• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864,Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 25 494 500,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

849 819 937.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 249 099.68 UAH
Період оскарження: 07.12.2020 16:56 - 31.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на тендерну документацію

Номер: 66f367c3089a466cacdeb2fb7e1a467d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-013338-b.b1
Назва: Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Приватне підприємство «Автомагістраль» (надалі – Скаржник) оскаржує дискримінаційні вимоги тендерної документації в процедурі закупівлі № UA-2020-12-07-013338-b, що оголошена Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області з предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864,Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Вимога 1 Згідно додатку 2.7 до Тендерної документації «*Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категрії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менше ніж на 50% від загальної ціни договору. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні,регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт не менше ніж: Дискримінаційною для Скаржника є вимога щодо необхідності підтвердити аналогічним(и) договором(ами) «влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в обсязі 89,88 км» 1.1. У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачив для Замовника можливість встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Тобто договір має бути аналогічним саме за предметом закупівлі. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864, Дніпропетровська область. Конкретний перелік видів робіт, які передбачені технічним завданням, не відноситься до предмету закупівлі, а отже – не може визначати «аналогічність». Встановивши необхідність підтверджувати в рамках аналогічного договору конкретні обсяги певних видів робіт Замовник вийшов за межі положень ст.16 Закону та встановив дискримінаційні вимоги, виконати які Скаржник не в змозі. Якщо Замовник Оскаржуваною вимогою хоче пересвідчитись у досвіді учасників виконання конкретних видів робіт, то повідомляємо, що Скаржник виконував такий від робіт, як «влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення», але в менших обсягах, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою Документації, а саме: 52,15 км., замість 89,88 км. Проте обсяги виконання даного виду робіт не мають значення для набутого досвіду, оскільки технологія, механізми та працівники, які використовуються для виконання такого виду робіт – є однаковими і не залежать від обсягу робіт. При виконання більшого обсягу робіт необхідно або більше людей та механізмів, або більше часу. Зауважимо, що Замовник встановив також інші кваліфікаційні критерії, у т.ч.: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тому маючи досвід влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в меншому обсязі, ніж вимагається Оскаржуваною вимогою, учасник зможе якісно та вчасно виконати необхідний вид робіт, якщо такий учасник відповідає іншим кваліфікаційним критеріям. Таким чином, вимога щодо необхідності підтвердити досвід влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення саме у кількості 89,88 км – є дискримінаційною та повинна бути виключеною з умов Документації. 1.2. Оскаржувана вимога вимагає, щоб учасник підтвердив в необхідних обсягах влаштування горизонтальної дорожньої розмітки саме пластиком холодного нанесення Замовником при формулюванні Оскаржуваної вимоги не враховані альтернативні та аналогічні роботи, що за своєю технологічної суттю та призначенням є ідентичними. Повідомляємо, що Скаржник має більш ніж достатній (більше 104 км.) досвід виконання аналогічного за своїм призначенням виду робіт, а саме «влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою». Загальні технічні вимоги, методи контролювання та правила застосування дорожньої розмітки встановлені ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування». Вимоги до сировини та матеріалів, які використовуються для дорожньої розмітки, встановлені п. 5.4. ДСТУ 2587:2010, згідно якого: «5.4 Вимоги до сировини, матеріалів 5.4.1 Матеріали, які використовують для виготовлення розмітки, в процесі експлуатації не повинні змінювати свої характеристики під дією: - температури повітря від мінус 30 °С до плюс 40 °С; - відносної вологості повітря 98 % за температури плюс 25 °С; - 25 % розчину хлоридів за температури від мінус 20 °С до плюс 5 °С; - сонячної радіації. 5.4.2 Як матеріали для нанесення розмітки треба використовувати фарби, пластичні маси, полімерні стрічки, скляні мікрокульки згідно з чинними нормативними документами [7], [8]. Для нанесення вертикальної розмітки дозволено застосовувати світлоповертальну плівку згідно з ДСТУ 4100…». Таким чином, ДСТУ встановлює, що для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки можуть використовуватись: - фарба, - пластик, - полімерні стрічки, - скляні мікрокульки. При чому загальні технічні вимоги, геометричні розміри елементів розмітки, методи контролювання якості тощо – є ідентичними для дорожньої розмітки, виготовленої як із пластику, так і з фарби. Склад технологічного процесу з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки визначений у п. 5.1.1. ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 "Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки" та включає в себе: - влаштування попередньої розмітки; - підготовка поверхні дорожнього покриття; - влаштування основного розмічального матеріалу (фарби, пластика, спрей-пластика холодного або гарячого нанесення, полімерної стрічки); - нанесення склокульок або суміші склокульок з фрикційним матеріалом на поверхню основного розмічального матеріалу; - забезпечення заходів щодо недопущення руху транспорту по нанесених лініях дорожньої розмітки на час їх влаштування. Всі перелічені етапи виконуються при влаштуванні горизонтальної дорожньої розмітки, виготовленої як із фарби, так і з пластику холодного нанесення. Порушення прав Скаржника Оскаржуваною вимогою пояснюється тією обставиною, що: - Скаржник має необхідний досвід влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення, проте в меншому обсязі (52,15 км.), ніж вимагається Оскаржуваною вимогою (89,88 км.), - також Скаржник має більш, ніж достатній (104 км.) досвід виконання аналогічного виду робіт – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою, проте Оскаржувана вимога не дозволяє використовувати цей досвід. Приймаючи до уваги аналогічний характер даних видів робіт, вважаємо, що Оскаржувана вимога Документації має дозволити підтверджувати досвід влаштування горизонтальної дорожньої розмітки як пластиком холодного нанесення, так і фарбою. Вимога 2 Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації «Переможець торгів після аукціону надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації в електронному та паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-085: 2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», СОУ 45.2-00018112-035:2010 (зі змінами),та кошторисні норми на наявну техніку в організаціях, розроблених в установленому порядку. Розрахунок договірної ціни може здійснюватися Переможцем у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис», АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. … Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.5 ст.33 Закону для укладання договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3 ч.1 ст.31 Закону ( відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає Переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Оскаржувана умова (а також інші положення Документації) не містять чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни, який би унеможливлював зловживання з боку Замовника. Фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну (яким чином? в якій формі? чи буде замовник висловлювати зауваження, якщо певні компоненти договірної ціни його не влаштовують? чи буде замовник надавати хоч якусь відповідь про узгодження чи неузгодження договірної ціни? тощо). Більш того, відсутність чіткого та конкретного порядку «узгодження» договірної ціни не позбавляє Замовника можливості свавільно заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги, а також безперечно порушує права Скаржника. Крім цього, звертаємо увагу, що Замовник вимагає, щоб договірна ціна надавалась на узгодження в паперовому вигляді при тому, що згідно ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Вимога про надання на узгодження Договірної ціни в паперовому вигляді, по-перше: прямо порушує вимоги ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а по-друге: створює передумови для зловживань з боку Замовника (адже паперовий варіант договірної ціни, як і процес її узгодження не є доступним іншим учасникам та громадськості). Таким чином, Замовник має встановити у Документації чіткий, зрозумілий та прозорий механізм погодження Договірної ціни, який би виключав можливість будь-яких зловживань з боку Замовника. Електронна система закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі» перш за все спрямовані на забезпечення відкритого та прозорого механізму закупівель, що виключав би будь-які можливості для замовників суб’єктивно та упереджено обирати переможця. Зазначена вимога порушує щонайменше декілька принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені у ст. 5 Закону, у т.ч.: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зазначимо, що ідентична (слово в слово) вимога документації у закупівлях, що проводились цим же самим Замовником (Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області) вже неодноразово визнавалась дискримінаційною Органом оскарження. Так у рішеннях: №16880-р/пк-пз від 08.09.2020 (п. 1) та №14896-р/пк-пз від 03.08.2020 (пункт 1) зазначено, що «відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації Переможець торгів після аукціону надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог тендерної документації в електронному та паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918-085: 2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання", СОУ 45.2-00018112-035:2010 (зі змінами),та кошторисні норми на наявну техніку в організаціях, розроблених в установленому порядку. Розрахунок договірної ціни може здійснюватися Переможцем у програмному комплексі "Будівельні Технології – Кошторис", АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.5 ст.33 Закону для укладання договору. Більш детально викладено у скарзі, що додається.
Дата розгляду скарги: 20.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.01.2021 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2021 20:39
Дата виконання рішення Замовником: 27.01.2021 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 09.07.2020р. № 159,мною,Свізінською Ганною Анатолієвною, необхідно прийняти рішення щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію згідно рішення АМКУ №981-р/пк-пз від 20.01.2021р. по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864,Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-07-013338-b) Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №981-р/пк-пз від 20.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864,Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-07-013338-b) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № 981-р/пк-пз від 20.01.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам'янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянках км 295+674 - км 301+358,км 302+558 - км 302+880, км 333+111 - км 355+864,Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-07-013338-b) керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 8b87a70180f04f3ab572e1498b0d4d35
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-013338-b.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 15.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.03.2021 21:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.03.2021 17:00
Задовільнена: Так
Автор: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Накаідзе Отар +380638803797 fermakinsaat2021@gmail.com