• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Кульові крани DN50 - DN200)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-010683-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Кульові крани DN50 - DN200». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

3 957 697.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 576.98 UAH
Період оскарження: 09.12.2020 10:04 - 08.02.2021 00:00
Скарга
Скасована

Терміни проведення

Номер: 19877ffab6d04d81990fd4b23d500d11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-001065-a.a2
Назва: Терміни проведення
Скарга:
12 грудня 2020 року набрала чинності постанова КМУ №1236 щодо продовження карантину до 28 лютого 2021 року та запровадження локдауну з 8 по 24 січня включно. Просимо Вас розглянути можливість подовження періоду прийму пропозицій до 29 січня 2021 року.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.01.2021 16:22
Автор: Акціонерне товариство "Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання - Інжиніринг", Утенко Сергій Володимирович 380504072514 utenko_s@snpo.ua http://www.ukrhimproekt.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 20378a38a18046649eaf22aa2d75e22b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-09-001065-a.a1
Назва: Вимога, щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» (далі – Замовник) 09 грудня 2020 року, в електронній системі закупівель Prozorro, опубліковано оголошення про закупівлю «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Кульові крани DN50 - DN200)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-09-001065-a. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте, згідно Додатку ІІ до тендерної документації, Замовником вимагається завантаження до ЕСЗ: п.п. 1.2.2. Сканованої копії діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019р. № 27), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року N 124-VIII (позиції 3-11); Та, відповідно п.п. 1.2.3. Сканованої копії декларації про відповідність, складена виробником продукції або його уповноваженим представником, або постачальником, згідно з вимогою п. 57, за формою додатку 4 «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» та ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. №124-VIII. На нашу думку, такі вимоги є дискримінаційними, та суттєво звужують коло потенційних учасників, унеможливлюючи участь виробників/постачальників, що пропонують якісну продукцію імпортного виробництва, яка повністю відповідає Європейським та міжнародним стандартам, а також технічним вимогам Замовника, але, на момент підготовки та подачі тендерної пропозиції, не сертифікована на території України згідно вимог «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019р. № 27), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року N 124-VIII. Безумовно, обладнання, що застосовується на території України, повинно бути сертифіковано відповідно до Українських нормативно правових актів, але неправомірно вимагати такої сертифікації на момент подачі тендерною пропозиції. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерній документації до закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Кульові крани DN50 - DN200)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-09-001065-a та перекваліфікувати вимогу надання «Сканованої копії діючого сертифікату перевірки (або експертизи) типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019р. № 27), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року N 124-VIII (позиції 3-11)» Та Сканованої копії декларації про відповідність, складена виробником продукції або його уповноваженим представником, або постачальником, згідно з вимогою п. 57, за формою додатку 4 «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» та ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. №124-VIII» з такої, що вимагається при подачі пропозиції, на таку, що вимагається при відвантаженні продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. згідно п.п.4 п.2 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Враховуючи вищенаведене Замовник не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.02.2021 14:01