• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з комплексного прибирання службових приміщень Слов’янського міського центру зайнятості

Завершена

59 029.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295.15 UAH
Період оскарження: 24.03.2017 11:02 - 29.03.2017 11:40
Вимога
Відхилено

Дискримінаційний підхід до визначення переможця

Номер: 2f88122a14a94617a267fe33b7bb3ea9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-000658-b.c2
Назва: Дискримінаційний підхід до визначення переможця
Вимога:
Тоді незрозумілими стають вимоги Замовника до усіх учасників, навіщо прописувати в документації торгів кваліфікаційні критерії, які повинні дотримуватися усі Учасники без винятку. При підготовці даної закупівлі Замовник повинен дотримуватися усіх вимог ЗУ про публічні закупівлі. Замоник вірно зазначив що ЗУ Про публічні закупівлі застосовується до усіх торгів "у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн" Але забув визначити що закупівлі, що є меншою за 200 тис.грн повинні відповідати наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, який доповнює Закон України "Про публічні закупівлі" саме для таких торгів. В яких чітко зазначено, що Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії Замовника ставлять під сумніви усі ці засади та виникає підозра щодо попередньої домовленості Замовника з Учасником-переможцем ТОВ «ДЕНІКОМ» про надання послуг, тобто переможець був визначений ще до проведення процедури закупівлі в системі Рrozorro, а сама система виступила в якості прикриття корупційних схем щодо використання бюджетних коштів. Зі слів Замовника " Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку." Замовник не має щось вбачати або передбачати, він повинен керуватися Законодавством України та документами, які надають або не надають Учасники. Відсутність у будь-якого Учасника інформації від податкового органу, щодо системи оподаткування, та будь-якій закупівлі, є суттєвою помилкою будь-якого з Учасників. Як що у підприємства немає такого документу виданим офіційно податковим органом, який підтверджує його систему оподаткування підприємства, то таке підприємство повинно бути дискваліфіковано. Тому що Замовником вимагалося надання документу, який надається офіційною державною установою, яка і визначає на якій системі повинен працювати той або інший учасник (як то витяг з реєстру ПДВ, або єдиного податку які видаються відповідними податковими органами). Тому ми вважаємо, що лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, не є підтвердженням інформації, що до системи оподаткування підприємства і в таких листах можна написати що завгодно. А для підтвердження та отримання такої інформації, що до системи оподаткуванні підприємства, ТОВ ДЕНІКОМ слід було завчасно звернутися до податкового органу. На даний час Замовник усіляко намагається доказати усім учасникам, що він нічого не порушує визнаючи ТОВ ДЕНІКОМ переможцем. ТОВ ДЕНІКОМ міг звернутися до Замовника за роз'ясненням у період уточнень, яку саме потрібно надавати довідку, коли підприємство знаходиться на Загальній системі оподаткування. Але цього зроблено не було. Тому вважаємо що Замовник неправомірно визнає переможця торгів при ненаданні ним усіх документів, надання яких передбачалося відповідною документацією. Тому ще раз наполягаємо що ТОВ ДЕНІКОМ повинен бути дискваліфіковано, як учасник який не надав відповідні документи в повному обсязі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн.,. використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. При цьому, згідно п. 6.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» при визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі, як «нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна». В даному випадку критерієм вибору переможця є ціна (100%). Одночасно нагадуємо, що згідно ст. 627 ЦК «сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 45a2e0875d274d4abc810d7698ca3dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-000658-b.c1
Назва: Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Згідно наданої документації торгів Учасник повинен надати до моменту проведення торгів наступні документи: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку; Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідного документу, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів. Дані витяги які вимагає Замовник видаются відповідними органами державної влади, натомість ТОВ ДЕНІКОМ надає незрозумілу довідка в довільній формі за підписом директора, яка не вимагалась Замовником. Тож стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що відсутні відповідні витяги, які потрібно було надати Замовнику. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн.,. використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Дана процедура закупівлі не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник під час участі у процедурі закупівлі погоджується з тим, що його пропозицію може бути відхилено та прийнято пропозицію з більш вигідними для Замовника умовами (Додаток №2 п. 4 Цінової пропозиції). Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Статус вимоги: Відхилено