-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів м.Нікополь
вул.Лапинська,49
Завершена
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2020 14:22 - 16.12.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо оголошення
Номер:
19ac51e777ec43efa13dffd812bc33ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-10-009590-c.c1
Назва:
Вимога щодо оголошення
Вимога:
Вашим підприємством було оголошено процедуру надання послуг з централізованого спостереження, «тривожна кнопка», реагування та обслуговування систем тривожної та охоронної сигналізації. ( ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-10-009590-c. Згідно тендерної документації місцем надання послуг вказано «Медичний кабінет» м. Нікополь вул. Лапинська, 49.
Оскільки на території наркологічного відділення КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР, вул. Лапинська, буд. 49 знаходиться кімната зберігання наркотичних засобів та психотропних речовин і цей факт Ви не вказали в оголошенні, тим самим допустили порушення норми закріпленої постановою КМУ від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», п.18. - об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Юридична сила закону, як основного джерела права, його місце в системі нормативно-правових актів закріплені в Конституції України. Однією з ознак, яка відрізняє закон від інших нормативно-правових актів - є прийняття його вищим представницьким органом державної влади. Пунктом 3 частини першої статті 85 Конституції України закріплено, що прийняття законів належить до повноважень Верховної Ради України. Згідно частини 1 ст. 49 Закону України «Про кабінет міністрів України» - Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження.
На підставі викладеного та з метою виконання постанови КМУ № 975-2018р., прошу Вас, провести відповідні дії щодо скасування закупівлі UA-2020-12-10-009590-c на підставі неможливості усунення виявлених порушень законів у сфері публічних закупівель та використати переговорну процедуру закупівлі відповідно абзацу 4 п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про Публічні закупівлі» відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю, може бути укладено лише з одним постачальником, тобто з Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимогащодо оскарження - 1.pdf 30.12.2020 16:15
- Протокол 1.pdf 04.01.2021 16:43
Дата подачі:
30.12.2020 16:15
Вирішення:
Враховуючи роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) № 3301-04/5435-07 від 06.02.2019 року. Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає виключень або пріоритетів в реалізації господарської діяльності органів поліції охорони у порівнянні з іншими суб’єктами охоронної діяльності під час їх участі у публічних закупівлях послуг охорони
Статус вимоги:
Відхилено