• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до пров. Аркадійського) у м. Одесі

Торги не відбулися

3 469 308.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2017 16:36 - 24.03.2017 23:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 836f986b71df4cc5a36d0a967ab34501
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-13-000661-c.c5
Назва: Скарга
Вимога:
Звертаюсь до Вас повторно! У тендерній документації відсутня будь-яка інформація щодо назви фірми яка проводила проектно-кошторисні розрахунки відповідно до предмету закупівлі. Тому керуючись ЗУ про публічні закупівлі, ЗУ про інформацію прошу Вас повідомити вищевказану інформацію. На нашу думку ціна предмету закупівлі завищена як мінімум на 1000000 гривень. Або можливо, як варіант, технічне завдання не відповідає проектно-кошторисних розрахункам. З повагою! М. Кобзар
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду скарги учасника торгів – ФОП КОБЗАР МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ: на вимогу учасника торгів ФОП Кобзар М.К. від 10.04.2017 щодо назви фірми яка проводила проектно-кошторисні розрахунки відповідно до предмету закупівлі повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання (розміщення на авторизованому майданчику) Замовником будь – якої інформації Учасникам закупівель стосовно проектно – кошторисних розрахунків щодо предмета закупівлі. Повідомляємо Вам, що проектно – кошторисні розрахунки розроблені у складі робочого проекту на виконання капітального ремонту тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до провулку Аркадійського) у м. Одесі та відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 проведено державну експертизу кошторисної частини робочого проекту. За результатами розгляду Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради від ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» отримано експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до пров. Аркадійського) у м. Одесі» від 27.02.2017 року № 16 – 0140 – 17. Технічне завдання на виконання капітального ремонту тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до провулку Аркадійського) у м. Одесі розроблено у повній відповідності до проекту та вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі викладена у тендерній документації. Таким чином, тендерна документація містить вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 25b3857fc98845969d13f4671556987b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-13-000661-c.a4
Назва: Скарга
Вимога:
Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням, при залучені мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. На нашу думку слід застосувати механізм громадського контролю, користуючись правами, передбаченим ЗУ «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян», «Про інформацію», оскільки ми вбачаємо неефективне використання бюджетних коштів, зокрема бюджет м. Одеси переплатить іншій організації майже 500000 гривень. Для прикладу за 500000 гривень можна придбати близько 2900 м2 плитки ФЕМ (Бруківки), або використати дані кошти на інші потреби м. Одеси. В свою чергу я переконаний, що Ви патріоти своєї держави і приймете правильне рішення відповідно до чинного законодавства України. Прошу Вас скасувати протокольне рішення №73 від 05.04.2017 та прийняти економічно доцільне рішення, щодо предмету закупівлі. З поваго! М. Кобзар
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду скарги учасника торгів – ФОП КОБЗАР МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ: на вимогу учасника торгів ФОП Кобзар М.К. від 06.04.2017 щодо скасування протокольного рішення від 05.04.2017 № 73 повідомляємо наступне. Під час розгляду пропозиції учасника на відповідність вимогам встановленим у тендерній документації та законодавству замовник керується принципами визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відхилення тендерних пропозицій учасників, що не відповідають вимогам статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» це обов’язок, а не право замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 45ac67cdd31b4669b2d07545ecd1ce57
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-13-000661-c.c3
Назва: Скарга
Вимога:
Розуміючи, що Ви дуже зайнята людина, займаєте відповідальну посаду. Прошу Вас надати протокол засідань тендерного комітету, зокрема протоколи розкриття, оцінки та акцепту тендерних (цінових) пропозицій щодо предмету закупівлі. Вдячний за відповідь З повагою! М. Кобзар
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду скарги учасника торгів – ФОП КОБЗАР МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ: на вимогу учасника торгів ФОП Кобзар М.К. від 06.04.2017 щодо надання протоколів засідань тендерного комітету зокрема, протоколи розкриття, оцінки та акцепту тендерних (цінових) пропозицій щодо предмету закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, частиною 1 статті 28 цього Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 4 визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Складання протоколу розгляду тендерних пропозицій передбачено лише у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з частиною 6 статті 28 цього Закону. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо надання документів

Номер: de69a72373304c5d92fbe2f21dfd60b0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-13-000661-c.c2
Назва: Щодо надання документів
Вимога:
Надайте назву фірми яка здійснювала проектно-кошторисні розрахунки, щодо предмету закупівлі. Дякую за розуміння! З повагою М. Кобзар
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду скарги учасника торгів – ФОП КОБЗАР МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ: на вимогу учасника торгів ФОП Кобзар М.К. від 05.04.2017 щодо надання назви фірми яка здійснювала проектно-кошторисні розрахунки щодо предмету закупівлі пояснюємо наступне. Тендерна документація містить вичерпну інформацію щодо про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 6ee9eea2cc5646d8a19a3518714e5b4d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-13-000661-c.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Уважно вивчивши протокольне рішення №73, звертаємося до Вас за роз'ясненнями! Надайте деталізовану відповідь, щодо дискваліфікації. Заздалегідь вдячний за розуміння М. Кобзар
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду скарги учасника торгів – ФОП КОБЗАР МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ: На вимогу учасника торгів ФОП Кобзар М.К. від 05.04.2017 щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пояснюємо наступне. Тендерна пропозиція ФОП Кобзар М.К. відхилена Протокольним рішенням уповноваженої особи Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 05.04.2017 № 73 на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації. Так, Замовником у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статтею 17 Закону. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством визначено у Додатку № 1 тендерної документації та інформацію про відсутність підстав, визначених у ст. 17 Закону Учасник необхідно надавати відповідно до Додатку № 2 тендерної документації. По-перше, з метою документального підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази Замовником вимагається надання довідки в довільній формі з переліком наявної або залученої на договірних підставах техніки або обладнання, яке буде безпосередньо залучено при виконанні обсягу робіт визначених технічної специфікацією відповідно до Додатку № 4. Для виконання обсягу робіт визначених технічної специфікацією необхідно залучення відповідної техніки, а саме: котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т, екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу з місткістю ковша 0,25 м³ , автогрейдери середнього типу потужністю 99 кВт, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння з тиском до 686 кПа та продуктивністю 2,2 м³/хв, котки дорожні самохідні вібраційні гладкольцеві масою 13т, машини поливально-мийні місткістю 6000л, крани на автомобільному ході вантажоподьйомністю 6, 3 т, трактори на гусеничному ходу потужністю 59 кВт тощо, що підтверджується розрахунками Договірної ціни «Капітальний ремонт тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до провулка Аркадійського) у м. Одесі», що здійснюється в 2017- 2018 р.р., розміщених у складі пропозицій учасника ФОП Кобзар М.К. у файлі під назвою «Кошториси». Проте, наявність відповідної техніки та обладнання у підприємця ФОП Кобзар М.К. жодним чином не підтверджена. Так у довідці довільної форми Вих.№ 28/03/2017/01-1 відповідна техніка та обладнання не зазначено та також, у складі тендерної пропозиції відсутні договори оренди про залучення необхідної техніки та обладнання. По-друге, з метою документального підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається надання довідки довільної форми з переліком працівників, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та до довідки обов’язково надаються копії трудових книжок, допусків тощо. Для виконання обсягу робіт визначених технічної специфікацією необхідно витрати труда робітників-будівельників в загальній кількості 5670,55 людино-годин, в тому числі: витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин 562,78 людино-годин та витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезення ґрунту і будівельного сміття 467,58 людино-годин тощо, що підтверджується розрахунками Договірної ціни «Капітальний ремонт тротуару вул. Посмітного (на ділянці від Фонтанської дороги до провулка Аркадійського) у м. Одесі», що здійснюється в 2017 – 2018 р.р., розміщених у складі пропозицій учасника ФОП Кобзар М.К. у файлі під назвою «Кошториси». При цьому, у довідці довільної форми ФОП Кобзар М.К. Вих. № 28/03/2017/02-1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено жодного робітника для здійснення керування та обслуговування автотранспорту. Крім того, на працівників зазначених у довідці не надано жодного документу передбаченого вимогами тендерної документації, як то копії трудових книжок, допусків тощо. По-третє, з метою документального підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору щодо виконання робіт з капітального ремонту доріг (вулиць, тротуарів, провулків, внутрішньоквартальних проїздів) Замовником вимагалось довідка довільної форми, яка повинна підтверджуватися сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, листа - відгуку від замовника про його виконання Крім того, документацією чітко визначено, що аналогічними вважаються договори на виконання капітального ремонту автомобільних доріг (вулиць, тротуарів, провулків, внутрішньоквартальних проїздів). У складі пропозиції ФОП Кобзар М.К. надано довідку в довільній формі з визначенням виконання трьох договорів, а саме: 1. Новебудівництво Соціально-культурного центру в с. Карпилівка, Камінь-Каширського р-ну; 2. Капітальний ремонт тротуару по вул. Залізнична у м. Ланівці; 3. Добудова Ростанської ЗОШ І-ІІІ ст. Уважно розглянувши надані у складі пропозиції документи на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документального підтвердженого досвіду відповідно до визначеного Замовником предмету закупівлі, аналогічним договором можливо вважати договір на виконання капітального ремонту тротуару по вул. Залізнична у м. Ланівці проте, до зазначеного договору не надано копії довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та листа - відгуку від замовника про його виконання. По-четверте, учасником торгів ФОП Кобзар М.К. не надано довідку в довільній формі з повним переліком відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зміст якої, визначено п. 1 Додатку № 2 тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Задоволено