• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло

Вершкове масло ж.не нижче 72,5%, фасоване

Завершена

2 484 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 420.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2020 15:35 - 22.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо внесення змін до умов відповідності товару

Номер: e333c2ead4114c44a8a9ad702f9de60c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-012337-c.c3
Назва: щодо внесення змін до умов відповідності товару
Вимога:
Відповідно до додатку 3 ТД замовник вимагає, від Учасників надати в складі своїх пропозицій сертифікати, що підтверджують застосування учасником вимог ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2018 з обовязковим зазначенням виду діяльності на виробника: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; на Учасника, який не є виробником: складування, зберігання, торгівля, транспортування харчовими продуктами). Слід зазначити, що виробникта/або постачальник не зобовязанний займатись транспортними послугами чи послугами зберігання. В свою чергу оптова торгівля підпорядковує під собою транспортування й зберігання, до того ж Замовник потребує відповідні договори на склад та на транспортні засоби. Таким чином вимагаємо видали з вимог ТД обовязкове значення у вище зазначених сертифікатах види діяльності транспортування та зберігання, адже така вимога скорочує кількість учасників які мають намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі через те, що не займаються послугами з беревезення та/або складським господарством
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Оскільки продукти харчування закуповуються для дітей шкільного та дошкільного віку, то Замовник повинен бути впевненим в правильному температурному зберіганні та транспортуванні до закладів освіти району. Оскільки замовник може бути як місцевим, так й з іншого регіону. У кожного виду товару (продукту харчування) є свій температурний режим. Тому в з'язку з введенням НАССР такі вимоги є обов'язковими. і не звужує кола людей Учасників, оскільки це стосується безпечності харчування дітей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2020 00:03
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 595b2f7033524f1ca98060669d0c9d12
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-012337-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! З 01 грудня 2019 року в Україні методом підтвердження набирає чинності новий національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу» на заміну ДСТУ ISO 22000:2007, який прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» № 340 від 31 жовтня 2019 року. ДСТУ ISO 22000:2007 втрачає чинність тільки з 01 липня 2021 року. Отже стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 є дійсним на момент подання пропозиції згідно чинного законодавства. Звертаємося до Вас Шановний замовнику з проханням внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме дати змогу Учасникам надати сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 та/або ДСТУ ISO 22000:2007 .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога буде прийнята до уваги та розглянута
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Умови тендерної документації

Номер: 788dd6fe59dd4f33a8ed65e7e3ee4a90
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-012337-c.b1
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
Просимо надати пояснення,згідно яких міркувань,санітарних норм ,наказів або інших нормативних документів України тендерна документація до Закупівлі№8657828"Вершкове масло"містить вимогу: -медичний огляд водіїв автотранспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами ,тому водій повинен мати медичні довідки .Для підтвердження відповідності цьому абзацу учасник повинен надати дійсну медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом на водія,який є працівником Учасника та буде залучений до поставки товару.До тендерної пропозиції додається учасником дійсний сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду на водія,який є працівником Учасника та буде залучений до постівки товару. В тендерній документації до Закупівлі№8672246"Молоко та вершки": -Медичний огляд водіїв автотранспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами,тому водій повинен мати медичні довідки.Для підтвердження відповідності цьому абзацу учасник повинен мати дійсну медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом на водія,який буде залучений до поставки товару. Виникає два питання: -чому тендерна документація№8657828"Вершкове масло" містить вимогу"...на водія,який є працівником Учасника та буде залучений до поставки товару." Тобто,водій повинен бути найманим працівником Учасника,а при виконанні умов ТД до Закупівлі№8672246"Молоко та вершки",ця вимога відсутня. -чому ТД№865828"Вершкове масло" містить вимогу про надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду на водія,а при виконанні умов ТД до Закупівлі№8672246"Молоко та вершки",ця вимога відсутня. Отже,чітко просліджується зацікавленість Замовника до конкретного Учасника,а саме Постачальника молока,що являється дискримінаційним фактом,та порушення ЗУ"Про публічні закупівлі" від 22.11.2020 №922-8(зі змінами)..."недискримінаційне,рівне,об'єктивне та неупереджене ставлення до учасників". Просимо взяти до уваги нашу вимогу та відкоригувати текст тендерної документації з урахуванням рівних прав всіх Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, згідно чинного законодавства України Замовник може самостійно включати будь-які вимоги щодо надання відповідних документів Учасниками в складі тендерної пропозиції, якщо це не суперечить законодавству України. Крім того, Постановою КМУ від 6 листопада 1997 р. N 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» встановлено ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, зокрема: 11. Водії транспортних засобів, у тому числі автомобілів категорії А, В, С, Д, Е, трамваїв, тролейбусів, мотоколясок, тракторів, мінітракторів і мотоблоків, які були зареєстровані в Державтоінспекції, та інших механічних транспортних засобів. Крім того, Постановою встановлено, що після проведення профілактичного наркологічного огляду і додаткового профілактичного наркологічного огляду в умовах стаціонару громадянину видається сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, в якому зазначається наявність чи відсутність у нього наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності згідно з переліком. Отже, водії автомобільного транспорту зобов'язані проходити профілактичний наркологічний огляд за результатом якого видається сертифікат. В такому разі, вимога про надання сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду є законною, так як чинним законодавством встановлено обов'язок його отримання водіями автомобільного транспорту. Враховуючи вище викладене, Замовником було порушено вимоги чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2020 00:03