-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (09123000-7 «Природний газ») на потребу 2021 року
Всі документи подаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
148 044.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.22 UAH
Період оскарження:
09.12.2020 10:35 - 15.12.2020 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
0ae45e73623b42aa82f8947e7a44eb92
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-003229-c.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.6. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.6. Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі 3 % від підтвердженого обсягу природного газу без коригування.»
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №15 11.12.2020 16:53
Дата подачі:
10.12.2020 23:36
Вирішення:
Згідно Додатку 5 тендерної документації передбачено наступне: ***Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2020 16:56
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
6b850d6440354b2cb673ba4fa56088d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-003229-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що учасники повинні надати ускладі тендерної пропозиції Довідку органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, що
датована місяцем подання пропозиції, з метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни пропозиції. Учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на природний газ протягом дії Договору. У випадку формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, що датована місяцем подання пропозиції, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника
Вимога замовника в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови суперечить чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності.
Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям.
В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції.
Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо.
За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції.
Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання.
Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке:
Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці.
Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний.
Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо.
Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання.
Отже, просимо внести зміни шляхом видалення вище описаної вимоги до учасникі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №14 11.12.2020 16:58
Дата подачі:
10.12.2020 23:34
Вирішення:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інші документи, які надаються для участі у спрощеній закупівлі:» що у складі своєї пропозиції учасники подають довідку органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, що датована місяцем подання пропозиції, з метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни пропозиції. Учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на природний газ протягом дії Договору. Замовником вимагається надання вищезазначеної довідки з актуальною інформацією щодо ціни на природний газ на території України. Замовником не встановлюється інших конкретних обов’язкових вимог до довідки органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ. Дана довідка може містити, наприклад, середню ціну на природний газ, або діапазон цін на природний газ (від найнижчої до найвищої або навпаки) на території України тощо. Також потрібно зазначити чи ціна (ціни) на природний газ, зазначена (ні) у довідці, вказана з урахуванням вартості замовлення потужності (тимчасового тарифу на послуги транспортування природного газу, визначеного відповідно до Постанови НКРЕКП від 21.12.2018 № 2001 «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП») чи ні, а також чи вказана ціна включає в себе вартість ПДВ чи ні тощо. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація (при проведенні конкурентної процедури відкритих торгів) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником вимагається надання учасниками листа щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на природний газ ПРОТЯГОМ ДІЇ ДОГОВОРУ. У довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, вимагається зазначення ціни (цін) на природний газ, актуальної на дату подання цінової пропозиції, а не ціни (цін) протягом строку дії Договору про закупівлю, який буде укладено за результатами закупівлі. Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.12.2020 16:59