-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)
Джерело фінансування закупівлі є кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Торги відмінено
115 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 579.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 579.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2020 20:21 - 15.12.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Тендерна документація
Номер:
bdfa7382fd174716bad1594042af212c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-008230-a.c3
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, ознайомившись з умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що затверджені Протоколом рішення уповноваженої особи №8 від 09.12.2020 року, на закупівлю UA-2020-12-09-008230-a, за предметом «код ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)», і враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та ч. 4 Розділу №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними Наказом ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 року та Наказом ДП «Прозорро» №18 від 17.04.2020 року), просимо внести зміни до Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від учасників вимагається надати копію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів), який засвідчує відповідність процесу виробництва.
До того ж у Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається подання у тендерних пропозиціях учасників: «засвідчених виробником копій їх титульної(их) сторінки(ок) на підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали (картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації».
Вищевказані вимоги обмежують право на участь у торгах учасників, які пропонують імпортні витратні матеріали та/або не є їх виробниками.
Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні не зобов’язана мати атестат виробництва та технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть поставити якісний товар, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів.
Звертаємо увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь-яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів.
При цьому як атестат виробництва, так і технічні умови є документами, що отримуються безпосередньо виробником товару, та підтверджують технічні можливості підприємства-заявника щодо забезпечення стабільного випуску продукції, які відповідають вимогам нормативних документів, а також встановлюють внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція.
Таким чином, у разі відсутності будь-яких відносин з виробником товару, учасник позбавляється можливості надати копії засвідчених виключно виробником відповідних документів (атестату виробництва та технічних умов), що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників торгів.
Зверніть також увагу, що іноземні підприємства, які є виробниками, не зобов’язані мати атестат виробництва та технічні умови, а також проводити реєстраційні дії щодо них в Україні, у зв’язку з чим вони не можуть брати участь у цих торгах самостійно, при цьому учасники, які пропонують їх товари, внаслідок дискримінації за ознакою «українського виробництва», також позбавлені можливості пропонувати такі витратні матеріали.
Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги: «- копію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів), який засвідчує відповідність процесу виробництва; - засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) на підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали (картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2020 18:02
Вимога
Без відповіді
Дикримінаційні умови
Номер:
c41dbf75c42c41f58df2cd6850519d6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-008230-a.c2
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що затверджені Протоколом рішення уповноваженої особи №8 від 09.12.2020 року, на закупівлю UA-2020-12-09-008230-a, за предметом «код ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)», враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та ч. 4 Розділу №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними Наказом ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 року та Наказом ДП «Прозорро» №18 від 17.04.2020 року), просимо внести зміни до Додатку №1 до Оголошення, виходячи з наступного.
У п. 3 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги надати: «копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали (тонерні картриджі, фотобарабани, чіпи та магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РЕКВІЗИТІВ, ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ТА ЗАТВЕРДЖЕНИХ ВІДПОВІДНО ЗАКОНОДАВСТВА, ТЕХНІЧНИХ УМОВ ДЛЯ ЇХ ВИРОБНИЦТВА), дійсні на момент подання пропозицій.»
Держана санітарно-епідеміологічна експертиза являє собою вид
професійної діяльності органів, установ і закладів державної
санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному
вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих
небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності
об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі
відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних
вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини (Розділ №1 Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247»).
До об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи належить будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти
будівництва, проекти нормативних документів, реалізація
(функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на
здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні
документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в
процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення
встановленого терміну дії висновку державної
санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідно до п. 5.1. Розділу № 5 Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247» заявником державної санітарно-епідеміологічної експертизи може бути власник об’єкта експертизи або вповноважені ними особи.
Згідно п. 7.11 Розділу № 7 Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247» установа, заклад державної санітарно-епідеміологічної служби або експертна комісія на підставі отриманих документів проводять державну санітарно-епідеміологічну експертизу, про що складають протокол експертизи, готують проект висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (додатки 5, 6, 7) у двох примірниках.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є документом установленої форми, що містить: реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва
заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи; медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду; перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи; рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
При цьому, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об’єкт експертизи (продукцію). До таких нормативних документів, згідно положень Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247» відносяться зокрема і технічні умови, які застосовуються при виробництві об’єкта експертизи.
Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років (п. 7.16 Розділу №7 Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247»).
Тобто, Міністерство охорони здоров’я у Наказі №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247» надає можливість отримувати заявникам експертизи висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на імпортований товар, без зазначення нормативних документів, визначаючи чіткі рамки дії відповідного документу – п’ять років.
Так, встановлення вимоги у п. 3 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо зазначення у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонерні картриджі, фотобарабани, чіпи та магнітні вали РЕКВІЗИТІВ, ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ТА ЗАТВЕРДЖЕНИХ ВІДПОВІДНО ЗАКОНОДАВСТВА, ТЕХНІЧНИХ УМОВ ДЛЯ ЇХ ВИРОБНИЦТВА, спричиняє обмеження прав на участь у торгах учасників, що пропонують імпортні витратні матеріали, на які відсутні нормативні документи.
Особа, що імпортує витратні матеріали, відповідно до положень Наказу Міністерства охорони здоров’я України №120 від 14.03.2006 року «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 09.10.2000 року №247», може замовити висновок на товар імпортного виробництва, виробник, якого виготовляє його на підставі міжнародних стандартів, зокрема, таких як ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, і при цьому не зобов’язаний складати технічні умови відповідно до законодавства України та реєструвати їх у Єдиній базі даних «Технічні умови України».
Таким чином, оскільки іноземні підприємства не зобов’язані мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України, а також проводити реєстраційні дії щодо технічних умов в Україні, то вони не можуть брати участь у цих торгах самостійно, а учасники, які пропонують їх товари, внаслідок дискримінації за ознакою «українського виробництва» позбавлені можливості їх пропонувати.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачено, що документація до закупівлі не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведеної вище вимоги, порушує положення ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, необхідно виключити з Тендерної документації дискримінаційні умови, виклавши п. 3 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в новій редакції: «копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали (тонерні картриджі, фотобарабани, чіпи та магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері, дійсні на момент подання пропозицій».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2020 15:56
Вимога
Без відповіді
Дикримінаційні умови
Номер:
78953a4a50a2461e93bd82447052aba1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-008230-a.c1
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з умовами Вашого Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатками №1, №2, №3, №4, №5, що затверджені Протоколом рішення уповноваженої особи №8 від 09.12.2020 року, на закупівлю UA-2020-12-09-008230-a, за предметом «код ДК 021:2015: 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)», на підставі ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та ч. 4 Розділу №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними Наказом ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 року та Наказом ДП «Прозорро» №18 від 17.04.2020 року), вимагаємо внести зміни до технічного завдання та вимог до предмета закупівлі, що викладені в Додатку №1 до Оголошення, виходячи з наступного.
У п. 3 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу надати: «копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів) системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я OHSAS 18001:2007, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.»
З даною вимогою Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не погоджуємось, вважаємо її дискримінаційною та такою, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, виходячи з наступного.
У Розділі №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року зазначено, що під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про: … 2) назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, та інше.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (надалі за текстом – «Закон») у тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з приписами ч. 1 ст. 23 Закону зазначається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Ч. 3 ст. 23 зазначеного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Ч. 5 ст. 23 Закону вказано, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року дозволяють встановлювати:
- кваліфікаційні вимоги щодо учасників;
- технічні, функціональні, якісні, експлуатаційні, екологічні вимоги щодо товарів шляхом їх безпосереднього зазначення в Тендерній документації або з посиланням на стандарти.
Встановлення у Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання сертифікату OHSAS 18001:2007 виробника товару не відповідає вимогам ст. ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Розділі №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, виходячи з такого.
Дана вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосується виробника товару та не містить кваліфікаційних критеріїв до учасника, підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року чи Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року. Отже, дана вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства, щодо встановлення Замовником в тендерній документації кваліфікаційних вимог до учасників.
Також, вимога Тендерної документації щодо надання сертифікату OHSAS 18001:2007 виробника товару не є технічною специфікацією товару, оскільки цей стандарт не регулює технічні, функціональні, якісні, експлуатаційні, екологічні вимоги до товару.
Відповідно до змісту OHSAS 18001:2007: «Стандарт OHSAS 18001:2007 було розроблено на вимогу споживачів створити визнаний стандарт для системи управління гігієною та безпекою праці, на підставі якого може бути оцінено й сертифіковано їхні системи управління. OHSAS 18001:2007 розробляли з урахуванням структури стандартів ISO 9001:2000 (система управління якості) та ISO 14001:2004 (система екологічного управління), щоб сприяти інтеграції систем управління якості, екологічного управління й гігієни та безпеки праці в організаціях, якщо у них виникає така потреба…. Цей стандарт не містить вимог, характерних для інших систем управління, наприклад вимог до управління якістю, екологічного управління, фінансового управління, хоча його елементи може бути узгоджено чи об’єднано з елементами інших систем управління.»
З огляду на те, що від учасника закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагається надання копії сертифікатів про наявність у виробника системи контролю якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, то виконання вимог даних стандартів виробником забезпечує належну якість та екологічність товару, що має відношення до технічної специфікації (технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі)товару в розумінні ст. ст. 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, яка є важливою для замовника при експлуатації та утилізації придбаного товару.
Наявність чи відсутність у виробника Сертифікату OHSAS 18001:2007, щодо забезпечення виробником умов безпеки праці працівників, не впливає на дотримання виробником технічних, функціональних, якісних, експлуатаційних, екологічних вимоги до товару.
У зв’язку з цим вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про надання щодо виробника товару Сертифікату OHSAS 18001:2007 зайва та дискримінаційна щодо постачальників, які постачають товар виробників у яких є Сертифікати систем контролю якості ISO 9001:2015 та екологічного менеджменту ISO 14001:2015, однак у яких не виникла потреба у запровадженні системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я OHSAS 18001:2007.
Вимога тендерної документації щодо надання Сертифікату OHSAS 18001:2007 перешкоджає нашому підприємству взяти участь у торгах з товаром виробника еквівалентних товарів у якого є Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, однак відсутній Сертифікат OHSAS 18001:2007.
Відповідно до положень статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; … 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; … 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи наведене, вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання копії вищезазначеного сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів) системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я OHSAS 18001:2007, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій, порушує принципи здійснення закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
На підставі вище зазначеного, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та ч. 4 Розділу №2 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними Наказом ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 року та Наказом ДП «Прозорро» №18 від 17.04.2020 року), просимо Вас внести зміни шляхом виключення з Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги про надання учасниками: «копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів) системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я OHSAS 18001:2007, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2020 15:54