• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КП «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області»

Інформація про технічне завдання, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

625 346.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 126.73 UAH
Період оскарження: 10.12.2020 10:00 - 16.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Порівняльний аналіз

Номер: 13086786ebbe425393ecf4f311e3b450
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-001003-a.c3
Назва: Порівняльний аналіз
Вимога:
Порівняльний аналіз
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство «Ладижинський міський ЦПМСД» ЛМР ознайомилося із вимогою UA-2020-12-10-001003-a.c3, сформованою ТОВ Тріумф-СП 03.01.2021 року та за результатами розгляду повідомляє наступне. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В складі своєї тендерної документації Вами було надано Виписку з ЄДР, яка належить іншому суб’єктові господарювання, а саме: Комунальному підприємству «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (код ЄДРПОУ 34886970). В пункті 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (капітальний ремонт) однією з вимог було пред’явлення учасником «ВИПИСКИ З ЄДР (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФОП) ТА ВИТЯГ (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ). Отже, кожен учасник повинен був надати Виписку ТА Витяг. Згідно п. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, окрім іншого, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а отже, законно була дискваліфікована.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо не правомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 0637af2bd7fa4e2cacfa75fbcea80106
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-001003-a.a2
Назва: Щодо не правомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вивчивши Вашу відповідь на нашу вимогу вважаємо за необхідне зазначити наступне. 1. Дійсно в складі своєї тендерної пропозиції нами помилково, замість виписки з ЄДР ТОВ «Тріумф-СП» надана виписка КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці». Цей суб’єкт господарювання, відповідно до Довідки про залучення субпідрядників № 23/2 від 23.12.2020 року (файл «Довідка ліцензування.pdf») планувався ТОВ «Тріумф-СП» залучатись до виконання робіт по Код Д К 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)_Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КП «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області». Для цього також надавались у складі тендерної пропозиції дозвільні документи КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (файл «Лiцензiя_з_додатком.pdf»). З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо додатково роз’яснити (надати відповідь) наступні питання: 1. З чого Замовник вирішив про умисне введення його в оману учасником ТОВ «Тріумф-СП», і яким чином підтверджується «умисність» 2. Наведіть конкретні норми Законів України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції» та «Про захист від недобросовісної конкуренції», які порушило ТОВ «Тріумф-СП» і в яких одночасно вбачається недобросовісна конкуренція з боку ТОВ «Тріумф-СП»; 3. Наведіть конкретні норми Законів України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції» та «Про захист від недобросовісної конкуренції» які визначають права Учасника ТОВ «Тріумф-СП», зловживання такими правами, а також конкретні дії, які вчинило ТОВ «Тріумф-СП» і які одночасно підпадають під визначення зловживання такими правами 2. Крім того, відповідно до визначення наведеного в Академічному тлумачному словнику української мови [Електронний ресурс]. – URL: http://sum.in.ua/p/8/8/1, правова природа це Сукупність основних якостей, властивостей чого-небудь; суть, сутність. Витяг і виписка є відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, їх визначення наведено в Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», та в наказі Міністерства юстиції України № 1657/5 від 10.06.2016 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Отже за своєю правовою природою вказані документи є однаковими, оскільки є даними (відомостями) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Нижче наведена порівняльна таблиця понять «Виписка» і «витяг». Однаковим кольором виділені тотожні відомості, які містяться у виписці і витягу. Наведені Вами твердження що «Виписка – це основний документ, що підтверджує реєстрацію суб’єкта господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже будь-який зареєстрований суб’єкт господарювання повинен мати Виписку з ЄДР, на підставі якої він отримує печатку, відкриває рахунки в банківських установах, стає на облік в податкові органи, а також укладає господарсько-правові договори. Витяг, в свою чергу, це документ, який формується на конкретну дату та показує актуальні дані про суб’єкта господарювання (хто на цю конкретну дату є керівником, чи перебуває суб’єкт господарювання в процесі банкрутства, чи є підписанти, який основний КВЕД і так далі).» не відповідають тим визначенням, які наведені і в Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», та і в наказі Міністерства юстиції України № 1657/5 від 10.06.2016 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Оскільки ВИПИСКА це документ, який формується за результатами проведення реєстраційних дій (зміна власника, учасника, керівника, статутного капіталу тощо) У вищевказаних законі та наказі не зазначається що виписка це ОСНОВНИЙ документ і що вона ПІДТВЕРДЖУЄ РЕЄСТРАЦІЮ суб’єкта господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Навпаки, саме ВИТЯГ містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті. Отже саме ВИТЯГ є документом, який підтверджує реєстрацію суб’єкта господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань А тому ТОВ «Тріумф-СП», вважає надання відповіді на вимогу у цій частині або незнанням чинного законодавства уповноваженими особами Замовника, або свідомою умисною маніпуляцією задля не скасовування свого рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Тріумф-СП». Яке на нашу думку є упередженими і таким що не відповідає засадам Закону України «Про публічні закупівлі». Варто також зазначити, що для отримання печатки, відкриття рахунків в банківських установах, взяття на облік в податкові органи, а також укладеня господарсько-правовтх договорів не обов’язково надавати витяги чи виписки, оскільки відповідно до ч.7 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», банки, бюро кредитних історій на свій електронний запит отримують інформацію з Єдиного державного реєстру в електронному вигляді у форматі бази даних, витягу та/або в іншій формі у режимі реального часу на платній основі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором. Інші суб’єкти господарювання відповідно до ч.2 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг до:  відомостей з Єдиного державного реєстру, які актуальні на момент запиту, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, у тому числі щодо наявності запису про державну реєстрацію припинення або перебування юридичної особи у стані припинення, державну реєстрацію припинення чи перебування у процесі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, про місцезнаходження, адресу електронної пошти, цифровий код модельного статуту, види діяльності, центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо така частка становить не менше 25 відсотків, про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа, про юридичних осіб - правонаступників, про відокремлені підрозділи юридичної особи, про осіб, які можуть вчиняти дії від імені особи, у тому числі відомості про розпорядника майна, санатора, голову комісії з припинення, ліквідатора, управителя майна, наявність обмежень щодо представництва, про відкриття виконавчого провадження, - шляхом їх пошуку за повним чи скороченим найменуванням, іменем, ідентифікаційним кодом, реєстраційним номером облікової картки платника податків, серією та номером паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), перегляду, копіювання та роздрукування;  результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки та установчих документів, - шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування Також Вами не спростоване твердження, наведене у попередній вимозі, що виписка з ЄДР учасника ТОВ «Тріумф-СП» є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель за посиланням:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-009290-c,  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-08-000699-b,  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-001711-c. Отже, з урахуванням вищевикладеного: - витяг і виписка, беззаперечно, і це також міститься у відповіді на нашу вимогу, є відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - вказані відомості замовник відповідно до ч.2 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», отримує у вигляді безоплатного доступу, а тому Замовник може самостійно перевірити чи містяться відомості щодо учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. З урахуванням вищевикладеного. на підставі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткове роз’яснення з наступних питань: 1. Чи має право замовник вимагати документальне підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель? 2. Чому замовник нехтує вимогами ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині заборони вимагати документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 3. Чи містяться виписки з ЄДР учасника ТОВ «Тріумф-СП» в електронній системі закупівель за посиланнями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-009290-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-08-000699-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-001711-c? Якщо так, то яким чином замовник використовував вказані відомості для кваліфікації учасника ТОВ «Тріумф-СП»? 4. Чому замовник вимагаючи від учасників надання в тендерній пропозиції відомостей з єдиних державних реєстрів, перекладає тягар доведення існування суб’єкта господарювання (реєстрації його в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) на учасника, тим самим не виконує свої обв’язки, передбачені ст.ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»? 5. Яким чином ненадання витягу чи виписки впливає на зміст пропозиції, кваліфікаційні критерії учасника, здатності такого учасника виконати чи не виконати предмет закупівлі? Вимагаємо надати відповіді на всі питання. Додатково наголошуємо, що у разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги, маніпуляції нормами та визначеннями чинного законодавства, або фактами чи обставинами, залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, Ладижинської міської ради та суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство «Ладижинський міський ЦПМСД» ЛМР ознайомилося із вимогою UA-2020-12-10-001003-a.с3, сформованою ТОВ Тріумф-СП 03.01.2021 року та за результатами розгляду повідомляє наступне. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В складі своєї тендерної документації Вами було надано Виписку з ЄДР, яка належить іншому суб’єктові господарювання, а саме: Комунальному підприємству «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (код ЄДРПОУ 34886970). В пункті 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (капітальний ремонт) однією з вимог було пред’явлення учасником «ВИПИСКИ З ЄДР (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФОП) ТА ВИТЯГ (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ). Отже, кожен учасник повинен був надати Виписку ТА Витяг. Згідно п. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, окрім іншого, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а отже, законно була дискваліфікована.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо не правомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: f795a39f252949d88558666fda3776ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-001003-a.b1
Назва: Щодо не правомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
10.12.2020 Комунальне підприємство «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради (код за ЄДРПОУ 41758264, вул. Ентузіастів, 24, м. Ладижин, Вінницька область, Україна, 24321) на сайті електронного майданчика закупівель «Прозорро» оголосило спрощену закупівлю Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КП «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області») (режим доступу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-10-001003-a) з очікуваною вартістю 625 346 грн з ПДВ. Прийом пропозицій на вказану закупівлю проходив з 17.12.2020 до 24.12.2020 року, аукціон відбувся о 13:03 год. 24.12.2020. Для участі у вказаній процедурі закупівлі подали тендерні пропозиції наступні суб’єкт господарювання, які за результатами аукціону надали нижче вказані цінові пропозиції: 1. ФОП Пшемиський Анатолій Михайлович (ІПН 2603106834) ціновою пропозицією 444 000 грн з ПДВ 2. ПП «Тандем» (код ЄДРПОУ 30804847) з ціновою пропозицією 445 000 грн з ПДВ; 3. ТОВ «Тріумф-СП» (код ЄДРПОУ 43577730) з ціновою пропозицією 530 345,41 грн з ПДВ За результатами кваліфікації учасників пропозиції всіх учасників дискваліфіковані уповноваженою особою. Зокрема, відповідно до протоколу № 22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2020 року вирішено: 1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботн(45453000-7 Капітальний ремонт і ресгаврація)_ (Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КГІ «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області»). - ТОВ «Тріумф-СП» з таких підстав: - Відсутність виписки з ЄДР (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ). Вважаємо, що вказане рішення прийнято упереджено, необ’єктивно з порушенням матеріального і процесуального права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав. Щодо порушення матеріального права Відповідно до п. 14.2 «Вимоги до учасника» п. 14 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи: - повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі. - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, - ВИПИСКА З ЄДР (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФОП) ТА ВИТЯГ (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ) В свою чергу Учасник ТОВ «Тріумф-СП» завантажив в систему файл «Витяг з ЄДРЮО за 23.12.2020.pdf», який містить сканкопію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 23.12.2020 ТОВ «Тріумф-СП», а також файл «виписка__з_EДРПОУ.pdf», який містить сканкопію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 29.04.2020 КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці». Останній файл завантажений помилково замість виписки ТОВ «Тріумф-СП». Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: 1) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію; 2) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі; Відповідно до ст. 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Програмне забезпечення Єдиного державного реєстру забезпечує:  інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів, у тому числі автоматизований, безпосередній доступ державних реєстраторів до реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, у тому числі до тих, що містять персональні дані особи;  виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних Єдиного державного реєстру (накопичення, аналіз даних, актуалізація та обробка даних, права доступу тощо); Відповідно до ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. 2. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: 1) безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг до: відомостей з Єдиного державного реєстру, які актуальні на момент запиту, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, у тому числі щодо наявності запису про державну реєстрацію припинення або перебування юридичної особи у стані припинення, державну реєстрацію припинення чи перебування у процесі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, про місцезнаходження, адресу електронної пошти, цифровий код модельного статуту, види діяльності, центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо така частка становить не менше 25 відсотків, про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа, про юридичних осіб - правонаступників, про відокремлені підрозділи юридичної особи, про осіб, які можуть вчиняти дії від імені особи, у тому числі відомості про розпорядника майна, санатора, голову комісії з припинення, ліквідатора, управителя майна, наявність обмежень щодо представництва, про відкриття виконавчого провадження, - шляхом їх пошуку за повним чи скороченим найменуванням, іменем, ідентифікаційним кодом, реєстраційним номером облікової картки платника податків, серією та номером паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), перегляду, копіювання та роздрукування; основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, які актуальні на момент запиту, - шляхом їх пошуку за найменуванням та видом громадського формування, перегляду, копіювання та роздрукування; результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки та установчих документів, - шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування; 2) оприлюднення публічної інформації з Єдиного державного реєстру у формі відкритих даних відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"; 3) безоплатного доступу через персональний кабінет до документів, поданих юридичною особою, фізичною особою - підприємцем та громадським формуванням, що не має статусу юридичної особи, для проведення реєстраційних дій, відомостей про результати їх розгляду, документів, що містяться в реєстраційній справі таких осіб в електронній формі, та відомостей про цих осіб, які актуальні на момент запиту та на визначену дату, - шляхом їх перегляду, копіювання та роздрукування; 4) документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі; 5) виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі; 6) витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату; Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ст. 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Отже відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі є весь час актуальними, достовірними, отримуються безоплатно (в окремих випадках) та доступ до них є вільним. В свою чергу відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Варто також зазначити, що виписка з ЄДР учасника ТОВ «Тріумф-СП» є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель за посиланням:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-009290-c, яка міститься у файлі «Протокол засновників _виписка.pdf», що завантажений у складі тендерної пропозиції такого учасника в процедурі закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі (харчоблок) Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Графа Львова 14, с. Чернятин, Жмеринського району, Вінницької області»;  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-08-000699-b, яка міститься у файлі «Протокол засновників _виписка.pdf», що завантажений у складі тендерної пропозиції такого учасника в процедурі закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Будівельні роботи із завершення капітального ремонту підлоги актового залу Центру позашкільної роботи по вул. М.Грушевського, 7/2, в місті Жмеринка Вінницької області після коригування проектно-кошторисної документації»;  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-001711-c, яка міститься у файлі «Протокол засновників _виписка.pdf», що завантажений у складі тендерної пропозиції такого учасника в процедурі закупівлі «Капітальний ремонт східців і пандусу входу в будівлю (Роботи - код за ДК 021:2015 45453000 – 7 «Капітальний ремонт і реставрація»). Отже Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 17 та принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Аналогічний висновок наведений в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12933-р/пк-пз від 13.09.2019 (режим доступу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-12-001343-b) Більш того, відповідно до п.19 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Виписка і витяг з ЄДРПОУ фактично містять однакові відомості, які дублюються. Відсутність виписки у тендерній пропозиції на впливає на зміст пропозиції, з огляду також і на те що вказані відомості є у вільному доступі, які вправі перевірити Замовник. З урахуванням цього оформлення пропозиції у наведений вище спосіб не впливає на зміст пропозиції. Тому, враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у документації та законі, пропозиція учасника ТОВ «Тріумф-СП» неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Аналогічний висновок наведений в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 (режим доступу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-12-000395-c), № 13228-р/пк-пз від 07.07.2020 (режим доступу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-05-003329-b) Щодо порушення процесуального права Відповідно до вимог ч. 13. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (за правилами якої проводиться спрощена закупівля). Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Вказаний перелік підстав є граничним і не підлягає розширенню. Варто зауважити, і нагадаємо ще раз , що в ст. 14 Закону України, на яку послалась Уповноважена особа Управління житлово - комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області у протоколі № 93 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.10.2020, зазначено, що пропозицію Учасника ТОВ «Тріумф-СП» відхилено з таких підстав: 1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботн(45453000-7 Капітальний ремонт і ресгаврація)_ (Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КГІ «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області»). - ТОВ «Тріумф-СП» з таких підстав: - Відсутність виписки з ЄДР (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ). Отже, в ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не міститься така підстава, для відхилення тендерної пропозиції учасника як «Відсутність виписки з ЄДР (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ).» В свою чергу відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вищевикладеного, відповідно до ст. 14, Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Тріумф-СП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2. поновити права і захистити законні інтереси Учасника ТОВ «Тріумф-СП», визначені Конституцією України та Законами України, шляхом:  скасування рішення уповноваженої особи, яке оформлене протоколом протоколу № 22 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2020 року  визнання Учасника ТОВ «Тріумф-СП» переможцем в процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт входу до кабінету «здорової дитини» КП «Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ладижинської міської ради по вул. Ентузіастів, 24 в м. Ладижин, Вінницької області») У разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, Ладижинської міської ради та суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство «Ладижинський міський ЦПМСД» ЛМР уважно ознайомилося із вимогою UA-2020-12-10-001003-a.b1, сформованою ТОВ Тріумф-СП 31.12.2020 року та за результатами розгляду повідомляє наступне. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В складі своєї тендерної документації Вами було надано Виписку з ЄДР, яка належить іншому суб’єктові господарювання, а саме: Комунальному підприємству «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (код ЄДРПОУ 34886970). Такі дії нами розглядаються як умисне введення замовника в оману, недобросовісна конкуренція та зловживання учасника своїми правами, з метою будь-якою ціною укласти договір на виконання робіт за оголошеною закупівлею. Також доводимо до Вашого відома, що Виписка та Витяг є документами різної правової природи. Виписка видається державним реєстратором після проведення первинної реєстрації суб’єкта господарювання, або може бути надана на запит такого суб’єкта згодом (у випадку втрати первинної виписки, замість Свідоцтва про державну реєстрацію). Виписка – це основний документ, що підтверджує реєстрацію суб’єкта господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже будь-який зареєстрований суб’єкт господарювання повинен мати Виписку з ЄДР, на підставі якої він отримує печатку, відкриває рахунки в банківських установах, стає на облік в податкові органи, а також укладає господарсько-правові договори. Витяг, в свою чергу, це документ, який формується на конкретну дату та показує актуальні дані про суб’єкта господарювання (хто на цю конкретну дату є керівником, чи перебуває суб’єкт господарювання в процесі банкрутства, чи є підписанти, який основний КВЕД і так далі). В пункті 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (капітальний ремонт) однією з вимог було пред’явлення учасником «ВИПИСКИ З ЄДР (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФОП) ТА ВИТЯГ (НЕ ПІЗНАШЕ МІСЦЯ ДО ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ СФОРМОВАНИЙ). Отже, кожен учасник повинен був надати Виписку ТА Витяг. Згідно п. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, окрім іншого, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а отже, законно була дискваліфікована.
Статус вимоги: Відхилено