код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали) Інформація про мову тендерних пропозицій: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею. Тендерна пропозиція учасника, складена іншою мовою, ніж передбачено умовами даної Тендерною документацією може бути відхилена як така, що не відповідає умовам Тендерної документації. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”. У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
Період оскарження:09.12.2020 15:58 - 25.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо прийнятого рішення
Номер:26090fefe594421189fd5125353290f0
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СОФІ-МЕД", UA-EDR 42717957
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-09-006501-a.a3
Назва:Щодо прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повторно звертаємо Вашу увагу на той факт, що в Тендерній документції в Додатку 4 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Лот 4 Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Перев'язувальні матеріали) в стовбці Характеристики вказано, що пластирна пов'язка має НЕАДГЕЗИВНУ подушечку та через крапку з комою зазначено, що має бути ДОДАТКОВА ізолююча подушечка для захисту шкіри від подразнень, тобто виходить, що має бути ДВІ подушечки, а саме: одна, яка закриває місце проколу, а інша ДОДАТКОВА, яка знаходиться під катетером, щоб захистити шкіру від подразнень. Просимо ще раз звернути увагу на дану невідповідність та все ж таки відхилити пропозицію ТОВ "СОФІ-МЕД" як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації або відмінити закупівлю, а саме Лот 4 Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Перев'язувальні матеріали), так як характеристики товару вказані не коректно.
Вирішення:Голова тендерного комітету нагадав, що учасник ТОВ «СОФІ-МЕД» надав зразки товару, а саме Пластир для фіксації внутришньовенних канюль, розмір 8 см*6см (НК 024:2019:56631) згідно позиції 7 Специфікації, про що було раніше зазначено в протоколі засідання Тендерного комітету від 14.01.2021 року, та вивчивши технічні характеристики наданого зразку встановлено, що даний товар повністю відповідає вимогам Замовника, зазначених у опису технічних характеристик товару, а саме має дві подушечки.
З урахуванням наведеного, підстави для скасування рішення, а саме протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021, яким переможцем визнано ТОВ «СОФІ-МЕД», відсутні.
Статус вимоги:Не задоволено
414908ae013c4b2b9b2be74ea40a5699
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Визначення переможця
Номер:b65f4e7cf36c4544937f6b64e28942b6
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СОФІ-МЕД", UA-EDR 42717957
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-09-006501-a.a2
Назва:Визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Вашого рішення (Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021р.) переможцем у закупівлі UA-2020-12-09-006501-a (Лот1: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Матеріали для системи контролю рівня глюкози в крові) було обрано ТОВ «СОФІ-МЕД», але були виявлені наступні порушення допущені даним учасником, а саме:
1) В Тендерній документації (Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.9) Файл: «Установчі документи») зазначено, що «Учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому будуть міститись копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців, копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ) …» - але копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців відсутні в даного учасника;
2) Згідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: 1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі про документальне підтвердження відповідності товарів (послуг, робіт) вимогам тендерної документації може бути надана у формі пояснювальної записки та повинна мати детальний опис товарів (послуг, робіт), що пропонуються, згідно технічних вимог Додатку №4, Інші документи відповідно до вимог, визначених у цій тендерній документації та додатках до неї» - дана пояснювальна записка з детальним описом запропонованих товарів відсутня.
3) Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вказано наступне: «Слід зазначити, що учасник обов’язково повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону» - повідомляємо, що ОКРЕМОЇ довідки передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону учасником надано не було.
Відповідно до вищезазначеного просимо скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021р.) щодо визнання переможцем ТОВ «СОФІ-МЕД» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 закону.
Вирішення:Слід зазначити, що тендерним комітетом уважно розглянуто текст вимоги, в якому наведені, на думку учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", порушення допущені в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СОФІ-МЕД», якого згідно протоколу засідання тендерного комітету від 06.01.2021, визнано переможцем у закупівлі UA-2020-12-09-006501-а (предмет закупівлі: ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали за лотом №1: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Матеріали для системи контролю рівня глюкози в крові).
За результатами опрацювання вимоги встановлено:
1) У п. 1.ч.1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначено, що виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - це документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Законодавче визначення поняття «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» наведено у п. 2.ч.1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» згідно якого це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
З урахуванням юридичної природи вказаних документів слід дійти висновку, що суттєва різниця між ними є лише у способі отримання документу та актуальності вказаної у них інформації на певний час та дату.
Основною їх спільною ознакою є те, що вони містять відомості про відповідну юридичну особу чи фізичну особу-підприємця.
ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій надано КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, як замовнику закупівлі, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та відомості про код доступу, який може бути використаний для отримання даних із вказаного реєстру.
З огляду на зазначене, вважаємо, що надання ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій витягу, а не виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не є підставою для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції, у тому числі виходячи з вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Відповідно до тендерної документації на закупівлю UA-2020-12-09-006501-а згідно пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій слідує, що учасник закупівлі для підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надає інформаційну довідку, яка складається у довільній формі та може бути подана у формі пояснювальної записки та повинна мати детальний опис поварів (послуг, робіт), що пропонуються.
З урахуванням зазначених положень слід вказати наступне, що зазначення учасником процедури закупівлі інформації щодо предмету закупівлі у формі пояснювальної записки не є обов’язковим зважаючи на застосовану правову конструкцію «може бути подана у формі пояснювальної записки».
Окрім цього, суттєвим є те, що у документі, який входить до тендерної пропозиції учасника (інформаційна довідка, пояснювальна записка) повинно бути вказано детальний опис товарів (послуг, робіт), що пропонуються.
Разом з тим, поняття «детальний опис товарів (послуг, робіт), що пропонуються», за своєю природою є здебільшого оціночною категорією, оскільки учасником закупівлі відповідні документи формуються самостійно з урахуванням специфіки товару, роботи чи послуги.
ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій надано КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, як замовнику закупівлі, для підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі лист від 23.12.2020 року вих. №01, у якому, на наше переконання, відображено усі необхідні відомості.
3) Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації слідує, що учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацем 1 ч. 2 ст. 17 Закону
З приводу неподання ТОВ «СОФІ-МЕД» окремої довідки передбаченої абзацом 1 ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне.
ТОВ «СОФІ-МЕД» для підтвердження відомостей про відсутність обставин, за наявності яких замовник закупівлі в рамках виконання приписів ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленню тендерної пропозицію, надано лист від 23.12.2020 року вих. №01, у графі «Гарантія відсутності підстав для відхилення» зазначено «Учасник процедури закупівлі ТОВ «СОФІ-МЕД» раніше не співпрацював з Замовником, тобто в даному документі відображено дані, що стосуються, у тому числі абзацу 1 ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим, на наше переконання, подання окремої довідки, яка буде фактично дублювати уже вказану інформацію, не потрібно. Тим більш, що в розділі 1 Додатку 3 до Тендерної документації, який є її невід’ємною частиною зазначено, що «Інформація в довільній формі може бути надана в одній довідці по всім пунктам.»
З урахуванням наведеного, підстави для скасування рішення, а саме протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021, яким переможцем визнано ТОВ «СОФІ-МЕД» відсутні.
Статус вимоги:Не задоволено
096e36852ca64123a40d7ec80ab01a17
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Визначення переможця
Номер:7310fd71f8ac421eba353a462aca924b
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СОФІ-МЕД", UA-EDR 42717957
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-09-006501-a.a1
Назва:Визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Вашого рішення (Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021р.) переможцем у закупівлі UA-2020-12-09-006501-a (предмет закупівлі: ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали) Лот4: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Перев’язувальні матеріали)) було обрано ТОВ «СОФІ-МЕД», але були виявлені порушення допущені даним учасником.
Вирішення:Слід зазначити, що тендерним комітетом уважно розглянуто текст вимоги, в якому наведені, на думку учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", порушення допущені в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СОФІ-МЕД», якого згідно протоколу засідання тендерного комітету від 06.01.2021, визнано переможцем у закупівлі UA-2020-12-09-006501-а (предмет закупівлі: ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали за лотом №4: код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Перев’язувальні матеріали).
За результатами опрацювання вимоги встановлено:
1) У п. 1.ч.1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначено, що виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - це документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Законодавче визначення поняття «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» наведено у п. 2.ч.1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» згідно якого це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
З урахуванням юридичної природи вказаних документів слід дійти висновку, що суттєва різниця між ними є лише у способі отримання документу та актуальності вказаної у них інформації на певний час та дату.
Основною їх спільною ознакою є те, що вони містять відомості про відповідну юридичну особу чи фізичну особу-підприємця.
ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій надано КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, як замовнику закупівлі, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та відомості про код доступу, який може бути використаний для отримання даних із вказаного реєстру.
З огляду на зазначене, вважаємо, що надання ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій витягу, а не виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не є підставою для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції, у тому числі виходячи з вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Відповідно до тендерної документації на закупівлю UA-2020-12-09-006501-а згідно пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій слідує, що учасник закупівлі для підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надає інформаційну довідку, яка складається у довільній формі та може бути подана у формі пояснювальної записки та повинна мати детальний опис поварів (послуг, робіт), що пропонуються.
З урахуванням зазначених положень слід вказати наступне, що зазначення учасником процедури закупівлі інформації щодо предмету закупівлі у формі пояснювальної записки не є обов’язковим зважаючи на застосовану правову конструкцію «може бути подана у формі пояснювальної записки».
Окрім цього, суттєвим є те, що у документі, який входить до тендерної пропозиції учасника (інформаційна довідка, пояснювальна записка) повинно бути вказано детальний опис товарів (послуг, робіт), що пропонуються.
Разом з тим, поняття «детальний опис товарів (послуг, робіт), що пропонуються», за своєю природою є здебільшого оціночною категорією, оскільки учасником закупівлі відповідні документи формуються самостійно з урахуванням специфіки товару, роботи чи послуги.
ТОВ «СОФІ-МЕД» під час подачі тендерних пропозицій надано КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, як замовнику закупівлі, для підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі лист від 23.12.2020 року вих. №01, у якому, на наше переконання, відображено усі необхідні відомості.
3) Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації слідує, що учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацем 1 ч. 2 ст. 17 Закону
З приводу неподання ТОВ «СОФІ-МЕД» окремої довідки передбаченої абзацом 1 ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне.
ТОВ «СОФІ-МЕД» для підтвердження відомостей про відсутність обставин, за наявності яких замовник закупівлі в рамках виконання приписів ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленню тендерної пропозицію, надано лист від 23.12.2020 року вих. №01, у графі «Гарантія відсутності підстав для відхилення» зазначено «Учасник процедури закупівлі ТОВ «СОФІ-МЕД» раніше не співпрацював з Замовником, тобто в даному документі відображено дані, що стосуються, у тому числі абзацу 1 ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим, на наше переконання, подання окремої довідки, яка буде фактично дублювати уже вказану інформацію, не потрібно. Тим більш, що в розділі 1 Додатку 3 до Тендерної документації, який є її невід’ємною частиною зазначено, що «Інформація в довільній формі може бути надана в одній довідці по всім пунктам.»
4) Щодо невідповідності, на думку приватно виробничого комерційного підприємства «ВАЛЛЕНТА», медичних матеріалів (перев’язувальних матеріалів) позиція 7 Пластир для фіксації внутрішньовенних канюль, розмір 8 см*6 см (НК024:2019:56631) характеристикам товару заявленого замовником, а саме в частині кількості ізолюючих подушечок (одна, а не дві), слід вказати наступне:
ТОВ «СОФІ-МЕД» у тендерній пропозиції - лист від 23.12.2020 року вих. №01 зазначило відомості щодо підтвердження характеристик товару вимогам, які ставляться замовником.
Вказаним товариством надано зразки товару, який відповідає вимогам замовника, викладеним у Тендерній документації.
З урахуванням наведеного підстави для скасування рішення, а саме протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця від 06.01.2021, яким переможцем визнано ТОВ «СОФІ-МЕД» відсутні.