• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

згідно документації

Завершена

2 064 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 320.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2020 16:03 - 20.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного визнання переможцем учасника

Номер: 5783e424fd3f40ac9a4649ba334b2a72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-012610-c.a2
Назва: Щодо неправомірного визнання переможцем учасника
Скарга:
про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради по предмету: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-08-012610-c за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Дата розгляду скарги: 19.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.01.2021 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.01.2021 19:27
Дата виконання рішення Замовником: 25.01.2021 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія", скасовано. 2. Розгляд наступного учасника закупівлі "Електрична енергія".
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Менеджер Алексей 380675662274 manager_b75@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визнання переможця

Номер: 574caf068ad84f9aab465d667c62e248
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-012610-c.a1
Назва: Щодо неправомірного визнання переможця
Вимога:
ПІДСТАВІ ВІДХИЛЕННЯ Учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" у закупівлі: UA-2020-12-08-012610-c.
Вирішення: Стосовно першого питання підстав відхилення учасника, щодо надання документального підтвердження сертифікації: відповідності до ЗУ«Про стандартизацію» п. 4, ч. 2, ст. 4 встановлено, що державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні, в тому числі, принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів установленої практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, а ст. 23 того ж Закону закріплює, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тому, у випадку, якщо в тендерній документації серед документів, що вимагаються від учасника, міститься вимога надати будь-який документ, який відповідно до чинного законодавства не є обов’язковим для отримання його суб’єктом господарювання, відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника не може бути визнана невідповідністю умовам тендерної документації. Враховуючи що у чинному законодавстві, що регулює діяльність з постачання електричної енергії споживачу, відсутні вимоги до обов’язкового отримання сертифікату національний стандарт ISO 9001:2015, Замовник, керуючись ч. 2 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції достатньої підставою для відхилення тендерної пропозиції.» Щодо відповіді на друге запитання про надання опису планових заходів довкілля та навколишнього середовища: учасником процедури закупівлі надано довідку про впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища, в якій перелічені заходи захисту довкілля та учасником гарантовано, що товар (електрична енергія) не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування заходів із захисту довкілля, а також гарантовано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам під час виконання договору про постачання електричної енергії споживачу, який є предметом цієї закупівлі. Статтею 1 ЗУ «Про екологічний аудит» зазначено, що екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Згідно зі ст. 12 зазначеного закону екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. На підставі вищевикладеного вбачається, що учасник процедури закупівлі не підлягає процедурі обов’язкового екологічного аудиту та відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено