• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт харчоблоку із заміною технологічного обладнення ЗЗСО № 169, вул. Сальського, 2, м. Київ

У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.

Завершена

3 268 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 343.55 UAH
Період оскарження: 07.12.2020 16:34 - 25.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 99a984b55fdf4eaca51ca8029466a1de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-013037-b.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згідно пункту 5 Додатку 1 Тендерної документації встановлені вимоги: - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті; - сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті; - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:2018), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті; Згідно статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним агенством з акредитації, але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агенством з Акредитації України (далі НААУ), так як це суперечило би як вітчизняним так і міжнародним нормам, таким чином на сьогодні відсутні нормативно-правові акти, що встановлюють обов’язковість акредитації НААУ органів з акредитації Згідно ст. 13 Конституції України передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Враховуючи викладене вище, вимога щодо надання сертифікатів ISO виданими органами з акредитації, які повинні бути акредитованими НААУ є дискримінаційною та такою, що обмежує коло суб’єктів господарювання, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. Отже, враховуючи вище зазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу: «орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті» та внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Відсутність тендерної документації

Номер: e8b5de3e7ff34bedafc019eaa62b4fe3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-07-013037-b.a1
Назва: Відсутність тендерної документації
Вимога:
Добрий день, відсутній тендерна документація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо оприлюднення тендерної документації. Дякуємо за вимогу. Сьогодні ТД буде оприлюднено. Строк подання пропозицій 15 календарних дня до кінцевого строку подачі пропозицій порушено не буде.
Статус вимоги: Задоволено