• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво ліній електропередач ДК021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Завершена

188 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 880.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2020 15:12 - 15.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Безпідставна дискваліфікація при допорогових закупівлях

Номер: 2ddc89050a4240388e746635c450eb44
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-002785-b.b2
Назва: Безпідставна дискваліфікація при допорогових закупівлях
Вимога:
Шановний О.С. Сальков доводимо до вашого відома, Фізична особа-підприємець Бондар Владислав Анатолійович код за ДРФО:3414404854 під час підприємницької діяльності перебуває у статусі Юридичної особи, тому Угода між ФОП Бондар В.А. та ТОВ «Карачюн» не порушує вимоги ЗУ «Про державні закупівлі» Надаємо посилання на «МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Р О З' Я С Н Е Н Н Я, Статус фізичної особи – підприємця: проблеми застосування законодавства» яке знаходиться за посиланням і є дійсним на сьогоднішній день https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0012323-11#Text «Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку» «Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа - підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання".» "Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків. При цьому решта прав та обов'язків фізичної особи, що становлять її правоздатність як людини, набуваються та виконуються нею поза межами здійснення господарської діяльності, в порядку реалізації нею її цивільної дієздатності, передбаченої Цивільним кодексом України ( 435-15 ), та регулюються ним. Останнє випливає зі змісту частини третьої статті 45 Господарського кодексу України ( 436-15 ), відповідно до якої щодо громадян положення цього кодексу поширюються на ту частину їх діяльності, яка за своїм характером є підприємницькою.» Висновок: «Отже, беручи до уваги наведені матеріали можна зазначити, що фізична особа - підприємець в цивільно-господарських відносинах є різностороннім учасником. Принципи здійснення ним підприємницької діяльності роблять його подібним до юридичних осіб, тоді як в приватних відносинах, незважаючи на будь-які зміни в його статусі, він залишається бути громадянином - фізичною особою. А тому, слід чітко розмежовувати ці різні сфери відносин. Вбачається, що на підставі правила, встановленого у статті 51 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), до фізичних осіб - підприємців слід застосовувати норми спеціального (господарського) законодавства, якщо предметом регулювання безпосередньо є їх підприємницька діяльність. Натомість, слід брати до уваги норми цивільного законодавства, якщо предмет регулювання виходить за межі підприємницької діяльності, зачіпаючи приватні інтереси суб'єкта, та в повній мірі врегульовується нормами Цивільного кодексу України ( 435-15 ).» Тому враховуючи вище викладене повідомляймо, що у даному випадку ФОП Бондар Владислав Анатолійович перебуває у статусі юридичної особи, тому Угода між ФОП Бондар В.А. та ТОВ «Карачун» є законною. Стосовно обсягу робіт субпідрядником/співвиконавцем у разі залучення то ЗУ «Про державні закупівлі» не регулює дану вимогу, та не зобов’язує надавати в тендерній пропозиції. Від Замовник також в тендерній документації відсутня вимога до учасників надання обсягу робіт субпідрядником/співвиконавцем у разі залучення тому ФОП Бондар В.А. і не надав даний документ. Виходячи з вищевикладеного Ліцензія та Дозвіл фірми ТОВ «Карачюн» який ФОП Бондар В.А. надав у тендерній пропозиції згідно ст. 41, ч.2 п.2 ЗУ «Про державні закупівлі» «2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.» Що стосується «3)ФОП Бондар Владислав Анатолійович згідно з реєстраційними документами не є платником ПДВ, але в комерційній пропозиції надає суму з ПДВ. Даний факт є суттєвим в оцінці пропозицій, що також підтверджує невідповідність пропозиції даного Учасника.» Відповідно до частини першої статті 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Ціна була зазначенна відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»на єлектронному майданчику без порушень. Відповідно до частини другої статті 26 Закону кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до частини шостої статті 26 Закону тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено:17.12.2020 року. Також шановний Замовнику звертаємо вашу увагу на те, що у «Додаток 3» Цінова пропозиція яку ми завантажили у тендерній пропозиції неодноразово зазначено, що ціна пропозиції без ПДВ та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Звертаємо Вашу увагу на те, що «Додаток 2» Проект договору теж зазначена ціна без ПДВ, та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Також у складі тендерної пропозиції надано Договірна ціна, локальний кошторис, відомсть ресурсів в яких зазначено що ціна пропозиції без ПДВ та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Тому враховуючи вище викладене пропозиція подана без ПДВ. Таким чином, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ що надана тому зазначенена причина не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Враховуючи вище викладене вимагаємо: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 23.12.2020 року визнати недійсним. 2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФОП Бондар В.А. У разі прийняття не законного рішення, Ми звернемося до Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4, Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт, Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 37 ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі», для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об'єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи; Згідно ст.118 Господарського кодексу України, об’єднання підприємств є юридичною особою та проходить державну реєстрацію відповідно до законодавства. Вами не надано документів, які свідчать про створення Вами та ТОВ «Карачун» об’єднання, яке є юридичною особою, та, відповідно, пройшло державну реєстрацію та відомості про яке містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб-підприємців та громадських формувань. Вищезазначеною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» об’єднанням без створення юридичної особи, є саме об’єднання юридичних осіб – нерезидентів. Пунктом 14.1.122. Податкового кодексу України встановлено, що нерезиденти - це: а) іноземні компанії, організації, утворені відповідно до законодавства інших держав, їх зареєстровані (акредитовані або легалізовані) відповідно до законодавства України філії, представництва та інші відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території України; б) дипломатичні представництва, консульські установи та інші офіційні представництва інших держав і міжнародних організацій в Україні; в) фізичні особи, які не є резидентами України. Таким чином, ані ФОП Бондар В.А., ані ТОВ «Карачун» не відповідають ознакам нерезидента. Таким чином, об’єднання на підставі угоди, укладеної між ФОП Бондар В.А. та ТОВ «Карачун» не може бути учасником закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником закупівлі № UA-P-2020-12-09-010688-c є ФОП Бондар Владислав Анатолійович Учасником не додано ліцензії або окремого дозволу, необхідних для виконання послуг, які закуповуються, або довідки, що за оголошеним предметом закупівлі учасник не повинен мати ліцензії або окремого дозволу. Таким чином, підстави для відміни протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 23.12.2020 відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.01.2021 10:43
Вимога
Відкликано скаржником

Безпідставна дискваліфікація при допорогових закупівлях

Номер: 68d3a404874a45e9bbc57770c48084c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-002785-b.a1
Назва: Безпідставна дискваліфікація при допорогових закупівлях
Вимога:
Пунктом 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція. Шановний О.С. Сальков доводимо до вашого відома, Фізична особа-підприємець Бондар Владислав Анатолійович код за ДРФО:3414404854 під час підприємницької діяльності перебуває у статусі Юридичної особи, тому Угода між ФОП Бондар В.А. та ТОВ «Карачюн» не порушує вимоги ЗУ «Про державні закупівлі» Надаємо посилання на «МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Р О З' Я С Н Е Н Н Я, Статус фізичної особи – підприємця: проблеми застосування законодавства» яке знаходиться за посиланням і є дійсним на сьогоднішній день https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0012323-11#Text «Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку» «Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа - підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання".» "Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків. При цьому решта прав та обов'язків фізичної особи, що становлять її правоздатність як людини, набуваються та виконуються нею поза межами здійснення господарської діяльності, в порядку реалізації нею її цивільної дієздатності, передбаченої Цивільним кодексом України ( 435-15 ), та регулюються ним. Останнє випливає зі змісту частини третьої статті 45 Господарського кодексу України ( 436-15 ), відповідно до якої щодо громадян положення цього кодексу поширюються на ту частину їх діяльності, яка за своїм характером є підприємницькою.» Висновок: «Отже, беручи до уваги наведені матеріали можна зазначити, що фізична особа - підприємець в цивільно-господарських відносинах є різностороннім учасником. Принципи здійснення ним підприємницької діяльності роблять його подібним до юридичних осіб, тоді як в приватних відносинах, незважаючи на будь-які зміни в його статусі, він залишається бути громадянином - фізичною особою. А тому, слід чітко розмежовувати ці різні сфери відносин. Вбачається, що на підставі правила, встановленого у статті 51 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), до фізичних осіб - підприємців слід застосовувати норми спеціального (господарського) законодавства, якщо предметом регулювання безпосередньо є їх підприємницька діяльність. Натомість, слід брати до уваги норми цивільного законодавства, якщо предмет регулювання виходить за межі підприємницької діяльності, зачіпаючи приватні інтереси суб'єкта, та в повній мірі врегульовується нормами Цивільного кодексу України ( 435-15 ).» Тому враховуючи вище викладене повідомляймо, що у даному випадку ФОП Бондар Владислав Анатолійович перебуває у статусі юридичної особи, тому Угода між ФОП Бондар В.А. та ТОВ «Карачун» є законною. Стосовно обсягу робіт субпідрядником/співвиконавцем у разі залучення то ЗУ «Про державні закупівлі» не регулює дану вимогу, та не зобов’язує надавати в тендерній пропозиції. Від Замовник також в тендерній документації відсутня вимога до учасників надання обсягу робіт субпідрядником/співвиконавцем у разі залучення тому ФОП Бондар В.А. і не надав даний документ. Виходячи з вищевикладеного Ліцензія та Дозвіл фірми ТОВ «Карачюн» який ФОП Бондар В.А. надав у тендерній пропозиції згідно ст. 41, ч.2 п.2 ЗУ «Про державні закупівлі» «2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.» Що стосується «3)ФОП Бондар Владислав Анатолійович згідно з реєстраційними документами не є платником ПДВ, але в комерційній пропозиції надає суму з ПДВ. Даний факт є суттєвим в оцінці пропозицій, що також підтверджує невідповідність пропозиції даного Учасника.» Відповідно до частини першої статті 26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Ціна була зазначенна відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»на єлектронному майданчику без порушень. Відповідно до частини другої статті 26 Закону кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до частини шостої статті 26 Закону тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено:17.12.2020 року. Також шановний Замовнику звертаємо вашу увагу на те, що у «Додаток 3» Цінова пропозиція яку ми завантажили у тендерній пропозиції неодноразово зазначено, що ціна пропозиції без ПДВ та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Звертаємо Вашу увагу на те, що «Додаток 2» Проект договору теж зазначена ціна без ПДВ, та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Також у складі тендерної пропозиції надано Договірна ціна, локальний кошторис, відомсть ресурсів в яких зазначено що ціна пропозиції без ПДВ та становить 186 000 (сто вісімдесят шість тисяч) 00 коп. Тому враховуючи вище викладене пропозиція подана без ПДВ. Таким чином, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ що надана тому зазначенена причина не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Враховуючи вище викладене вимагаємо: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 23.12.2020 року визнати недійсним. 2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФОП Бондар В.А. У разі прийняття не законного рішення, Ми звернемося до Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4, Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10, Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт, Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Відправлена помилково
Дата скасування: 28.12.2020 22:50