• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

44320000-9 (Кабель силовий)

Детальний опис зазначено у Документації, що додається

Торги не відбулися

6 085 107.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 121 702.15 UAH
Період оскарження: 02.03.2017 17:55 - 06.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: b32f58c0bb994d7593342085412d1532
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001827-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ТОВ ВП «Електротехніка» вивчаючи тендерну документацію (№ UA-2017-03-02-001827-a) на участь у торгах що проводиться філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на закупівлю силового кабелю знайшла недоліки. Відповідно Додатку 2 запланований до постачання асортимент продукції було об’єднано в один лот, зокрема, - було додано специфічну позицію - провід ПБСМ-95. Провід ПБСМ має обмежений спектр використання, а саме – для електропостачання залізничних доріг, і відповідно мала кількість підприємств його виготовляє. З метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», недопущення дискримінації серед потенційних учасників, просимо розділити вказану до постачання номенклатуру на лоти відповідно до типу продукції – окремо АСБл-10 та АВБбШв-1 та окремо провід ПБСМ-95. Ці зміни дозволять забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та підвищити ефективність закупівлі. У випадку невиконання даної вимоги, будемо вимушені оскаржувати результати процедури а Антимонопольному комітеті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розбиття за лотами у даній закупівлі не передбачено. Дана закупівля передбачає придбання повного асортименту товару що вимагається, а не окремої його частини
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено

Вимога про внесення змін до тенденрної документації

Номер: bd53c416f80543b7be6e828c7d5c6607
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-02-001827-a.a2
Назва: Вимога про внесення змін до тенденрної документації
Скарга:
Замовник - Регіональна Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» розмістив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - код ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція. Замовник опублікував тендерну документацію щодо проведення даних відкритих торгів. При вивчені цієї документації ТОВ «Мастер-Кабель Україна» виявило вимоги Замовника, які унеможливлюють конкуренцію серед Учасників торгів, тобто дискримінаційні вимоги. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник бажає закупити Кабелі силові з алюмінієвими жилами та провід ПБСМ-95. В тендерній документації Замовником зазначено предмет закупівлі за основним словником ДК 021:2015 – 44320000-9 Кабелі силові та супутня продукція, однак провід ПБСМ-95 відноситься не до категорії силових кабелів, а до категорії електричні поводи – 44318000-2 згідно ДК 021:2015. Таким чином, позиція «Провід ПБСМ-95» має бути виділена в окремий лот. Слід зазначити, про високу монополізацію ринку виробників проводу ПБСМ-95. Даний провід має дуже обмежений спектр використання, а саме – для електропостачання залізничних доріг і для його виробництва необхідно погодження ТУ з «Укрзалізницею». Наказом Міністерства транспорту України від 10.05.99 № 244 затверджений Галузевий стандарт України 32.0.08.001-97 "Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України" (надалі – ГСТУ 32.0.08.001-97). Відповідно до розділу 1 ГСТУ 32.0.08.001-97 цей стандарт установлює вимоги до порядку, зокрема: - замовлення для потреб залізничного транспорту загального користування продукції виробничо-технічного призначення чи нової техніки в інших міністерствах (відомствах) або на підприємствах інших (недержавних) форм власності; - розробки, узгодження та затвердження технічних завдань (ТЗ) на виконання відповідних робіт, їх звітності по етапах та приймання робіт; - розробки, експертизи та передачі на підприємства-виробники відповідної технічної документації на виготовлення вказаної вище продукції. Згідно з підпунктом 7.6.8 пункту 7.6 розділу 7 ГСТУ 32.0.08.001-97 необхідність та порядок створення розробником ТУ на продукцію серійного та іншого призначення зазначені у розділах 3 та 4 ДСТУ 1.3. В разі необхідності ТУ можуть розробляти Головні проектно-конструкторські організації УЗ (згідно з напрямками їх робіт) за участю інших її Головних організацій та спеціалістів відповідних підприємств. ТУ на продукцію можуть бути розроблені до або після її випробувань. За їх результатами у ТУ можуть вноситись зміни або доповнення, що узгоджуються згідно п. 9.3.21 цього стандарту. Необхідність представлення на прийомку продукції ТУ та іншої технічної документації зазначається у ТЗ. Необхідність розроблення інших документів на основі ТЗ визначається замовником за узгодженням із виробником. Єдиним виробником марки даного проводу в Україні є ТОВ «Крок-ГТ». Крім того, лише ТОВ «Крок-ГТ» змогло погодити ТУ для виробництва проводу ПБСМ-95. Таким чином, включення проводу ПБСМ-95 до предмету закупівлі ДК 021:2015 – 44320000-9 Кабелі силові та супутня продукція не лише суперечить ДК 021:2015, а й значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки на території України є лише один виробник даного проводу. Скаржник - ТОВ «Мастер-Кабель Україна» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку силових кабелів згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак включення до тендерної документації проводу ПБСМ-95 позбавляє ТОВ «Мастер-Кабель Україна» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання силових кабелів та проводу ПБСМ в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання силових кабелів та проводу ПБСМ. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позиції «Провід ПБСМ-95» в окремий лот. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 9 ст. 18 «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Зобов’язати Замовника – Регіональну Філію «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі кабелів силових код ДК 021:2015: 44320000-9 (ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-02-001827-а) шляхом виділення позиції «Провід ПБСМ-95» в окремий лот. Додається: тендерна документація, платіжне доручення про оплату за подання скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.04.2017 20:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.04.2017 20:55
Автор: ТОВ "МАСТЕР-КАБЕЛЬ УКРАЇНА", Каратнюк Сергій +380996275478 masterkabel-tender@ukr.net