• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення)

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2020 17:52 - 20.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні дії, рішення та бездіяльність Замовника

Номер: 6687c4fc448041cdab0b166a2cf83e6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-003485-b.c2
Назва: Скарга на неправомірні дії, рішення та бездіяльність Замовника
Скарга:
Оскарження неправомірних дій, рішень та бездіяльності Замовника по закупівлі UA-2020-12-08-003485-b
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.01.2021 13:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.01.2021 22:06
Автор: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Биков Владіслав 380506959029 VLADISLAVLIS1607@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації

Номер: 83319dd83e2a4e529d15b1efd5f2e7b0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-003485-b.a1
Назва: Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Протоколом № 184 від 29.12.2020 року Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем та намір про укладення договору за результатами закупівлі № UA-2020-12-08-003485-b ФОП Василенко С.А. Вважаю, що вказане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації Замовника. 1. По-перше. Замовником в п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу, що пральня учасника (Виконавця) повинна мати необхідну дозвільну документацію на свій вид діяльності у відповідності до вимог чинного законодавства. Вказаних вимог тендерної документації ФОП Василенко С.А. дотримано не було і в складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів. На виконання вказаних положень, учасником ФОП Василенко С.А. було надано в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.02.2008 року № 32-350, виданий Комінтернівською районною санітарно-епідеміологічною станцією. звертаю увагу Замовника, що вказаний висновок не є документом, який посвідчує наявність в пральні учасника дозвільної документації на свій вид діяльності, а лише посвідчує факт того, що ТОВ Фірма "Колір" можуть надаватись послуги з прання білизни, в тому числі білизни медичних закладів. Тобто, вказаний висновок по-перше - не засвідчує факт наявності в пральні учасника, як окремого об'єкту нерухомості, необхідної дозвільної документації на розміщення в ньому пральні для прання білизни, по-друге - він не засвідчує факт того, що послуги, які надаються саме ФОП Василенко С.А., а не ТОВ фірма "Колір", як зазначено в висновку, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України. Відповідно до ст. 1 ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Тобто, форма висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи встановлена одна для всіх суб'єктів господарювання. Відповідно до ст. 1 ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Тобто, об'єктом експертизи відповідно до закону, може бути виключно приміщення як пральня, а не прання білизни, як зазначено в висновку Учасника. Як наслідок, учасником ФОП Василенко С.А. в складі пропозиції було надано документ, який а ні підтверджує відповідність послуг, які надаються ФОП Василенко С.А. вимогам чинного законодавства, в тому числі й санітарного, а ні відповідність приміщень пральні, в якій буде здійснюватись прання білизни, оскільки об'єктом експертизи не було приміщення пральні. Аналогічного висновку в своєму рішенні дійшла і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 10.12.2020 року № 22899-р/пк-пз. Окрім того, варто звернути увагу на те, що наданий ФОП Василенко С.А. висновок містить ще ряд суттєвих недоліків, які вказують на невідповідність висновку вимогам чинного на момент складення висновку законодавства, а саме: відсутність підпису виконавця, який проводив експертизу, строку дійсності даного висновку, а також зазначений код за ДКПП, який не відповідає коду та виду діяльності, які зазначені в даному висновку. 2. По-друге. ФОП Василенко С.А. в складі тендерної пропозиції на підтвердження п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації було надано в складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю. Звертаю увагу Організатора на те, що вказаний документ було видано на ім'я ТОВ фірма "Колір", яке участі в закупівлі не приймало та тендерні пропозиції не подавало. При цьому, сам сертифікат видається на підтвердження дотримання вимог ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та посвідчує, що послуги, які надаються суб'єктом господарювання, якому він виданий, відповідають вимогам зазначених стандартів. Звертаю Вашу увагу, що саме послуги, які надаються суб'єктом господарювання, якому він виданий. Тобто вказаний документ підтверджує, що послуги, які надають ТОВ фірма "Колір" відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги". ФОП Василенко С.А. жодного відношення до вказаного документу не має, оскільки предметом вивчення і дослідження господарська діяльність даного учасника не являлась. 3. По-третє. ФОП Василенко С.А. було надано Договір № 6/20 оренди нежитлового приміщення від 16 січня 2020 року. Відповідно до п. 1.2. цього Договору передача орендованого приміщення здійснюється шляхом підписання акту прийому-передачі до цього договору, що є його невід'ємною частиною, в якому вказується технічний стан орендованого приміщення і після підписання якого орендоване приміщення вважається фактично переданим. При цьому, в складі пропозиції ФОП Василенко С.А. а ні копії, а ні оригіналу такого акту прийому-передачі надано не було. Тобто, учасником в порушення вимог тендерної документації, не було надано документ, який підтверджує право користування приміщенням, про яке зазначає учасник. Як наслідок, тендерна пропозиція не містить документів, підтверджуючих наявність у власності або користуванні учасника потужностей, необхідних для надання послуг Замовнику. Тобто, з наведеного вбачається, що ФОП Василенко С.А. при поданні пропозиції не було дотримано вимог чинного законодавства і вимог, встановлених тендерною документацією, з огляду на що його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. На підставі всього вищевикладеного, прошу скасувати рішення про визнання ФОП Василенко С.А. переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, і прийняти нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Василенко С.А. щодо закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відсутність підстав для встановлення невідповідності тендерної пропозиції ФОП Василенко Сергія Анатолійовича вимогам Тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено