-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території та приміщень за адресою: 46008 м. Тернопіль вул. Оболоня,4
Завершена
354 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 540.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 540.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2020 09:09 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
b3509d75173840f69b921a67e9533002
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-000430-a.c2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
П. 1 Протоколу №7 від 18.01.2021р. Замовник визначив переможцем закупівлі іншого учасника – ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ».
ТОВ «МАКСИМА-К» не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника, вважає його незаконними, необґрунтованими та безпідставними з огляду на наступне.
ОБҐРУНТУВАННЯ
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч.1 та ч. 2 ст. 16 вищевказаного Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання Тендерного комітету Замовника від 09.12.2020р. №134 (далі по тексту – Тендерна документація) Замовника встановив наступні виомги щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Тендерна пропозиція за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації);
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі оформленої відповідно до Додатку 3 тендерної документації;
- Довідка про відсутність підстав відмови Учаснику у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону (за формою, зазначеною в Додатку 4 тендерної документації).
- Проект договору згідно Додатку 5.
- Лист-згода з проектом договору згідно Додатку 6.
- Лист-згода на обробку персональних даних згідно Додатку 7.
- Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника згідно Додатку 8.
Проте, учасником ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» в складі тендерної пропозиції не надано проекту договору згідно Додатку 5.
Додатком 2 до Тендерної документації Замовником визначено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статей 16, 17 Закону, серед яких:
1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: На вибір Учасника копії наступних документів:
- Виписки з протоколу засновників;
- Наказу про призначення;
- Довіреності на представлення інтересів.
Проте, учасником ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» в складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищевказаних документів (в складі пропозиції міститься файл «рішення.png.p7s», який неможливо переглянути через помилку в читанні (файл пошкоджено або він має невірний формат).
2. Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення тощо): Завірена Учасником копія чинної редакції Статуту (у разі його наявності) або іншого установчого документа зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб) або сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» надано лише сторінки 1,3,4,15,16,17,18,19,20,21,22 Статуту цього Товариства, а не повна його копія. При цьому, на наданих копіях документів відсутня інформація про державну реєстрацію статуту.
З 01.01.2016 року набула чинності нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Статтею 25 вказаного Закону передбачено формування та оприлюднення виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи на порталі електронних сервісів.
Відповідно до частини другої статті 11 цього Закону реалізовано можливість безоплатного доступу через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування. Згідно з п.9 ч.1 ст. 1 вказаного Закону код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (далі - код доступу) - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - портал електронних сервісів) або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Таким чином, беручи до уваги те, що згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань державна реєстрація ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» відбулась 04.12.2019 року, вказаний учасник повинен був надати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для отримання копії Статуту цього Товариства.
3. Підтвердження статусу платника податків: Платник податку на додану вартість - Витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (оригінал або копія завірена Учасником), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість завірену Учасником
Проте, учасником ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» в складі тендерної пропозиції не надано відповідного документу.
4. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів. Копію аналогічного договору, укладеного за період 2018-2019 роки, зобов’язання по якому є виконаними.
В складі своє тендерної пропозиції ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» надало Довідку про виконання аналогічного договору без дати та вихідного номеру (файл «Довідка 1.pdf.p7s»), в якій зазначено ТОВ «Терко Авто Центр» - Чайка Андрій Михайлович, Предмет договору – Охоронні послуги - КТП, патрульний, Рік виконання договору – 01.02.2020р. – 31.01.2021р., а також копію вищевказаного договору.
Водночас, як вбачається з копії вказаного Договору – він є діючим договором, зобов’язання по якому не є виконаними. Крім цього, ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» не надано будь-якої інформації чи документів, які підтверджують повне чи часткове виконання цього договору (актів звірки взаєморозрахунків, актів наданих послуг тощо).
Таким чином Замовник ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А тому, тендерна пропозиція ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» має бути відхилена Замовником відповідно до п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене,
просимо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» (Протокол №7 від 18.01.2021р.)
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПО СЕКЮРІТІ» відповідно до п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 19.01.2021 14:40
- протокол 21.01.2021 13:38
Дата подачі:
19.01.2021 14:40
Вирішення:
Аналізуючи Вимоги суб’єкта оскарження - ТОВ «МАКСИМА-К», тендерний комітет прийшов до переконання про хибність твердження, щодо ненадання або не в повній мірі надання учасником ТОВ «СПО Секюріті» документів, що вимагалися тендерною пропозицією.
1) Учасником ТОВ «СПО Секюріті» в складі тендерної пропозиції не надано проекту договору згідно Додатку 5.
Згідно тендерної документації - Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю п.З проект договору про закупівлю, зазначається, що «... Проект договору наведений у Додатку 5 цієї тендерної документації», однак жодних зобов’язань, що стосуються надання проекту Договору згідно Додатку 5 до тендерної пропозиції Замовником не встановлено. Лише в Додатку 2 п. 6 тендерної документації міститься вимога щодо надання листа-згоди, щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 6 тендерної документації. Даний лист-згода міститься у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СПО Секюріті».
2) Учасником ТОВ «СПО Секюріті» в складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищевказаних документів (Виписки з протоколу засновників; - Наказу про призначення; - Довіреності на представлення інтересів;) (в складі пропозиції міститься файл «рішення.рп§.р78», який неможливо переглянути через помилку в читанні (файл пошкоджено або він має невірний формат).
Учасник - ТОВ «СПО Секюріті» наклав на кожен документ тендерної пропозиції кваліфікований цифровий підпис, які можна відкрити лише скориставшись однією із даних програм - Крипто АРМ або КНЕДП (ЦСК) ІДД ДПС. Замовник відкрив кожен із поданих документів тендерної пропозиції учасника. На відповідність п.1 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «СПО Секюріті» подало оригінал рішення №1 зареєстрованого приватним нотаріусом за №2875 про призначення на посаду директора ТОВ «СПО Секюріті» Погорільця Михайла Зіновійовича. Дане рішення підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. Дане рішення можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2 Формальні (несуттєві) помилки: зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
3) Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державна реєстрація ТОВ «СПО Секюріті» відбулась 04.12.2019 року, вказаний учасник повинен був надати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для отримання копії Статуту цього Товариства.
Відповідно до Додатку 2 п.2 тендерної документації Замовник вимагає від учасника копію чинної редакції Статуту або сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Учасник - ТОВ «СПО Секюріті» надав Статут, відповідно до якого вбачається, що Товариство здійснює діяльність охоронних служб та проведення розслідувань, що відповідає предмету закупівлі. Тому, ТОВ «СПО Секюріті» не зобов’язаний надавати сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів, оскільки ним було надано належним чином завірену копію статуту.
4) Учасником ТОВ «СПО Секюріті» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження статусу платника податків: Платник податку на додану вартість - Витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, (оригінал або копія завірена Учасником), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість завірену Учасником.
Так як Учасник - ТОВ «СПО Секюріті» не є платником податку на додану вартість, Замовник не зобов’язує учасників надавати документи, що не використовуються у його діяльності.
5) 5) Як вбачається з копії вказаного Договору (ТОВ «Терко Авто Центр») - він є діючим договором, зобов’язання по якому не є виконаними. Крім цього, ТОВ «СПО Секюріті» не надано будь-якої інформації чи документів, які підтверджують повне чи часткове виконання цього договору (актів звірки взаєморозрахунків, актів наданих послуг тощо).
У тендерній пропозиції Учасник - ТОВ «СПО Секюріті» на виконання Додатку 2 п.4 пп.3,4 тендерної документації (надання: довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів; копію аналогічного договору, укладеного за період 2018-2019 роки, зобов’язання по якому є виконаними) надав довідку про досвід виконання договору, а також надав два аналогічні договори із ТОВ «Терко Авто Центр» та ДП «Тернопільстандартметрологія» (Договір №21, строк дії договору з 28.02.2020 по 31.12.2020). Тобто, Учасник - ТОВ «СПО Секюріті» належним чином виконав умови даної тендерної документації.
Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА-К» просить: «Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СПО Секюріті (Протокол від 18.01.2021), Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПО Секюріті» відповідно до п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»». Однак, структурною одиницею пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами, далі в тексті - Закон про закупівлі), є абзаци цього пункту, без посилання на який неможливо зробити висновок щодо суті порушення Учасником - ТОВ «СПО Секюріті» вимог цього Закону. Учасник не порушував вимоги всіх абзаців вказаного пункту статті 31 Закону про закупівлі, а опис порушення, наведений суб’єктом оскарження не підпадає під жоден з абзаців цього пункту.
Виходячи із вищевикладеного, Тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні Вимог суб’єкта оскарження - Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА-К», щодо кваліфікації ТОВ «СПО Секюріті», а саме: «Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СПО Секюріті (Протокол від 18.01.2021), Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПО Секюріті» відповідно до п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "МАКСИМА-К"
Номер:
7f2ba9b904314c02bc5f110db64e56d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-09-000430-a.a1
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "МАКСИМА-К"
Вимога:
ТОВ "МАКСИМА-К" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення нашої пропозиції. Детальніше у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 18.01.2021 15:27
- протокол 20.01.2021 16:50
Дата подачі:
18.01.2021 15:28
Вирішення:
Аналізуючи Вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА-К», щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, тендерний комітет приходить до наступного:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 6 Розділу III та Додатку 2 Розділу 4 п.3,4 Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання Тендерного комітету Замовника від 09.12.2020р. №134 встановив наступні кваліфікаційні критерії відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- копію аналогічного договору, укладеного за період 2018-2019 роки, зобов’язання по якому є виконаними.
06 січня 2021 року Замовник – ДП «Тернопільстандартметрологія» надав Учаснику -ТОВ «МАКСИМА-К» 24 години для усунення невідповідності, оскільки договір наданий Учасником, як аналогічний - на надання послуг із забезпечення громадського порядку в адміністративному будинку по вул. м. Грушевського,8 у м. Тернополі №Ф-31, згідно Додатків 1,3, що є його невід’ємною частиною пост №1 цілодобовий, код за ДК 021:2015 75240000-0 (послуги з охорони громадського порядку) не можна таким вважати, адже виходячи із Тендерної документації – Розділу І Загальні положення п.2 пп. 4.1. Назва предмета закупівлі, а також Додатка 5 Договір на надання охоронних послуг, послуги називаються - Послуги з охорони території та приміщень за адресою: 46008 м. Тернопіль вул. Оболоня,4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «79710000-4 Охоронні послуги».
06 січня 2021 року ТОВ «МАКСИМА-К» у відповідності до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» надало через електронну систему закупівель нові документи, а саме: супровідний лист, довідку про досвід виконання аналогічних договорів, а також договір про охорону об’єктів №24 від 07.02.2019. Однак, тендерний комітет ознайомившись із тендерною документацією та поданими після усунення невідповідності документами, керуючись п.1, 2 ч.16 ст.29 (Замовник не може розміщувати щодо одного і того самого учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження), пп.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника виходячи з наступного.
Закупівля по Договору про охорону об’єктів №24 від 07.02.2019 дійсно проводилася за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги. Однак, виходячи із аналізу умов договору послуги надавалися по даному договору не цілодобово, а відповідно до Дислокації-разрахунку (Додаток 1 до Договору) режим охорони об’єкта складає з понеділка по п’ятницю години роботи з 00.00 по 08.00 з 17.00 по 24.00 год., субота-неділя з 00.00 по 24.00 год., всього годин охорони 534 години в місяць, тому даний договір не можна вважати аналогічним, оскільки і в Додатку 3 (Технічна специфікація) і в Додатку 5 (Проект договору та його Додатках 1,2) до Тендерної документації чітко вказано, що пост за адресою: 46008 м. Тернопіль вул. Оболоня,4 - цілодобовий з 08.00 до 08.00 год. Що спростовує, той факт, що дані вимоги не передбачені Тендерною документацією Замовника.
Поданий Учасником аналогічний договір, не підтверджує виконання роботи в денний час (з 08.00 до 17.00), що є важливим для Замовника, оскільки саме в даний період часу відбувається фактичне виконання Учасником покладених на нього обов’язків, тому що такий період робочого часу важливий для Замовника - ДП «Тернопільстандартметрологія», виходячи з Правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства.
З приводу ситуації, що склалася є позиція Антимонопольного комітету України (№2240-р/пк-пз від 26.04.2017, закупівля UA-2017-01-03-001110-b), відповідно до якої, якщо Учасником не було оскаржено вимогу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, згідно з п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зобов’язаний її виконати. У випадку її невиконання замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон і орган оскарження встановлюють принцип «мовчазної згоди» учасників щодо цієї вимоги у випадку її не оскарження.
Також, тендерний комітет прийшов до переконання про надання Учасником недостовірної інформації, відповідно до п.5 Додатку 4 Тендерної документації, оскільки Замовник просив надати довідку (зведену довідку) для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», (довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник за укладеними протягом останніх трьох років договорами про закупівлю з ДП «Тернопільстандартметрологія» виконав свої зобов’язання), аналізуючи п.5 довідки ТОВ «МАКСИМА-К» за укладеними протягом трьох років про закупівлю з ДП «Тернопільстандартметрологія» виконав свої зобов’язання, однак будь-яких договорів про закупівлю протягом трьох років між Замовником та Учасником не укладалися.
Що стосується Протоколу №2/20 загальних зборів учасників ТОВ «МАКСИМА-К» від 23.12.2020 надано повноваження директору Кришталовському В.К. щодо підписання договору на надання охоронних послуг з охорони території та приміщень за адресою: 46008 м. Тернопіль вул. Оболоня,4, (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «79710000-4 Охоронні послуги»), однак ідентифікатор закупівлі не вказано. Також даним протоколом, Кришталовському В.К. надано право підпису договору ціна якого може бути вище 100000,00 грн., що підтверджує відсутність чітко визначених повноважень, при підписанні договорів.
Тому, рішення тендерного комітету було прийнято згідно норм чинного законодавства України, Тендерна документація Замовника - ДП «Тернопільстандартметрологія» відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», і спрямована на реалізацію та забезпечення під час проведення процедури закупівлі та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Виходячи із вищевикладеного, Тендерний комітет вирішив відмовити у задоволенні Вимог Учасника - ТОВ «МАКСИМА-К», а саме: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАКСИМА-К; Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СПО Секюріті; Визнати переможцем закупівлі ТОВ «МАКСИМА-К».
Статус вимоги:
Не задоволено