• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«БЕНЗИН А-92, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО В ТАЛОНАХ НОМІНАЛОМ ПО 10Л.»

Завершена

484 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 422.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2020 10:06 - 21.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД

Номер: 42a052f30c7a410bb98ecf6ad6541c33
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-000585-b.c3
Назва: Пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД
Вимога:
Звертаємо увагу що пропозиція учасника ТОВ Паралель –М ЛТД не відповідає вимогам тендерної документації Замовника , зокрема у частині використання та правової підстави використання мережі АВІАС (Укрнафта) ,які передбачені його пропозицією шляхом надання документів : Договор Авиас.pdf та Перелік АЗС АВИАС.pdf . Порушено вимоги пунту : 5 додатку 3 , оскільки згідно розділу 5, частина 5.2.1, 5.2.2 ,5.2.3 передбачено двостроні стосунки Продавця – оператора АЗС та Покупця – ТОВ Паралель –М ЛТД , згідно з якими Продавець зобовязується заправити ВИКЛЮЧНО автомоблі покупця , тобто заправка транспорту за бланками дозволами на зазначеній мережі АЗС третьої сторони не проводиться. Додатково звертаю увагу що договір дійсний до 31.12.2019 року та не надано жодного документального підтвердження його чинності станом на момент проведення закупівлі, а також не містить вичерпного переліку АЗС що обслуговують бланки дозволи та їх зразки , що унеможливлює встановлення та ідентифікації конкретних документів та права їх використання учасником та Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Додаток №3 Тендерної документації Замовника містить наступну вимогу: «У складі своєї пропозиції учасник також надає: перелік (своїх та/або партнерів) автозаправних станцій у м. Маріуполі із зазначенням їх місцезнаходження не менше 3 АЗС .У разі наявності партнерських (орендованих не більш ніж у одного суб’єкта господарювання) АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власником партнерських АЗС, зазначеними в тендерній пропозиції ТА/АБО ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ адресований учаснику, ПРО ГАРАНТУВАННЯ ЗАПРАВОК АВТОМОБІЛІВ, згідно наданого переліку, який повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС» В свою чергу, Учасником ТОВ «Параллель -ЛТД», на підтвердження відповідності щодо вимог Додатку №3 Технічні вимоги, у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: - перелік АЗС в м. Маріуполь із зазначенням адреси та фактичної відстані від адреси Замовника - загальний перелік всіх АЗС - довідка в довільній формі щодо дії талонів на паливо - довідка в довільній формі, яка підтверджує, що ТОВ «Параллель -ЛТД» є емітентом талонів на пальне - довідка в довільній формі, про можливість ТОВ «Параллель -ЛТД» вчасної та якісної поставки товарів на умовах викладених у Тендерній документації - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо забезпечення видачі палива по всій території підконтрольній Україні. - договір АВИАС (Договір поставки №38-0393 від 13 листопада 2018 р. – далі Договір) Щодо зауваження, що Договір регулює відносини ВИКЛЮЧНО між двома сторонами: - У Договорі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАБОРОНА видачі/продажу/передачі скретч-карт третій стороні. Також там відсутні будь-які умови які б містили ЗАБОРОНУ АБО ОБМЕЖЕННЯ З ОБІГОМ СКРЕЙЧ-КАРТ . - відповідно до п.1 п.п.1.5 Договору «ВІДПУСК ТОВАРУ З АЗС ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ДОВІРЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ (СКРЕТЧ-КАРТАМИ) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997». А отже, умовою заправки автотранспортного засобу є наявність довірчого документу – СКРЕТЧ-КАРТИ. В свою чергу, ТОВ «Параллель -ЛТД», надав Замовнику всі необхідні довідки, гарантійний лист, які підтверджують його правову спроможність здійснювати заправку автотранспортних засобів Замовника. Слід зауважити, що п.п.5.2.1 та п.п.5.2.2 Договору поставки передбачають заправку автомобілів Покупця ПРИ ПРЕД’ЯВЛЕННІ ДОВІРЕНИМИ ОСОБАМИ ПОКУПЦЯ СКРЕТЧ-КАРТ. Згідно п.10 п.п.10.2 Договору поставки передбачена пролонгація договору на наступний рік і на тих самих умовах, якщо жодна із сторін письмово не виявила бажання припинити дію цього Договору. А отже, у Замовника не має підстав вважати Договір поставки не дійсним, тому як Замовник не вимагав надати йому Додатки до договору (наприклад, додаткову угоду). Враховуючи вище наведене, Замовник вважає що ТОВ «Параллель -ЛТД» підтвердив наявність правових підстав використовувати скретч-карти та свою спроможність заправляти автотранспортні засоби Замовника згідно наданого їм переліку АЗС. Також, Замовник вважає пропозицію ТОВ «Параллель -ЛТД» такою, що відповідає всім умовам/вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 3b0f193f9cad45dc806950052a0cd05f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-000585-b.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
09 грудня 2020 року тендерним комітетом Азовжитлокомплекс було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-09-000585-b та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Вважаємо, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника. Вимоги, встановлені тендерною документацією СУПЕРЕЧАТЬ ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Згідно п.2.2 тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників: «у разі зміни ціни за одиницю Товару на ринку, розрахунок зміни ціни здійснюється з урахуванням показників середнього арифметичного значення відповідних цін на Товар у роздрібній торгівлі по Донецькій області, підтверджених довідкою ДП «Держзовнішінформ» Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дана вимога ПОЗБАВЛЕНА будь-якого СЕНСУ, оскільки, відповідно Закону України «Про торгово-промислові палати» Учасники можуть оформити довідку яка діє на усій території України за власним бажанням у будь-якому державному органі. А в даному випадку Замовник значно ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, які можуть прийняти участь в закупівлі, вимагаючи користуватись послушами конкретного органу,а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ УМОВУ в п.2.2 тендерної документації щодо підтвердження саме довідкою ДП «Держзовнішінформ». Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до частини третьої, ст. 22 Закону встановлено, зокрема, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за потрібне до неї включити. При цьому виходячи зі змісту п. 31, ст. 1 Закону, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ ТА ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ САМОСТІЙНО ЗАМОВНИКОМ. ТОБТО, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ОБИРАТИ ТА ВНОСИТИ НЕОБХІДНУ ІНФОРМАЦІЮ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКЩО ВОНА НЕ СУПЕРЕЧИТЬ ДІЮЧОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ. Відповідно до п.2, частини п’ятої, ст.41 Закону передбачена можливість збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків, пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Слід зауважити, що ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК ОРГАНІВ, ЯКІ НАДАЮТЬ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ПРО КОЛИВАННЯ (ЗМІНИ) ЦІНИ ТОВАРУ НА РИНКУ, ЗАКОНОДАВСТВОМ В СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ НЕ ВИЗНАЧЕНИЙ. Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (далі-ДП «Держзовнішінформ») – один з найбільших інформаційно-аналітичних, експертних центрів в України з дослідження зовнішніх та внутрішніх ринків товарів і послуг, який відповідає всім принципам прозорості та надає повний спектр інформаційних, аналітичних досліджень та експертних послуг будь-якому юридичному або фізичному лицю. Скористатися будь-яким видом послуг даного підприємства, може абсолютно кожне юридичне або фізичне лице. Довідка про коливання (зміну) ціни за одиницю товару (зокрема палива), може бути отримана як у розрізі ОДНІЄЇ КОНКРЕТНОЇ ОБЛАСТІ УКРАЇНИ(НАПРИКЛАД ДОНЕЦЬКОЇ), так і у розрізі ВСІХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ. Отже, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: ДП «Держзовнішінформ» - велике та прозоре державне підприємство, вся інформація є у відкритому доступі за посиланням dzi.gov.ua, що дуже зручно для Замовника. Враховуючи вище наведене, на думку Замовника, доцільніше буде звертатися (в передбачених законом випадках) до послуг спеціалізованого експертного центру, яким і є обговорюване підприємство. Також, Замовник вважає, що визначення конкретної установи ніякого відношення до дискримінації учасників не має. ДП «Держзовнішінформ» надає послуги по всій території України, як фізичним так і юридичним лицям і не обмежене будь-яким населеним пунктом або регіоном, в зв'язку з чим, Замовник не бачить перешкод для Постачальника, де б він не знаходився, в отриманні необхідної інформації. Отже, на думку Замовника, визначення конкретної організації на етапі укладення договору в подальшому виключить можливі суперечки між сторонами про доцільність застосування інформації від тієї чи іншої організації при необхідності зміні ціни за одиницю товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: aa0e2b39c19e47609bbbd3529dfe56e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-000585-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
09 грудня 2020 року тендерним комітетом Азовжитлокомплекс було оприлюднено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-12-09-000585-b та за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Вважаємо, що тендерна документація містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника. Вимоги, встановлені тендерною документацією СУПЕРЕЧАТЬ ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Згідно п.2 Додатку 3 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників: «Наявність постійного представника Учасника процедури закупівлі з фактичним місцезнаходженням у м. Маріуполі.» Прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території м. Маріополь, що Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території області. АНАЛОГІЧНОЇ ДУМКИ додержується і АМКУ у своєму рішенні №389-р/пк-пз від 31.01.2017 року. (надаються у вкладенні). Враховуючи викладене, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ УМОВУ в п.2 Додатку 3 до тендерної документації щодо умови наявність постійного представника Учасника процедури закупівлі з фактичним місцезнаходженням у м. Маріуполі. Досвід аналогічних звернень - ПОЗИТИВНИЙ. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до Додатку №3 до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено