-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація (проведення проектно-кошторисних робіт по капітальному ремонту фасаду Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2)
Капітальний ремонт і реставрація (проведення проектно-кошторисних робіт по капітальному ремонту фасаду Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2)
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2017 18:11 - 18.03.2017 18:29
Скарга
Відхилено
НЕ законна дискваліфікація
Номер:
4f494ecc95d04882aafd7bfcad94f92d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-001840-b.b2
Назва:
НЕ законна дискваліфікація
Скарга:
Вважаємо дискваліфікацію ДП НДВТА «Стратегія регіонального розвитку незаконною», оскільки: 1. в п. 2 тендерної документації було зазначено надання копії свідоцтва або витягу з реєстру ПДВ - нами було надано свідоцтво, перевірити його дійсність замовники має змогу самостійно з безкоштовного реєстру, а отримати сам витяг ми можемо протягом 5 роб. днів після подання відповідної заяви, можливість замовити даний витяг є, але про необхідність даного документу ніхно не говорив. Відповідно до п 3. Ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2. Всі довідки виписані нами на начальника управління освіти та науки, оскільки в запропонованому до підпису проекту договору (додаток № 2 до тендерної документації) в назвах сторін зазначено саме цього замовника та посадову особу, що буде підписувати сам договір – виходить, що це ваша помилка в договорі.
Крім того, після аукціону була телефонна розмова з Половко Т.Л. про можливість виїзду на об’єкт перед підписанням договору, то до нашої документації у неї зауважень не було, або вона спеціально промовчала про зауваження до наших документів.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2017-03-15-001840-b.b2.pdf 23.04.2017 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2017 15:26
Вирішення:
Відповідно до документації на закупівлю - капітального ремонту і реставрації (проведення проектно-кошторисних робіт по капітальному ремонту фасаду Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2) - Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати - "Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ. Тобто відповідно до вимог документації - учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та витяг з реєстру платників ПДВ.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.04.2017 16:59
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо акцепту
Номер:
ec0ac385856e4eff847345e2e1a52365
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-001840-b.b3
Назва:
щодо акцепту
Вимога:
Якщо б ЗАМОВНИК закупівлі уважно дивився документи учасника то ВІН побачив
- свідоцтво про державну рестрацію; виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство;
а лист-згода на обробку персональних даних не було зазначено в п.4."Вимоги до кваліфікації"
Ми плануємо звернутися до належних органів, що до ВАШОЇ заангажованості.
Та погоджуємося з учасником ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2017 16:13
Вирішення:
Замовником було ще раз переглянуто завантажену документацію Учасника, вищезазначених документів там не знайдено.
Лист-згода на обробку персональних даних є невід'ємним додатком Документації Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо кваліфікації
Номер:
6c5390fda81248f98253146d109cbef5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-001840-b.b1
Назва:
щодо кваліфікації
Вимога:
ТОВ "Інвестиційно-будівельна компанія "ТИТАН" на момент торгів не надали жодного документу, чому Ви ще їх розглядаете.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2017 09:31
Вирішення:
Відповідно до Положення Про порядок здійснення допорогових закупівель - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено