торгів має міститися, зокрема наступна інформація: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Пунктом 7.1 Тендерної документації передбачено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою».
Пропозиція учасника-переможця подана українською мовою.
Окрім того, учасником у системі закупівлі на проти слів «Учасник підтверджує, що мова тендерної пропозиції українська» зазначено слово «Так».
Отже, у замовника не має підстав для відхилення пропозиції учасника за зазначеними у вимозі умовами.
Щодо субпідрядника:
Відповідно до частини 7 статті 17 Закону - у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону - якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інша інформація, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством» ДОДАТКУ 2 до тендерної документації учасник надає Додаток 5 Форма інформації Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (якщо залучення субпідрядників/співвиконавців передбачається, якщо не передбачається, то надається документ передбачений у ДОДАТКУ 5).
Отже, учасник не залучає субпідрядників на 20 відсотків або більше від вартості договору про закупівлю.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість загальних витрат на вогнезахист складає менше 20 відсотків від вартості договору.
Враховуючи вищезазначене, у замовника не має підстав для відхилення пропозиції учасника за зазначеними у вимозі умовами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні