-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
5011 Технічне обслуговування та ремонт автотранспорту
Завершена
2 604 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 325.00 UAH
мін. крок: 0% або 325.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2020 11:04 - 31.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо визнання переможцем учасника
Номер:
96b5a1a789af420fb5b291cfefb8c28b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-004152-c.b2
Назва:
Скарга щодо визнання переможцем учасника
Скарга:
Щодо відміни рішення про визнання переможцем учасника - ТОВ Київкомплект та відхилення пропозиції ТОВ Київкомплект згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АТЦ.pdf 22.01.2021 12:42
- рішення від 25.01.2021 № 1157 + лист Замовнику.pdf 25.01.2021 19:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2021 № 1900.pdf 04.02.2021 16:24
- рішення від 03.02.2021 № 1900.pdf 08.02.2021 19:51
- пояснення КП Житло-сервіс.docx 27.01.2021 16:50
- Пояснення.pdf 27.01.2021 16:50
- 37 рішення АКМУ 2021.pdf 10.02.2021 11:38
- 37 рішення АКМУ 2021.pdf 10.02.2021 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2021 14:34
Дата розгляду скарги:
03.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.01.2021 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2021 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2021 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано від 10.02.2021
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції Учасника - ТОВ Київкомплект
Номер:
18731b6f785b4a25926b6ea5d64b7a0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-004152-c.a1
Назва:
Відхилення пропозиції Учасника - ТОВ Київкомплект
Вимога:
Вимагаємо відмінити неправомірне рішення про визнання Переможцем учасника - ТОВ Київкомплект за Лотом 1, прийняте відповідно до Протоколу № 7 від 13 січня 2021 року та відхилити пропозицію учасника - ТОВ Київкомплект за Лотом 1 згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин:
1. Пропозиція Учасника - ТОВ Київкомплект не завірена відповідним чином ЕЦП/КЕП уповноваженої особи Учасника, що є обов’язковим відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
2. В тендерній документації вказано вимогу «Учасник надає у складі пропозиції конкурсних торгів довідку, в якій зазначить конкретна кількість календарних днів (не діапазон), які Учасник готовий надати для відстрочки платежу.». Учасник - ТОВ Київкомплект у Листі, наданому в складі пропозиції ( файл: Відстрочка платежу.pdf) вказав, що гарантує відстрочку платежу у 180 календарних днів. Також згідно Тендерної документації, а саме згідно Порядку нарахування балів за критерієм «Умови оплати»: від 151 календарного дня до 180 календарних днів – 25 %; більше 180 календарних днів – 30 %.
Відповідно до листа Учасника - ТОВ Київкомплект ( файл: Відстрочка платежу.pdf), ТОВ Київкомплект повинен був мати кількість балів за критерієм «Умови оплати» в розмірі 25%, бо саме в діапазон від 151 календарного дня до 180 календарних днів потрапляє інформація, надана Учасником ТОВ Київкомплект в складі пропозиції. Для отримання 30% за критерієм «Умови оплати» учасник повинен був вказати більш 180 днів відстрочки платежу, тобто 181 день або більше.
Незважаючи на це, Учасник - ТОВ Київкомплект при поданні пропозиції з порушенням вимог тендерної документації самостійно та умисно встановив кількість за балів за неціновим критерієм «Умови оплати» 30%. Це призвело до спотворення результату аукціону, внаслідок чого Учасника - ТОВ Київкомплект отримав найнижчу ціну в результаті неправдиво вказаних даних та умисних дій. Замовник, в свою чергу, не зважив на цей факт при проведені оцінки пропозиції Учасника - ТОВ Київкомплект , чим порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою відхилити пропозиції учасника - ТОВ Київкомплект за Лотом 1 та розпочати розгляд пропозиції наступного Учасника, ціна якого є найвигіднішою за результатом аукціону. В разі відсутності реагування та дій Замовника на дану вимогу, змушені будемо звертатися до органів ДАСУ за для ініціювання моніторингу, а також аналогічна скарга буде спрямована до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 12:20
Вирішення:
ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію. Учасник зобов’язаний це зробити, у випадку, коли це є вимогою замовника у документації.
При невідповідності даних між екранними формами і завантаженими документами, достовірними вважаються данні приведені в екранних формах. При укладанні договору відтермінування платежу буде зазначено 181 день.
Статус вимоги:
Відхилено