• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2017 11:47 - 27.03.2017 13:00
Скарга
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 5baf1a59310b433f8f1b3c855d6fa1a1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-000958-b.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Скарга:
ВИМОГА АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!! Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Ваші медико-технічні параметри дезінфекційних засобів здійснюються не за складом діючих речовин, а за призначенням!Кожен дезінфекційний засіб має методичні рекомендації, або регламент, або інструкцію щодо застосування, в котрих обов’язково зазначається: - Призначення засобу - Спектр антимікробної дії - Призначення засобу - Токсичність та безпечність засобу - Застосування засобу - Режими дезінфекції Саме за цими показниками здійснюється порівняння та оцінювання дезінфекційних засобів. Вами були сформовані вимоги із зазначенням по кожній позиції складу діючих речовин з конкретним відсотковим співвідношенням, при цьому одразу відхиляючи аналоги (еквіваленти) вимогами, що інші діючі та допоміжні речовини не повинні міститись у засобі. На ринку України не зареєстровані інші дезінфекційні засоби ніж ті, що вказані в документації торгів, які б відповідали всім вимогам документації. Тобто еквіваленти підібрати неможливо! Поясніть будь ласка: - Чим обумовлені конкретні терміни придатності та конкретні скорочені експозиції (до речі Замовник цими поняттями дуже дбало маніпулює на користь конкретно зазначених препаратів)? - Чим обумовлені конкретні фасування (позиція №7 - флакон 40 мл, позиція №5 – 100мл, позиція №6 –0,5кг – 20флаконів ??? в оголошеннні, )? - Чому є відсоткове обмеження масової долі активно-діючих речовин та вказані речовини, які не повинні бути в засобах, а яких не повинно бути? Яким наказом Ви керуєтесь? Всі ці запитання пов’язані лише з одним: на ринку України зареєстровано безліч аналогічних дезінфікуючих засобів, які мають іншу форму фасування але це ні яким чином не впливає на якість дезінфікуючих засобів. Якщо посилаєтесь на конкретні одиниці вимірювання 1 одиниці товару, то доречно буде вказати, що у разі подання аналогів загальна кількість запропанованого товару повинна відповідати заявленим. Прив’язуватись до конкретних торгових марок є недоречним та суперечить заощадженню державних коштів, тому, що не існує на ринку України унікальних дезінфікуючих засобів. Зазначені в тендерній документації дезінфікуючі засоби мають безліч аналогів. Тобто, Ваші вимоги не дають шансів запропонувати аналогічні препарати та запропонувати більш економічну цінову пропозицію. Усі вище наведені факти є дискримінаційними умовами та свідчать про некомпетентність фахівців. Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, без додавання виразу « або еквівалент» говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Враховуючи вище наведене, ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги ,(конкретний склад та назву засобів) ,додавати вираз « або еквівалент» в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Громадського контролю та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Вирішили відхилити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.04.2017 16:56
Задовільнена: Ні
Автор: ФОП Борчук Р. Г., Борчук Роман Геннадійович +380633908021 borck@i.ua