• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

72 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 361.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2020 18:01 - 14.12.2020 18:02
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0c6d4e7f31774586b04475ab0e6939b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-006931-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
У зв'язку з тим що у контексті п. 2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надання саме оригіналів документів, а не копій, на підставі яких ивідхилено учасника з найнижчою ціною, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Вітковського Є.А., так як згідно поданих документів цей Учасник надав копію завіреного паспорту та коду ІПН.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику ТОВ Гарант прінт сервіс, Нами було розглянуто та опрацьовано Вашу вимогу UA-2020-12-07-006931-c.b2 від 24.12.2020, та за результатами розгляду встановлено наступне: У зв'язку з тим що у контексті п. 2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося оригіналів документів, просимо Вас звернути увагу на документи, які вказується у даному пункті, а саме «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.», тобто у даному пункті йде мова про такі документи, як «протокол засновників», «наказ про призначення», «довіреність, доручення». Наголошуємо, що даний перелік встановлений для учасників, що за своєю організаційною формою є юридичними особами, адже для фізичних осіб-підприємців такі документи законодавством взагалі не передбачені. У Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ надання паспорту та ІПН для підтвердження повноважень Фізичної особи-підприємця. Учасник Фізична особа-підприємець Вітковський Євген Андрійович надав ці документи за власним бажанням, у формі, яку вважав за потрібне, що не заборонено чинними законодавством України та Оголошенням. Дякуємо Вам за Ваше звернення, та просимо у майбутньому бути уважнішими при опрацюванні документації до закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: bf0593f515e64f5785ae806ac097795f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-006931-c.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області 07 грудня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-12-07-006931-c на закупівлю послуг : Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, код ДК 021:2015 – 50310000-1 Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника: 1. ТОВ «Гарант прінт сервіс» 2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВІТКОВСЬКИЙ ЄВГЕН АНДРІЙОВИЧ Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція була відхилена згідно протоколу №157 від 22.12.2020 року у зв'язку з тим , що: 1. Учасником ТОВ «Гарант прінт сервіс» не надано оригінали документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 2. Учасником ТОВ «Гарант прінт сервіс»не надано погодження з умовами проекту договору Додаток №4 до Оголошення Замовника. Маємо зазначити, що дане рішення є безпідставним. ТОВ «Гарант прінт сервіс» надав у складі своєї пропозиції всі документи згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме: 1. Наказ про призначення директора. 2. Протокольне рішення зборів Учасників ТОВ “Гарант прінт сервіс” з інформацією про дозвіл представляти ТОВ “Гарант прінт сервіс” у будь-яких відносинах з наданням права підпису директору всіх документів, в тому числі розпорядчих. 3. Статут. Всі документи належним чином завірені і власноруч підписані директором, на відміну від пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ВІТКОВСЬКОГО Є.А., який при поданні пропозиції використав не оригінальну печатку та підпис, а накладення печатки з підписом. Погодження з умовами проекту договору зазначено в формі пропозиції, форму якої Учасник змінювати, згідно вимог документації, не має права. Також всі вимоги до предмету закупівлі підтверджені нами в документі “Технічні якісні та кількісні характеристики” Також маємо нагадати, що обов’язком Уповноваженої особи є неупереджене ставлення до усіх учасників процедури закупівлі . Рішення Уповноваженої особи має прийматись відповідно до принципів відкритості та неупередженості. Порушення уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тягне за собою персональну відповідальність згідно з чинним законодавством України. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ “Гарант прінт сервіс” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ Гарант прінт сервіс, Нами було розглянуто та опрацьовано Вашу вимогу UA-2020-12-07-006931-c.c1 від 24.12.2020, та за результатами розгляду встановлено наступне: Закупівля проводилась згідно з принципами здійснення закупівель, у тому числі відкритості та прозорості та недискримінації учасників, а Уповноваженою особою з проведення торгів розглядалися пропозиції учасників згідно вимог, що зазначені у Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднено 07.12.2020 року, ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-07-006931-c ● 788ffc4c2e1344d0a023246d6c60ca3a. Саме згідно умов Оголошення, а саме п. 2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося надання: «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». Звертаємо Вашу увагу, що у контексті даного пункту вимагалося надання саме оригіналів документів, а не копій. Учасником ТОВ Гарант прінт сервіс було надано завірені копії даних документів, що не відповідає вимогам Оголошення. Окрім того, у складі пропозиції ТОВ Гарант прінт сервіс не було надано згоду з проектом договору, хоча такий проект був завантажений у складі Оголошення, як один із його додатків. Згідно з чинним законодавством України, а саме відповідно до Закону, Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме у разі, коли учасник не надає інформацію, вимога про наявність якої зазначена в умовах Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено