• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із заправки та відновлення картриджів

Завершена

62 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2020 11:31 - 16.12.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Терміни надання послуг

Номер: 72fd447a020c4e6198f28775de31f65f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-002354-a.c2
Назва: Терміни надання послуг
Вимога:
Шановний замовнику! Мені відомо Ваші основні завдання по наданню адміністративних послуг, якими я не раз користувався, але місто Луцьк аж ніяк не компактне, і доїхати з 40-го, Рівненської або з ГПЗ за 30 хв може бути просто нереально. Ми вже не один рік обслуговуємо клієнтів по всій території міста, тому я знаю що кажу. Враховуючи з Ваших вимог п.6 "Заправка картриджів Виконавцем здійснюється в найкоротші терміни, але не пізніше наступного робочого дня від дати подання замовлення", забрати картридж за 30 хвилин, але повернути не пізніше наступного дня!!! Де тут своєчасність надання послуг, головне щоб зроблений картридж до Вас повернули не пізніше наступного робочого дня. Тому ця вимога в п.1 є дискримінаційною. Вимагаю взагалі забрати термін особисто забрати картриджі на протязі 30 хв, а замінити на "Забрати, заправити чи відновити картридж здійснити в найкоротші терміни, але не пізніше наступного робочого дня від дати замовлення ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ознайомившись із Вашою вимогою №UA-2020-12-10-002354-a.c2 від 13.12.2020 повідомляємо, наступне. 1. Від вимоги щодо часу, протягом якого виконавець забере картридж, безпосередньо залежить термін надання послуги. Визначення "не пізніше наступного робочого дня" означає максимально можливий термін надання послуги. 2. Відповідно, до даних сервісу Google maps, час доїзду із вказаних вами частин міста не перевищує 30 хвилин. Враховуючи вищевикладене, вирішено відмовити в задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.12.2020 15:22
Вимога
Вирішена

Змінити вимогу до надання послуг

Номер: c091f95d88074d809034824783fe5160
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-002354-a.c1
Назва: Змінити вимогу до надання послуг
Вимога:
Прошу змінити пунк 1 Вимог до надання послуг, а саме "1. Виконавець повинен забезпечити можливість обслуговуючого персоналу особисто забрати картриджі на протязі 10 хвилин з моменту надходження заявки", на термін більше ніж 2 години. Ця вимога є дискримінаційною, так як за такий час забезпечити таку можливість може Виконавець який знаходиться в цьому ж приміщені або не далі ніж 200 метрів від Замовника, що сводомо звужує коло Виконавців.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Основним завданням Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради є надання якісних адміністративних послуг. На сьогоднішній день, в ЦНАП надається 482 адміністративні послуги за якими щоденно звертається до 1000 відвідувачів. Своєчасне надання адміністративних послуг та обслуговування відвідувачів не можливе без належної роботи офісної техніки, яка забезпечує копіювання та друк значного обсягу документів. Зважаючи на вищевикладене, та враховуючи компактність міста Луцька, Вашу вимогу вирішено задовільнити частково. Зокрема, 11.12.2020 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі внесено зміни, які передбачають прибуття персоналу виконавця до ЦНАП протягом 30 хвилин з моменту надходження заявки.
Статус вимоги: Задоволено