-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами .
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2020 13:41 - 15.12.2020 09:00
Вимога
Вирішена
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Номер:
086db9b0356f4ae0b831f523501648ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-004154-a.c1
Назва:
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради, Код ЄДРПОУ: 01991501. Адреса: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Кибальчича, будинок 16
2.Номер закупівлі: UA-2020-12-09-004154-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-12-09-004154-a за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В Додатку 2 Оголошення зазначено про наступне:
Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1.· Цінова пропозиція. Якщо під час аукціону суму буде зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після закінчення аукціону.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо: внести зміни до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_оновлена цінова_ОЦК Житомир.pdf 11.12.2020 14:34
Дата подачі:
11.12.2020 14:34
Вирішення:
Зміни до Додатку 2 внесені
Статус вимоги:
Задоволено