• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обстеження і діагностування портових кранів, код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань

Довідки з технічних питань щодо предмета закупівлі:Харакозов Павло Юрійович – начальник технічної служби ДП "БМТП", тел.(06153)62-5-89 . Кількість - 6 видів послуг (52 одиниці). Послуги надаються поетапно, на підставі заявки Замовника, не пізніше 4-х робочих днів з дня отримання заявки Виконавцем. Строк дії договору - по 31 грудня 2021 року включно. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 2 Тендерної документації та Додатку 4 тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Технічна документація, а також документи, викладені в оригіналі російською мовою, що видані учаснику або складені учасником, не потребують перекладу українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%.

Торги не відбулися

527 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2020 13:06 - 30.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 41b91565c71f47ab80291c999a812575
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-007713-c.c2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику. На сторінці 8 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо необхідності підтвердження Учасником статусу Уповноваженої експертної організації на підставі Наказу Держгірпромнагляду або органів Держпраці. Разом з тим, відповідний Наказ видавався виключно до 2016 року на підставі "Порядку визначення уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687", затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 17.05.2005 N 87. Відповідний Наказ скасовано 22.06.2016 р. на підставі Рішення Державної регуляторної служби України від 22.06.2016 № 7 "Про необхідність усунення Міністерством соціальної політики України порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»". Таким чином, починаючи з 22.06.2016 року Накази про присвоєння статусу Уповноважених експертних організацій не видаються, у зв'язку зі скасуванням Порядку їх видачі. Таким чином, наявність в тендерній документації вимоги щодо необхідності підтвердження статусу Уповноваженої експертної організації на підставі відповідного Наказу Держпраці або Держгірпромнагляду є дискримінаційною, оскільки надає можливість для участі в Закупівлі обмеженому колу експертних організацій. Окремо зазначаємо, що вимоги до експертних організацій визначені у "Вимогах до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва", затверджених Наказом Міністерства Соціальної политики України від 12.04.2018 № 507. Відповідно до зазначених Вимог, експертні організації не зобов'язані мати Статус Уповноваженої ексертної організації, що присвоюється Наказом Держгірпромнагляду або органами Держпраці. Таким чином, вимога щодо наявності Наказу про присвоєння статусу Уповноваженої експертної організації є дискримінаційною умовою, яка обмежує право на участь в закупівлі експертним організаціям, які розпочали діяльність з експертного обстеження після 22.06.2016 року. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене та з метою усунення з тендерної документації вимог що суперечать принципам здійснення публічних закупівель визначених в статті 5 Закону, просимо: внести зміни до тендерної документації, видаливши дискримінаційну вимогу щодо необхідності підтвердження статусу Уповноваженої експертної орагнізації на підставі відповідного Наказу Держгірпромнагляду або органів Держпраці України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дійсно, на підставі Рішення Державної регуляторної служби України від 22.06.2016 № 7 "Про необхідність усунення Міністерством соціальної політики України порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»" дія Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 17.05.2005 N 87 була скасована. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. З повагою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до діючого законодавства.

Номер: e875f42e043a4b8c88d3c7a4f675680f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-007713-c.c1
Назва: Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до діючого законодавства.
Вимога:
Шановний Замовнику. На сторінці 9 Додатку 1 Тендерної документації Вами висунуто вимогу щодо надання копії атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів відповідно до вимог абзацу другого п.3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року №1107. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що зазначений Порядок, затверджений Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 НЕ регулює правовідносини в сфері експертного обстеження ватнтажопідіймальних механізмів та не може бути застосований до вимог до Учансиків за предметом цієї закупівлі. Порядок проведення експертних обстежень машин, механізмів та устатковування підвищеної небезпеки регулюється постановою КМУ № 687 від 26 травня 2004 р. "Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки." Відповідно до зазначеного Порядку, затвердженого постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 року, ВІДСУТНІ жодні вимоги щодо наявності у експертних організацій акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів. Також відсутні вимоги щодо наявності у експертних організацій атекстатів акредитації органу з інспектування у Вимогах до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, затверджених Наказом Мінсоцполітики від 12.04.2018 № 507. Таким чином, Замовником безпідставно визначено вимогу щодо наявності атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів у відповідності до положень Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 року. Відповідні дії Замовника щодо встановлення безпідставних додаткових вимог до учасників предмету закупівлі є дискримінаційнимим діями, оскільки безпідставно обмежують права на участь у закупівлі учасників, які відповідають вимогам Постанови КМУ № 687 від 26 травня 2004 р. та Наказу Мінсоцполітики № 507 від 12.04.2018 р. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене та з метою усунення з тендерної документації вимог що суперечать принципам здійснення публічних закупівель визначених в статті 5 Закону, просимо: видалити вимогу щодо надання Учасниками закупівлі копії атетстату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги щодо наявності у експертної організації органу з інспектування визначені у наступних документах: Постанова КМУ від 26.10.2011 року №1107 зі змінами від 07.02.2018 року, а саме п.3 «експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства». Наказ Мінсоцполітики від 12.04.2018 №507, зареєстрований в Мінюсті 07.05.2018 за №569/32021, «Про затвердження Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», а саме п.1, розділу ІІ «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона» Наказ Мінекономрозвитку від 30.12.2014 № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні», а саме прийнято як національний стандарт методом «підтвердження» за позначенням ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT) Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування. Отже, вважаючи на вищенаведене та на особливість роботи нашого підприємства в умовах безперервної дії (необхідність відсутності простоїв суден, залізничних вагонів та іншого транспорту, яке веде за собою накладання штрафів на підприємство), ми не в змозі проводити тендери «Обстеження і діагностування портових кранів» по декілька разів на рік, які кожен раз ведуть за собою простої кранів. Тому на підставі п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне вимагати від учасника саме Атестат акредитації органу з інспектування, який буде підтверджувати спроможність виконавця виконувати послуги у разі прийняття вищезазначених Змін, та у будь-якому іншому разі. Згідно з Переліком органів з інспектування (сайт Національного агентства з акредитації України), акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012), умовам, зазначеним у Тендерній документації відповідають більше десяти організацій, які можуть приймати участь у нашій закупівлі. Тому вимоги тендерної документації не є антиконкурентними та дискримінаційними. З повагою.
Статус вимоги: Відхилено