• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговуння систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження)

У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.

Торги не відбулися

944 956.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 724.78 UAH
Період оскарження: 10.12.2020 05:39 - 18.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 85039e05e4614895a19b44969af18b4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 05.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2021 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2021 20:45
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2021 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ".
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга від ТОВ "АПС-КИЇВ" на незаконні дії Замовника-УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Номер: ca150dc0ff9a4aadacdcb96673050ebd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.a5
Назва: Скарга від ТОВ "АПС-КИЇВ" на незаконні дії Замовника-УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Скарга:
Скарга на незаконні дії Замовника – Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації по процедурі закупівлі «Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження) – код 75250000-3 згідно ДК 021:2015» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 10.12.2020 року була оголошена закупівля послуг процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження) – код 75250000-3 згідно ДК 021:2015» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-10-000037-a). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками після внесення змін до закупівлі – 22.01.2021 о 00:00. Аукціон відбувся: 22.01.2021 12:01 – 22.01.2021 12:34. За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА – СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА – СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ») – 398 592,00 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» (далі – ТОВ «АПС-КИЇВ») – 502 271,00 грн.; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖДУМА» (далі – ТОВ «ПОЖДУМА») – 728 220,00 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІН» (далі – ТОВ «ПІН») – 944 900,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 944 956,00 грн. Протоколом № 41 від 01.02.2021 року розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «АПС-КИЇВ» по закупівлі: «Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження)», ДК 021:2015 (CPV) – 75250000-3. ТОВ «АПС-КИЇВ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та повідомляє наступне. 1. Першою причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» було: «довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яку надав Учасник відповідно до п. 2.1 Додатку № 2 ТД, не містить інформацію про обладнання, що передбачено п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, необхідного для виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту, а саме: осцилограф, частотомір». Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді в якій зазначається інформація про ціну шляхом завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з: 2) інформацією від учасника закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД). Згідно з даними пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог ст.16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку № 2 до ТД. Пунктом 2.1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагається надати заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу та складу, виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та відповідно до вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Учасником ТОВ «АПС-КИЇВ» в складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка відповідає вимогам п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тобто в довідці зазначена інформація про прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення – кліщі електро – вимірювальні цифрові (із можливістю виконання функцій амперметру, вольтметру, тестеру), мегомметр ЕС0202/2Г, омметр ЕСО 212, та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації – димотест-М (імітатор диму) та тепло тест-М (імітатор тепла). Додатково повідомляємо, що відсутність осцилографа та частотоміра в довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відноситься до одного з кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, який встановлений частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в довідці, що містить інформацію про обладнання та матеріально – технічну базу, Замовник порушив норму чинного законодавства, зокрема частину шістнадцяту статті 29 Закону. 2. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» була: «відсутні медичні книжки працівників, які будуть безпосередньо здійснювати обслуговування систем пожежної сигналізації в закладах освіти». Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді в якій зазначається інформація про ціну шляхом завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format) з: 2) інформацією від учасника закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД). Згідно з даними пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог ст.16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку № 2 до ТД. Пунктом 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників що містять інформацію про наявність основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приборів та автоматики не нижче 4 – розряду - 1 особа; - Електромонтер охоронно – пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 осіб; - Керівник робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сигналів повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» (надати відповідний документ, що підтверджує отримання необхідної освіти); - Диспетчер/оператор пульту для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (черговий пульту централізованого спостереження) – не менше 4 особи (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852). Пунктом 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати особові медичні книжки всіх працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Відповідно до пунктів 14 та 15 вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, виконання робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації здійснюють керівник робіт та виконавці робіт, а саме: електромонтер охоронно – пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду. В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «АПС-КИЇВ» надав наступні документи: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг, в якій зазначені інженер (керівник робіт) Москалець К.А., електромонтер ОПС (за сумісництвом налагоджувальник КВП і А) (виконавець робіт) Дроздов Г.В., електромонтер ОПС (за сумісництвом налагоджувальник КВП і А) (виконавець робіт) Корженевич О.Є., електромонтер ОПС (виконавець робіт) Скрипець К.В. та диспетчера Годованюк А.В., Іванченко Н.В., Кисельова О.О., Младіна О.М., Нестеренко Ю.О., Ситнік В.В., Слободяник А.О. та Ткаченко А.М.; - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Дроздову Геннадію Валерійовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Дроздов посвідчення, трудова, мед.ком. том 2.pdf» на стор. 29-32); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Москальцю Костянтину Анатолійовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «ІТР Москалець, посвідчення, трудова, мед.ком. 2120.pdf» на стор. 39-42); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Корженевичу Олександру Євгеновичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Корженевич, посвідчення, трудова, мед.ком. 2021.pdf» на стор. 35-38); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Скрипцю Костянтину Вікторовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Скрипець, посвідчення, трудова, мед.ком. 2021.pdf» на стор. 38-41). Таким чином, надавши наведені вище документи, Учасник ТОВ «АПС-КИЇВ» повністю виконав вимогу тендерної документації в цій частині. Додатково зазначаємо, що диспетчери, які зазначені в довідці згідно пункту 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, здійснюють спостереження за системами пожежної сигналізації відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349 «Про затвердження Правил з пожежного спостерігання», в якому зазначено, що спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів (пожежне спостерігання) – сукупність організаційних, технічних заходів та засобів програмного забезпечення, призначених для забезпечення віддаленого цілодобового нагляду за станом систем протипожежного захисту об’єктів, що здійснюється шляхом приймання, обробляння і передавання тривожних сповіщень від систем протипожежного захисту об’єктів, що спостерігаються, та реагування на них. Тобто, працівники, які будуть здійснювати спостерігання за системами протипожежного захисту не будуть мати безпосереднє відношення до виконання договору. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АПС-КИЇВ» була неправомірно відхилена за цією підставою. 3. Додатково повідомляємо, що Замовником для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» було застосовано підставу для відхилення абз. 1 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з протоколом № 41 від 01.02.2021 року розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол). Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з даними частини другої статті 31 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовником в Протоколі не було чітко сформульовано у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції саме по підставі відхилення за абзацом 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що в свою чергу свідчить про безпідставність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АПС-КИЇВ», що призвело до порушення прав ТОВ «АПС-КИЇВ». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «АПС-КИЇВ» є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому
Дата розгляду скарги: 24.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2021 20:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2021 21:39
Дата виконання рішення Замовником: 09.03.2021 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АПС-КИЇВ"
Автор: ТОВ "АПС-КИЇВ", Анна Рankova +380675333587 fundovna.z@apsgk.com http://www.apsgk.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b5be45e1067a4b6d9ce7e50335ba8b00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2021 22:26
Дата виконання рішення Замовником: 09.03.2021 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ".
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога від ТОВ "АПС-КИЇВ" про не погодження з рішенням замовника щодо дискваліфікації

Номер: 3c291b0d8d094f98968cf2eebe3a26c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.a3
Назва: Вимога від ТОВ "АПС-КИЇВ" про не погодження з рішенням замовника щодо дискваліфікації
Вимога:
Вимога Протоколом № 41 від 01.02.2021 року розгляду тендерних пропозицій було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» (далі – ТОВ «АПС-КИЇВ»). ТОВ «АПС-КИЇВ» не погоджується з таким рішенням замовника і повідомляє наступне. 1. Першою підставою для відхилення пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» було: «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яку надав Учасник відповідно до п. 2.1 Додатку №2 до ТД, не містить інформацію про обладнання, що передбачено п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, необхідного для виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту, а саме: осцилограф, частотомір». Відповідно до п. 2.1 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу та складу, виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та відповідно до вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій міститься інформація про мегомметр ЄС0202/2Г, омметр ЕСО 212, кліщі електро – вимірювальні цифрові (із можливістю виконання функцій амперметру, вольтметру, тестеру), димотест-М (імітатор диму) та теплотест-М (імітатор тепла), чим виконав п. 16 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Додатково зазначаємо, що прямої вимоги щодо надання осцилографу та частотоміру та посилання на п. 24 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 в тендерній документації не було. Слід зазначити, що наявність обладнання та матеріально – технічної бази відноситься до одного з кваліфікаційних критеріїв встановлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з цієї підстави відхилення і було порушено вимогу частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Другою підставою для відхилення ТОВ «АПС-КИЇВ» було: «Відсутні медичні книжки працівників, які будуть безпосередньо здійснювати обслуговування систем пожежної сигналізації в закладах освіти». Відповідно до п. 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надання особових медичних книжок всіх працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «АПС-КИЇВ» надав наступні документи: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо надання послуг, в якій зазначені інженер (керівник робіт) Москалець Костянтин Анатолійович, електромонтер ОПС (за сумісництвом налагоджувальник КВП і А) (виконавець робіт) Дроздов Геннадій Валерійович, електромонтер ОПС (за сумісництвом налагоджувальник КВП і А) (виконавець робіт) Корженевич Олександр Євгенович, електромонтер ОПС (виконавець робіт) Скрипець Костянтин Вікторович та диспетчера; - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Дроздову Геннадію Валерійовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Дроздов посвідчення, трудова, мед.ком. том 2.pdf» на стор. 29-32); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Москальцю Костянтину Анатолійовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «ІТР Москалець, посвідчення, трудова, мед.ком. 2120.pdf» на стор. 39-42); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Корженевичу Олександру Євгеновичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Корженевич, посвідчення, трудова, мед.ком. 2021.pdf» на стор. 35-38); - особисту медичну книжку, затверджену наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, видану Скрипцю Костянтину Вікторовичу разом з медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (міститься у файлі з назвою «Скрипець, посвідчення, трудова, мед.ком. 2021.pdf» на стор. 38-41). Таким чином, надавши особисті медичні книжки Москальця Костянтина Анатолійовича, Дроздова Геннадія Валерійовича, Корженевича Олександра Євгеновича та Скрипця Костянтина Вікторовича, які будуть безпосередньо виконувати договір, ТОВ «АПС-КИЇВ» повністю виконав вимогу тендерної документації. Отже, ТОВ «АПС-КИЇВ» було відхилено безпідставно. У разі ігнорування даної вимоги, ТОВ «АПС-КИЇВ» буде звертатися до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно до п. 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати особові медичні книжки всіх працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (предметом договору та предметом закупівлі: Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговуння систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження),ДК 021:2015 (CPV) 75250000-3, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. В тендерній пропозиції ТОВ «АПС – КИЇВ» відсутні документи які підтверджують наявність медичних книжок всіх працівників, нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 р. № 150, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за предметом закупівлі, а саме працівників, які будуть здійснювати послуги централізованого пожежного спостереження (4 особи). ТОВ «АПС-КИЇВ» не виконано вимог тендерної документації в частині надання медичних книжок всіх працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за предметом закупівлі і предметом договору: Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження). 2. Відповідно до п. 2.1 Додатку № 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати «Заповнену довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу та виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та відповідно до вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852: № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічна база Кількість Примітка 1. Ця вимога є прямим посиланням для надання інформації, підтвердження, щодо наявності у Учасника необхідного обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговуння систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження), ДК 021:2015 (CPV) 75250000-3, відповідно до вимог визначених в Постанові Кабінету Міністрів України, ТОВ «АПС-КИЇВ» надало «Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» в якій відсутнє обладнання, що передбачено п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, необхідного для виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту, а саме: осцилограф, частотомір. Виходячи з цього тендерна пропозиція ТОВ «АПС- КИЇВ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і вимогам діючого законодавства України в сфері публічних закупівель та в сфері надання послуг визначених в предметі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

На дискримінаційні та антиконкурентні умови закупівлі

Номер: 3a34656f57be4a71a08c1235616ae553
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.b2
Назва: На дискримінаційні та антиконкурентні умови закупівлі
Скарга:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з технічного обслуговуння систем пожежної сигналізації та централізоване пожежне спостереження)» за оголошенням № UA-2020-12-10-000037-a (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність працівників що містять інформацію про наявність основного інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Електромонтер охоронно – пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 осіб; ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою, що порушує його права та не дає можливості прийняти участь у закупівлі, зменшує коло потенційних учасників. Скаржник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 року, про те не має електромонтера охоронно- пожежної сигналізації не нижне 3-го розряду у кількості не монаше 2-ох осіб та не зобов’язаний іх мати. Скаржник має ОДНОГО електромонтера охоронно - пожежної сигналізації не нижне 3-го розряду. Відповідно до постанови Кабінета міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень: пунк 15.: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто, не зрозуміло чому Замовник поклав на себе законодавчі функції та встановив свою мінімальну кількість працівників, що суперечить законодавству. Скаржник повинен мати не менше 2-ох працівників, а саме ОДНОГО електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та не менше ОДНОГО налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: привести вимогу «Електромонтер охоронно – пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 осіб;» у відповідність до чинного законодавства та замінити її на: «Електромонтер охоронно – пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду, не менше однієї особи» 2. У тендерній документації міститься вимога:Учасник повинен надати: Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу ТА СКЛАДУ, виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та відповідно до вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852: Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852 встановлюе вичерпний перелік обладнання та матеріально – технічної бази, які повинен мати Учасник для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: п. 16 Постанови «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)» Тобто виходячи з даної постановим, Учасники не повинні мати у власності або оренді СКЛАД. ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! не має складу та не зобов’язаний його мати, вимога з приводу надання документів, що підтверджують наявність складу так як і сама наявність складу у Учасника є дискримінаційною по відношенню до нас, та такою, що не дозволяє нам прийняти участь у даній закупівлі. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу, про обов’язкову наявність складу. 3. У тендерній документації міститься вимога:Учасник повинен надати «2.2. Договір купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг.» ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою, що порушує його права та не дає можливості прийняти участь у закупівлі, зменшує коло потенційних учасників. Скаржник має у користуванні офіс та документи що підтверджують право користування офісом – а саме договір СУБОРЕНДИ. Відповідно до Цивільного кодексу України – нежитлове приміщення – офіс – може передаватися у користування на підставі договору найму (оренди) або договору піднайму (суборенди). У нас докуменитом, що підтверджуж право користування офісним (нежитловим ) приміщення є договір суборенди, проте Замовник встановив вичерпний перелік документів, що підтверджують право користування приміщеннями – лише договір оренди. У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: доповнити перелік документів, які підтверджують право користування – договором суборенди. 4. У тендерній документації міститься вимога: «3.3.Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» (OHSAS 18001:2007, IDT) виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі.» ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою, що порушує його права та не дає можливості прийняти участь у закупівлі, зменшує коло потенційних учасників. З березня 2018 року цей стандарт втратив чинність та на заміну йому вийшов ISO 45001. Тобто, починаючи з березня 2018 року даний сертифікат не видається. Виходячи з вищенаведеного, скаржник повідомляє, що він не має сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» (OHSAS 18001:2007, IDT) та не може його отримати, так як він не видається. Прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які отримали цей сертифікат до березня 2018 року, що є дискримінаційним для нас. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу про надання сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» (OHSAS 18001:2007, IDT) виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі. 5. У тендерній документації міститься вимога: Учасник у складі пропозиції повинен надати: «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі. 3.Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі. 4.Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Іжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, ITD), виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі.» ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою, що порушує його права та не дає можливості прийняти участь у закупівлі, зменшує коло потенційних учасників. Дані сертифікати є добровільними, та не загальнообов’язковими. Для надання якісних послуг Учасник повинен мати ліцензію на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення та підтвердження кваліфікації відповідно до ст 16 Закону. Відповідно до ст. 26 Закону 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не має вищезазначених сертифікатів та не зобов’язаний іх мати. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу про надання : «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі. 3.Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі. 4.Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Іжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, ITD), виданий органом сертифікації стосовно предмету закупівлі.» 6. .У тендерній документації міститься вимога: Учасник у складі пропозиції повинен надати: Документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме: - локальний кошторис; - зведений кошторисний розрахунок; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - технічні вимоги. Для підготовки та складання кошторисної документації Учаснику необхідно мати перелік обладнання, встановленого на кожному об’єкті, а саме: прибори, датчики, колонки. Замовником не надано перелік обладнання, яке встановлено на кожному з об’єктів, що унеможливлює складання учасником кошторисної документації. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: доповнити тендерну документацію технічною специфікацією ( переліком обладнання, встановленого на кожному обєкті, де будуть виконуватися роботи відповідно до предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 12:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.01.2021 19:15
Дата виконання рішення Замовником: 14.01.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення №183-р/пк-пз від 06.01.2021
Автор: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Каплунов Ігор Андрійович +380635887264 electroplus.com.ua@gmail.com
Вимога
Вирішена

Тендерна документація

Номер: d6b161d3a8664047bbe5fbc1a299a429
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-10-000037-a.b1
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Шановний замовнику, додайте будь ласка тендерну документацію!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сьогодні буде оприлюднена тендерна документація. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено