• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. ДК 021:2015: 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень

Завершена

1 806 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 068.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2020 15:12 - 21.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога щодо порушення

Номер: fbe09347d6b64fc7ae09fabd3993d0a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-011406-c.c1
Назва: вимога щодо порушення
Вимога:
Відповідно до вашого протоколу № 62 від 30.12.2020 року щодо розгляду на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації у закупівлі UA-2020-12-09-011406-c ви відхиляєте тендерну пропозицію Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» . Ми вважаємо дане рішення не відповідає вимогам чинного законодавства. У вашій тендерній документації в розділі IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції 9) довідки в довільній формі на бланку підприємства за підписом керівника учасника (уповноваженої посадової особи учасника) про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Ми надали дану довідку № 99 від 23.12. 2020 року з таким змістом: Підприємство об’єднання громадян “Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель” повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Згідно словника української мови ДОВІ́ЛЬНИЙ, а, е. 1. Нічим не обмежений 2. Який виникає, здійснюється за власним бажанням. 3. Який не випливає з чого-небудь; необґрунтований, позбавлений аргументації. Та згідно термінів визначених в діловодстві: Довідка - документ інформаційного характеру, який описує та встановлює факти та події. Виходячи з цього ми надали довідку в довільній формі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.05.2015 року № 922-VIII передбачає довідку про захист довкілля Стаття 22.Тендерна документація 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Новий закон Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель Документ 114-IX, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2020 Стаття 22. Тендерна документація не передбачає необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Взагалі в Законі вимоги про захист довкілля в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачено. Просимо звернути увагу на наше звернення та розглянути всі вимоги згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ з додатковою інформацією про причини невідповідності пропозиції підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» умовам тендерної документації у закупівлі UA-2020-12-09-011406-c, за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання) Розглянувши вимогу підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» (далі – Учасник) надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, у закупівлі UA-2020-12-09-011406-c (далі – Закупівля) за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання) (далі – Тендерна документація) Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі – Замовник) надає додаткову інформацію відповідно до положень частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) про таке. 09.12.2020 Замовником оголошено Закупівлю на суму 1 806 800,00 грн за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прилеглих територій (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання) (далі – Предмет закупівлі). Предмет закупівлі передбачає умову про те, що послуга із прибирання надається на 26 об’єктах Замовника. Замовником у Тендерній документації передбачено, що до обов’язків виконавця послуги із прибирання будуть входити наступні обов’язки (окрім іншого), а саме:  прибирання службових приміщень (в тому числі: підмітання і миття підлоги, в кабінетах очищення урн від сміття і транспортування сміття в установлене місце);  обслуговування санітарних вузлів (в тому числі: очищення урн від сміття і транспортування сміття в установлене місце, обробка санвузлів дезінфікуючими засобами);  утримання прилеглої території (в тому числі: прибирання сміття з газонів, підмітання і згрібання листя, очищення від сміття території). Враховуючи кількість персоналу та відвідувачів Замовника, обсяги документообігу, загальні площі, які будуть прибиратися щоденно та площі прибудинкових територій (на 26 об’єктах) тощо у Замовника є усі підстави припустити, що в процесі його діяльності (у тому числі експлуатації будівель/приміщень/обладнання) будуть в значній кількості утворюватися речовини, матеріали і предмети (сміття), які можна кваліфікувати як відходи (стаття 1 Закону України «Про відходи»). Відповідно до положень абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною п’ятою статті 23 Закону передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Так, Замовником до складу Тендерної документації включено вимогу про те, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та шляхом завантаження файлів, а саме (окрім іншого): довідки в довільній формі на бланку підприємства за підписом керівника учасника (уповноваженої посадової особи учасника) про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Окрім іншого, Тендерна документація містить Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (додаток № 1 до Тендерної документації). Передбачено, що при наданні послуг з прибирання повинні бути виконані наступні умови, а саме: 1. Задіяні професійні фахівці. 2. Обладнання, миючий інструмент та інвентар надаються Учасником. 3. Всі миючі, дезінфікуючі засоби та пакети для сміття надаються Учасником. 4. Технологічне обладнання та інвентар, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинні мати сертифікат відповідності. 5. Дотримуватись вимог Закону України «Про оплату праці». 6. Роботи повинні проводитись згідно з вимогами наступних нормативних документів:  норм з охорони праці;  інструкцій з пожежної безпеки;  норм з охорони навколишнього природного середовища;  Державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів;  норм виробничої санітарії;  Закону України «Про охорону праці»;  Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;  Закону України «Про відходи»;  Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Так, відповідно до положень статті 10 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» екологічні права громадян забезпечуються (окрім іншого) обов'язком центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій здійснювати технічні та інші заходи для запобігання шкідливому впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, виконувати екологічні вимоги при плануванні, розміщенні продуктивних сил, будівництві та експлуатації об'єктів економіки. Статтею 5 Закону України «Про відходи» передбачено, що основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обґрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку. До основних напрямів державної політики щодо реалізації зазначених принципів належить (окрім іншого) забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними. Згідно з приписами частини другої статті 22 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» у процесі експлуатації виробничих, побутових та інших приміщень, споруд, обладнання, устаткування, транспортних засобів, використання технологій їх власник зобов'язаний створити безпечні і здорові умови праці та відпочинку, що відповідають вимогам санітарних норм, здійснювати заходи, спрямовані на запобігання захворюванням, отруєнням, травмам, забрудненню навколишнього середовища. Таким чином, беручи до уваги специфіку Предмету закупівлі (необхідність поводження із сміттям/відходами), наявність у чинному законодавстві вимог щодо запобігання шкідливому впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, керуючись своїм правом передбаченим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону Замовником включено до Тендерної документації інформацію про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Завантажена Учасником у складі тендерної пропозиції довідка про захист довкілля № 99 від 23.12.2020 року не містить жодних гарантій застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції (документу). Враховуючи, що в складі тендерної пропозиції Учасника інший документ щодо гарантій застосування заходів із захисту довкілля відсутній, то у Замовника є усі підстави вважати, що довідка про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором учасником не подана (не завантажена), а учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. ________________________
Статус вимоги: Не задоволено