• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Торги відмінено

2 996 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 980.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2020 13:39 - 20.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 65ff91b078e947ec86924ad7e8147031
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c6
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «ВОДОКАНАЛ» Мелітопольської міської ради Запорізької області вилучити дискримінаційні умови зазначені в даній скарзі, шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2020-12-08-004108-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Бензин – А-92, дизельне паливо(по талонах))».
Дата розгляду скарги: 04.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2021 20:06
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2021 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: По процедурі закупівлі UA-2020-12-08-004108-a надійшла скарга ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" до Постійно діючій адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Розглянувши скаргу ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" від 18 грудня 2020 № UA-2020-12-08-004108-a.c6 щодо порушення КП "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ порядку проведення Процедури закупівлі, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель комунальне підприємство "Водоканал" Мелітопольської міської ради Запорізької області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-08-004108-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання рішення Постійно діючій адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" від 18 грудня 2020 № UA-2020-12-08-004108-a.c6,- ВИРІШИВ: 1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-08-004108-a
Автор: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Николай Хараберюш +380955450554 ssystems.tenders@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (інтелектуальні права)

Номер: d70b3578c7084a2a83915160e4debf92
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c5
Назва: ВИМОГА (інтелектуальні права)
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову тендерної документації: ("В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). Талони, які Учасник надає в складі тендерної пропозиції, повинні бути єдиного зразка, та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником. У разі якщо Учасник є власником АЗС/АЗК в складі тендерної пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС/АЗК з гарантійним листом щодо заправки автотранспорту Замовника протягом 2021 року, що датований не раніше 01.01.2020 року.") Вимагаючи наявність права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Ми, як постачальник палива, не маємо ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності, проте маємо партнерські договори, які дозволяють нам здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів. За всю історію нашої діяльності відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності – не перешкоджала нам виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом проведених аналогічних закупівель, а отже вважаємо таку умову тенденої документації надмірною та такою, що обмежує нас в праві на участь. Очевидно, що вищезазначені вимоги штучно звужують коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену вимогу - звернемося до АМКУ. Додатково варто зауважити, що ми маємо позитивний досвід звернень до АМКУ за питаннями, визначеними в цій та інших вимогах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Вашу вимогу заходиться у ч.ч.1,2,3 ст. 1108 Цивільного кодексу України «Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності» 1. Особа, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар), може надати іншій особі (ліцензіату) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об'єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності). 2. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору. 3. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути виключною, одиничною, невиключною, а також іншого виду, що не суперечить закону. У офіційному коментарі до статті 1108 ЦКУ вказано, що у межах приватного права та, зокрема, права інтелектуальної власності, ліцензія розуміється як письмове повноваження на використання об'єкта інтелектуальної власності в певній обмеженій сфері. Володілець майнових прав інтелектуальної власності, що має намір їх надати іншій особі на підставі ліцензії, отримав назву ліцензіар, а особа, яка має намір набути права інтелектуальної власності - ліцензіат. Ліцензія на використання об'єкта інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного чи іншого цивільного-правового договору. Так, договір про спільну діяльність може передбачати умову щодо використання прав інтелектуальної власності для досягнення спільної цілі учасників договору. За своєю цивільно-правовою природою ліцензія є одностороннім правочином, що засвідчує намір ліцензіара надати повноваження на використання об'єкта інтелектуальної власності в обсязі, визначеному ліцензією. Тому у випадку її оформлення як окремого документа, для чинності ліцензії достатньо волевиявлення ліцензіара, спрямованого на надання прав на використання результату творчості іншій особі. Згода ліцензіата у такому разі не вимагається. Проте, якщо ліцензія є складовою іншого цивільно-правового договору, надання їй юридичної сили потребує волевиявлення обох сторін договору. На відміну від договору про передання прав інтелектуальної власності (ст. 1113 ЦК України), ліцензіар після видачі ліцензії зберігає весь комплекс належних йому прав на результат творчості, але обмежується у механізмі їх реалізації. Залежно від таких обмежень законодавство України передбачає існування трьох видів ліцензій: виключної, невиключної та одиничної. Отже, враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2021 08:54
Вимога
Вирішена

ВИМОГА (сертифікація)

Номер: 0b3c906502e44bfc9d04c441fb4f9561
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c4
Назва: ВИМОГА (сертифікація)
Вимога:
Вимагаємо вилучити наступні дискримінаційні умови тендерної документації: ("Також, Учасник має надати копію атестату (свідоцтва)про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі 10. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля") Вимагаючи від Учасників наявність сертифікату на систему управління якістю – Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Вищезазначена вимога жодним чином не впливає на якість наданих послуг з боку Учасника. Підтвердженням добросовісності нас, як Постачальника та підтвердженням можливості надання якісних послуг є аналогічні договори та відгуки від Замовників за цими договорами, які будуть надані у складі нашої пропозиції. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (зберігання пального)

Номер: 32ebe35636f3465498657d0aa2eb43ca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c3
Назва: ВИМОГА (зберігання пального)
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову, визначену в п. 4 Додатку 3 до тендерної документації ("Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності бази зберігання пального"). Така умова носить дискримінаційний характер, оскільки обмежує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та здійснюють продаж талонів, тобто фактично не зберігають паливо. Наша компанія є партнером. Ми маємо великий досвід роботи з державними підприємствами. Партнерські відносини жодним чином не перешкоджають успішному виконанню договорів та своїх зобов’язань за ними. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію. Якщо Замовником не буде вилучено таку вимогу - звернемося до АМКУ за оскарженням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно Вашої вимоги про внесення змін в п. 4.3. Розділу І тендерної документації та вилучити дискримінаційну умову ("Кількість стаціонарних АЗС – не меньш 5 у м. Мелітополь. АЗС не повинні бути розташованими на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького) та на автошляху Е105/ М-18 Харків-Симферополь на виїздах з міста Мелітополь.") Замовник є комунальним підприємством, на балансі котрого знаходяться транспорті засоби різного призначення (спеціальний транспорт, вантажний транспорт, бульдозери, екскаватори, тощо) у кількості до 70 одиниць. Ці транспортні засоби щоденно виконують роботи, передбачені діяльністю Замовника. Вказані роботи виконуються як у межах міста, так і поза містом, тобто у Мелітопольському районі. Заправка паливом на одній, двох або навіть трьох АЗС такої кількості автотранспорту зайняла би багато часу, що негативно відобразилось би на якості робіт Замовника, як при ліквідації аварії, так і при роботах по заявках населення та інших підприємств. Крім того, у м. Мелітополь існує багато потенційних Учасників закупівлі, котрі мають власні або орендовані АЗС у кількості, яка передбачена тендерною документацією. Стосовно вимоги, що АЗС не повинні бути розташованими на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького). Відповідно до п. 8.1 ПДР України, регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також регулювальниками. Згідно п. 3.3 частини 3 «Заборонні знаки» ПДР "Рух вантажних автомобілів заборонено", заборонено рух вантажних автомобілів і составів транспортних засобів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т (якщо на знакові не зазначена маса) або з такою, що перевищує зазначену на знакові, а також тракторів, самохідних машин і механізмів. При виїзді на центральну вулицю, якою є проспект Б. Хмельницького, встановлені вищевказані знаки, тому вимога про відсутність АЗС на центральної вулиці м. Мелітополя законна. Що стосується відсутності АЗС на автошляху Е105/ М-18 Харків-Сімферополь на виїздах з міста Мелітополь. На північному виїзді з м. Мелітополь розташована АЗС, на котрій Замовник деякий час заправлял паливом автотранспорт. Для того, щоби повернуться у м. Мелітополь, автотранспорту Замовника (без порушення ПДР) необхідно проїхати на північ по автошляху Е105/ М-18 Харків-Сімферополь декілька кілометрів і тільки потім повернутися до міста виконання робіт. Ця обставина приводить до нераціонального використання робочого часу та перерозходу палива. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2021 08:54
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (кількість АЗС, розташування)

Номер: e8af1a14293d4d5cab300605ed346af6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c2
Назва: ВИМОГА (кількість АЗС, розташування)
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в п. 4.3. Розділу І тендерної документації та вилучити дискримінаційну умову ("Кількість стаціонарних АЗС – не меньш 5 у м. Мелітополь. АЗС не повинні бути розташованими на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького) та на автошляху Е105/ М-18 Харків-Симферополь на виїздах з міста Мелітополь.") ЩОДО КІЛЬКОСТІ АЗС: В м. Мелітополь жоден учасник не може запропонувати ЗАмовнику здійснювати заправку на 5 АЗС, оскільки такої кількості АЗС одного бренду в місті немає. Максимальна кількість АЗС одного бренду в місті - три. Отже вимагаємо зменшити вимагаєму кількість до 3 (трьох). ЩОДО РОЗТАШУВАННЯ АЗС: Замовник не має право вимагати від учасників відсутність АЗС за визначеними адресами. Замовник може вимагати від учасників наявність матеріально технічної бази, але відсутність такої бази - вимога, що не має за собою жодних законодавчих підстав. Визначивши умовами тендерної документації про відсутність у учасників АЗС на центральної вулиці міста Мелітополь (пр-т Б. Хмельницького) та на автошляху Е105/ М-18 Харків-Симферополь на виїздах з міста Мелітополь - Замовник иключив можливість таких учасників в участі в закупівлі, а отже дискримінував їх. Вимагаємо вилучити вищезаначені умови тендерної документації. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 31частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). Ви вимагаєте від Замовника внести зміни у тендерну документацію, мотивуючи їх тим, що Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають власних або орендованих АЗС, а співпрацюють з суб’єктами господарювання, у яких наявні відносини з власником (орендарем) є. З досвіду інших закупівель по коду ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, «партнерські відносини» між суб’єктами господарювання, які мають власні або орендовані АЗС та іншими суб’єктами господарювання, які не мають власних або орендованих АЗС, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі на умовах партнерських договорів, обмежуються договорами купівлі-продажу талонів між вказаними суб’єктами господарювання, які не можуть трактуватися, як партнерські договори. Партнерство – це така організація господарської діяльності, коли двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток та несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями. Партнерство як вид правових відносин існує в Україні в двох формах: договірній і корпоративній. Договорами, які опосередковують партнерські відносини є договір про спільну діяльність (у тому числі договір простого товариства) та договір концесії. Відповідно до статті 1130 Цивільного кодексу України за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові. Спільна діяльність може здійснюватися на основі об'єднання вкладів учасників (просте товариство) або без об'єднання вкладів учасників. Умови договору про спільну діяльність, у тому числі координація спільних дій учасників або ведення їхніх спільних справ, правовий статус виділеного для спільної діяльності майна, покриття витрат та збитків учасників, їх участь у результатах спільних дій та інші умови визначаються за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом про окремі види спільної діяльності. Замовник є комунальним підприємством та надає послуги з водопостачання та водовідведення. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо. Ви не маєте власних або орендованих АЗС. Ваші взаємовідносини з «партнером» регулюються договорами між Вами, тобто інтереси Замовника у цих договорах не враховані. Відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2021 08:54
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (власні і орендовані)

Номер: d4f87f052e9449189ca8f8a3d2ec60bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-004108-a.c1
Назва: ВИМОГА (власні і орендовані)
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до п. 4.3. Розділу І тендерної документації ("Заправки Учасника повинні розташовуватися в радіусі не більше 5 км від місця дислокації автотранспорту Замовника за адресою: м. Мелітополь 72312, вул. Чкалова,47-б та повинні бути ВЛАСНІСТЮ Учасника, або бути ОРЕНДОВАНІ з наданням діючих договорів оренди АЗС!!!! Договори про сумісну діяльність при розгляді тендерних пропозицій до уваги не приймаються.") Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають власних або орендованих АЗС, а співпрацюють з суб’єктами господарювання, у яких наявні відносини з власником (орендарем) є. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають власні або орендовані АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, які не мають власних або орендованих АЗС, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі на умовах партнерських договорів. Продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС або наявності відносин саме в з власником/орендарем, а не з емітентом карток. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС; Посилання на вищезазначену інформацію: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku Якщо ЗАмовником не буде внесено зміни до ТД в цій частині - звернемося до АМКУ з оскарженням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 31частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). Ви вимагаєте від Замовника внести зміни у тендерну документацію, мотивуючи їх тим, що Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають власних або орендованих АЗС, а співпрацюють з суб’єктами господарювання, у яких наявні відносини з власником (орендарем) є. З досвіду інших закупівель по коду ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, «партнерські відносини» між суб’єктами господарювання, які мають власні або орендовані АЗС та іншими суб’єктами господарювання, які не мають власних або орендованих АЗС, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі на умовах партнерських договорів, обмежуються договорами купівлі-продажу талонів між вказаними суб’єктами господарювання, які не можуть трактуватися, як партнерські договори. Партнерство – це така організація господарської діяльності, коли двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток та несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями. Партнерство як вид правових відносин існує в Україні в двох формах: договірній і корпоративній. Договорами, які опосередковують партнерські відносини є договір про спільну діяльність (у тому числі договір простого товариства) та договір концесії. Відповідно до статті 1130 Цивільного кодексу України за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов'язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законові. Спільна діяльність може здійснюватися на основі об'єднання вкладів учасників (просте товариство) або без об'єднання вкладів учасників. Умови договору про спільну діяльність, у тому числі координація спільних дій учасників або ведення їхніх спільних справ, правовий статус виділеного для спільної діяльності майна, покриття витрат та збитків учасників, їх участь у результатах спільних дій та інші умови визначаються за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом про окремі види спільної діяльності. Замовник є комунальним підприємством та надає послуги з водопостачання та водовідведення. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо. Ви не маєте власних або орендованих АЗС. Ваші взаємовідносини з «партнером» регулюються договорами між Вами, тобто інтереси Замовника у цих договорах не враховані. Відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено