• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань

Завершена

115 434.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2017 17:06 - 15.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 9893f82558374c729bdcc2958519e8c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-01-001707-a.c1
Назва: Скарга
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі Клінічною лікарнею «Феофанія» Державного управління справами (код ЄДРПОУ 05415792, далі - Замовник), місцезнаходження: 03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21, проведена процедура закупівлі «Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань» (номер процедури закупівлі UA-2017-03-01-001707-а). Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: № UA-2017-03-01-001707-а від 01.03.2017р. Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Замовника від 03.04.2016р. (далі – Протокол) переможцем торгів визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ КО» (код 39499463), адреса: 03057, м. Київ, просп. Перемоги. буд. 39. оф. 138, тел. 0504472687. Тендерна пропозиція – 114 379,00 грн. Іншого учасника процедури закупівлі НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ з ціновою пропозицією 43 677,54 грн. відхилено на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2017 В обґрунтування прийнятого рішення про відхилення пропозиції Кандидата тендерний комітет Замовника посилався на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що полягає у наступному: «учасником не надано гарантійного листа, складеного у довільній формі, про відповідність Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Учасником надано лист, в якому перераховані не всі обставини». Вимога щодо надання гарантійного листа про відповідність вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з перерахунком всіх обставин не відповідає цьому Закону та грубо порушує права та законні інтереси Учасника. Згідно ч 3. ст. 17 Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі». Вимога щодо переліку всіх обставин, передбачених ст. 17 Закону, відсутня. Крім того, в ч 3. ст. 17 Закону зазначається, що «спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». По-перше, тендерна пропозиція НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ була відхилена до моменту визначення переможця торгів. Тобто вимоги Додатку 1 до Тендерної документації в частині необхідності підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону не підлягали застосуванню до тендерної пропозиції НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ. Однак в супереч вимогам Закону тендерна документація Замовника містить такі вимоги у тому числі й до учасників, що не були визначені переможцем, а саме надання гарантійного листа щодо всіх обставин ч.ч. 1, 2 ст 17 Закону. По-друге, надання такого гарантійного листа суперечить вимогам Закону щодо заборони підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто висновки, наведенні у Протоколі, є незаконними, належним чином не обґрунтовані та засновані лише на особистих припущеннях членів тендерного комітету Замовника, що має ознаки корупційних діянь та зловживань службовими повноваженнями. В результаті неправомірного відхилення пропозиції з більш вигідними умовами, державний бюджет зазнав значних матеріальних збитків в розмірі 70 701,46 р. Саме цю суму державній медичній установі доведеться переплатити завдяки незаконним діям тендерного комітету Замовника. Слід також зазначити, що при визначенні переможця тендерний комітет Замовника надав перевагу товарам іноземного походження, а саме медичні хімічні індикатори російського виробництва. При тому, що такі індикатори виробляються в Україні. Саме товари вітчизняного виробництва були запропоновані НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ, які є втричі дешевими ніж російські аналоги. Цими діями тендерний комітет замовника знехтував пропозиції уряду України, доведеного Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014р. №829-р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів». Цим Розпорядження урядом України були схвалені та винесені на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Дану позицію щодо незаконних дій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами у складі: - Голови тендерного комітету Строкань А.М.; - Секретаря тендерного комітету Тукайло С.О. - Начальника служби медтехніки Поліщук С.А.; - головного механіка Діленян Р.О.; - завідувача аптеки Красуля О.І.; - головної медичної сестри Наконечної Т.В.; - начальника ВМТП Басенко В.М.; - завідувача юридичного сектору Іванченко В.А.; - завідувача КДЛ Азімцева О.А.; - головного бухгалтера Цвілій Ю.О.; - економіста Соколенко О.Ю. буде доведено до відома Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо: 1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами від 27.03.17 б/н. 2. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами від 03.04.17 б/н. 3. Визнати НАУКОВО-ВИРОБНИЧУ ФІРМУ «СІМЕСТА ВААЛ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 20933811) переможцем процедури закупівлі «Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань» (номер процедури закупівлі UA-2017-03-01-001707-а).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу/скаргу в прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено