-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для дезінфекції поверхонь Септомакс 1 кг (порошок)
Завершена
23 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 120.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2020 17:47 - 14.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9131e0775bf04d60914533299df1c6ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-08-015068-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Всім відома корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин (активний хлор), спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2020 11:08
Вирішення:
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Заборона щодо зазначення конкретної марки чи виробника застосовується виключно при проведенні процедур закупівель, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис.грн. для товарів і послуг та 1,5 млн.грн. - для робіт (частина 4 статті 23 Закону).
Тобто під час закупівлі товару, вартість якого є меншою за вищезазначену, замовник має право придбати конкретне найменування необхідного товару та не зобов'язаний в своїх документах вказувати вираз "або еквівалент".
Під час проведення спрощених закупівель можливість зазначення конкретної марки товару закріплена законодавчо у частині 4 статті 14 Закону: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію. або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто зазначення аналогів та/або еквівалентів є правом, а не обов'язком замовника.
Закупівлі, вартість яких не перевищує за 50 тис.грн., проводяться на підставі наказу Державного підприємства "Прозорро" від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), а також Доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 14.07.2020 № 08-33/0/35-20 "Про організацію проведення публічних закупівель". Жодним з цих документів не встановлена заборона на придбання конкретного найменування товару.
Крім того, ТОВ "Фартунат" не скористалося своїм правом та не звернулося до замовника за роз'ясненнями щодо необхідності постачання конкретного товару або вимогою щодо внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. Тобто ТОВ "Фартунат" погодилося виконати всі вимоги замовника в цій частині.
У зв'язку з невідповідністю вимогам замовника, пропозиція ТОВ "Фартунат" була відхилена, підстави для перегляду рішення про відхилення відсутні.
На підставі вищенаведеного, закупівля засобу для дезінфекції проверхонь була проведена у повній відповідності до чинних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні