• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (Мебель для установ нового формату)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2020 12:48 - 14.12.2020 18:00
Вимога
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель

Номер: ad468688ced24d889569cc7e52675840
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-08-006823-c.c1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Вимога:
Філією – Волинським обласним управлінням" АТ "Ощадбанк” проводиться закупівля товару: Офісних меблів (меблі для установ нового формату) код ДК 021:2015 – 39130000-2, посилання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-08-006823-c ідентифікатор закупівлі- UA-2020-12-08-006823-c. Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі були подані від:ФОП Чимрук Наталія Степанівна, ПП "ТК - РЕНЕССАНС", ПП ГАЛАТЕК, ТОВ "Медіа-Вест". 04.01.2021 року було прийняте рішення про акцепт пропозиції учасника ФОП Чимрук Наталія Степанівна. Однак, наше товариство як скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його незаконним, і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки його прийнято з порушненням вимог чинного законодавства. Уважно вивчивши Документацію на закупівлю Офісних меблів (меблі для установ нового формату) код ДК 021:2015 – 39130000-2 з додатками, та пропозицію учасника ФОП Чимрук Наталія Степанівна, зазначаємо, що: 1.Згідно Розділу 13. “Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників” документації на закупівлю: Офісних меблів (меблі для установ нового формату) код ДК 021:2015 – 39130000-2 : Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи у сканованому форматі PDF, які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме: п.13.8. довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів) (у кількості не менше 2-х); п.13.9. листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про виконання договорів, зазначених в пп. 13.8. п. 13 документації (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, відсутності/наявності нарікань). Предметом даної закупівлі є: Офісні меблі (меблі для установ нового формату) код ДК 021:2015 – 39130000-2. Учасником ФОП Чимрук Наталія Степанівна, надано у складі пропозиції довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, та листи відгуки поставки товару, який не є аналогічним предмету цієї процедури закупівлі. Лист- відгук від 6.12.2020 року №01-20.1168, у якому вказано, що між учасником ФОП Чимрук Наталія Степанівна та Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було укладено договір №419 від 21 вересня 2020 року на суму 12 550,00 грн за предметом договору Меблі (Стілець офісний та лавки у фойє) код за ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Лист-відгук від 28.03.2019 року №308, який підтверджує укладення договору між ФОП Чимрук Наталія Степанівна та Комунальним некомерційним підприємством “Миколаївська центральна районна лікарня” Миколаївської районної ради щодо поставки та відвантаження товару- Меблів для дому (Меблі- ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі) за договором № 118/332 від 25.06.2018 року. Лист-відгук від 16.12.2020 року № 01-20/1167 у якому вказано, що між учасником ФОП Чимрук Наталія Степанівна та Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було укладено договір №421 від 21 вересня 2020 року на суму 11 800,00 грн за предметом договору офісні меблі ДК 021:2015:39130000-2. Тобто учасником було надано лише один лист відгук від 16.12.2020 року № 01-20/1167, згідно якого було укладено договір №421 від 21 вересня 2020 року на суму 11 800,00 грн за предметом закупівлі офісні меблі між ФОП Чимрук Наталія Степанівна та Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради., який відповідає Тендерній документації Замовника. Тендерною документацією вимагалось не менше двох. Не відхилення пропозиції учасника закупівлі ФОП Чимрук Наталія Степанівна з підстав невідповідності умовам Документації Замовника та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення учасника ФОП Чимрук Наталія Степанівна переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладення договору про закупівлю. Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право скаржника бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного- ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника ФОП Чимрук Наталія Степанівна подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Документації Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Скасувати рішення про визначення ФОП Чимрук Наталія Степанівна переможцем по Закупівлі від 04.01. 2021р. 4. Відхилити пропозицію учасника ФОП Чимрук Наталія Степанівна як таку, що не відповідає умовам Документації Замовника. 5. Провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У зв"язку з порушенням умов закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено