• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення по проспекту Василя Порика, 13 «Б»

Капітальний ремонт приміщення по проспекту Василя Порика, 13 «Б» код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2017 15:02 - 31.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення по обранню переможцем ТОВ "Віліябуд"

Номер: a61a9f4aa71446439eb1b8d4d825ee9a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-20-001609-b.b3
Назва: Оскарження рішення по обранню переможцем ТОВ "Віліябуд"
Вимога:
1)ТОВ "Віліябуд" не надало копію відповідного кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника, а тільки копію сертифіката інженера - проектувальника в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. В додатку1, табл.1, п.2 до тендерої документації зазначено, що потрібно надати саме копію відповідного кваліфікаційного сертифікату інженера-кошторисника. 2) Відсутній розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, як цього вимагає Тендерна документація п.6, розділ 3. 3) Підпис директора Бєльтюкова Д.В. поставлений на Статуті, протоколі загальних зборів №16/01 та на наказі по особовому складі №1 не співпадає з підписом уповноваженої особи, який проставлений на всіх сторінках документації пропозиції ТОВ"Віліябуд", крім того не зазначено прізвище, ініціали та посада цієї особи, відповідно до вимог п.1, розділу 3 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі- Тендерний комітет) уважно розглянута вимога від 07.04.2017 року № UA-2017-03-20-001609-b.b3. за результатами опрацювання інформуємо про наступне. до п. 1 З метою всебічного дослідження питання Тендерним комітетом проведено низку узгоджувальних консультацій з установами дотичними та компетентними у питаннях розроблення проектної документації на будівництво. Зокрема, Управлінням Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» та ТОВ «Науково-виробничою фірмою «Інпроект». Відповіднодо отриманих роз’яснень, повідомляємо про наступне Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог. За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку, розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. З урахуванням цього визначена персональна відповідальність за правопорушення ГІПа. Зокрема, нещодавно прийнятим Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» стаття 96-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення викладена в новій редакції та передбачає відповідальність за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті, розробленої з порушенням вимог законодавства, містобудівної документації, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, будівельних норм, державних стандартів і правил, а також заниження категорії складності об'єкта будівництва. Одночасно, пунктом 4.3 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень: - архітектурним і містобудівним вимогам, визначеним у містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки та іншим вихідним даним; - вимогам чинних будівельних норм та нормативних документів; - основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії; - вимогам з охорони праці та експлуатаційної надійності. При цьому слід зауважити, що під безпекою експлуатації мається на увазі здатність об’єкта протягом встановленого терміну експлуатації (терміну використання об’єкта за функціональним призначенням) зберігати необхідні експлуатаційні якості (підп.4.1.3 п. 4.1 ДБН В.1.2-14-2009), а також вимогам експлуатаційної безпеки (п.п.4.1 п. 4 ДБН В.1.2-9-2008), охорони праці та експлуатаційної надійності. Шляхи досягнення основних вимог до об’єктів зазначаються у пояснювальній записці до проектної документації у розділі із забезпечення надійності та безпеки. Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт з інженерно-будівельного проектування може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами). В разі призначення сертифікованого інженера-проектувальника ГІПом, він зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм, які стосуються об’єкта, що проектується. Обов’язковість комплексного забезпечення виконання основних вимог до об’єкта не залежить від особистої спеціалізації ГІПа і повинна стосуватись всіх рішень щодо інженерно-будівельного проектування об’єкту, по якому сертифікований фахівець призначений ГІПом. Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим за умов дотримання вищезазначених норм. до п. 2 Відповідно до отриманих пояснень від ТОВ «ВІЛІЯБУД», у складі кошторисної документації та в електронному файлі .imd наявний розрахунок загальновиробничих витрат з урахуванням аналітичних даних бухгалтерського обліку за 2016 рік сторінки 147-148 завантаженого основного файлу. до п. 3 Тендерний комітет звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «ВІЛІЯБУД» щодо підпису уповноваженої особи – директора Бєльтюкова Д.В. Листом від 10.04.2017 року ТОВ «ВІЛІЯБУД» підтвердила справжність підпису, а видозмінність пояснила кількістю та швидкістю підписання. Акцентуємо Вашу увагу, що тези не співпадіння підпису викладені Вами в пункті 3 базуються виключно на припущеннях. Заперечення щодо ідентифікації підпису доцільно підтверджувати графологічною експертизою. Додатково, вважаємо за доцільне акцентувати увагу на те, що Тендерним комітетом проведено вивчення досвіду ТОВ «ВІЛІЯБУД» в контексті виконання аналогічних договорів шляхом вибіркового спілкування із чотирма замовниками на предмет якості виконання робіт. Адже якість та ціна пропозиції є одними із основних критеріїв оцінки тендерних пропозицій. Допущені помилки ТОВ «ВІЛІЯБУД» в оформленні тендерної пропозиції вважаємо формальними (несуттєвими) та такими, що не впливають на зміст пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиціїї

Номер: 75e873711fc5480abd7207098f54d3a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-20-001609-b.b2
Назва: Невідповідність пропозиціїї
Вимога:
Прошу звернути увагу на відсутність деяких документів в тендерній пропозиції ТОВ РЕМ-КОМФОРТ: копії Статуту,договірної ціни та всіх необхідних розрахунків, довідки про захист довкілля, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято до уваги. Станом на сьогодні , триває процес розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови.

Номер: a0084604bea34fa991010b8550866b76
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-20-001609-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови.
Вимога:
Просимо змінити умови тендерної документації , а саме: 1) Обмеження виконання аналогічних договорів періодом 2015 – 2016 років (чи будь-яким іншим періодом) 2) Обмеження виконання аналогічних договорів з контрагентами - бюджетними установами 3) Підтвердження аналогічних договорів наданням копій довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Виходячи з того, що не бюджетні установи не зобов'язані використовувати ці форми у своїй діяльності. Ми вважаємо, що перераховані вимоги обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А це в свою чергу порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінацію учасників. Прикладом такої подібної дискримінації є рішення АМКУ 589-р/пк-ск від 30.05.2014.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі- КМЦСССДМ) уважно опрацьовано Вимогу від 24 березня 2017. За результатами розгляду, інформуємо про внесення змін до Тендерної документації відповідно до позицій зазначених у Вимозі. Додатково, доцільно акцентувати увагу на те, що рішення Антимонопольного комітету України від 589 р/пк-ск від 30.05.2014, на яке міститься посилання у Вимозі, не дотичне/не подібне до питання предмету змін умов Тендерної документації, адже у п. 3 Кваліфікаційних вимог до учасника процедури закупівлі Тендерної документації КМЦСССДМ не було встановлено кількісний показник (ліміт) копій аналогічних договорів.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2017 09:43
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі- КМЦСССДМ) уважно опрацьовано Вимогу від 24 березня 2017. За результатами розгляду, інформуємо про внесення змін до Тендерної документації відповідно до позицій зазначених у Вимозі. Додатково, доцільно акцентувати увагу на те, що рішення Антимонопольного комітету України від 589 р/пк-ск від 30.05.2014, на яке міститься посилання у Вимозі, не дотичне/не подібне до питання предмету змін умов Тендерної документації, адже у п. 3 Кваліфікаційних вимог до учасника процедури закупівлі Тендерної документації КМЦСССДМ не було встановлено кількісний показник (ліміт) копій аналогічних договорів.
Задовільнена: Так